Paprock Napisano 16 Styczeń 2018 Share Napisano 16 Styczeń 2018 https://autokult.pl/299,kabriolety-czym-roznia-sie-od-innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Teraz będziesz nas zarzucał milionami linków z artykułami w których tak naprawdę są napisane dla laików ? Ja zakładam, że jakiś poziom wiedzy technicznej panuje na tym forum. Ps. Wypisz sobie z tego artykułu o jakich "wzmocnieniach" konstrukcji mowa a następnie sprawdź tą listę z opisanym sposobem przeróbki. Ps2. Chciałbym także abyś odpowiedział na moje pytanie dotyczące przebudowy auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Tniecie ten dach tak na zasadzie zachciewajki, bo to tani Trampek, tanie Tico, tani Mały Fiacik?A w Audi Q7 też dach utniecie? Jakkolwiek ucinanie dachu jest kontrowersyjne, to w pierwszej kolejności należy rozróżnić konstrukcje ramowe i samonośne, bo to dwie różne sprawy i różnie sie do nich podchodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Mam świadomość tego. Z jednej strony rama, podłoga, no to co niesie pojazd, usztywnia pojazd, a z drugiej strony dach, pałąk, i cała konstrukcja jaką spełnia szyba czołowa. Po to zapodałem link laikom, aby sobie uświadomili jak to w nowszych modelach, niż Tarabancik, rozwiązane bywa. No nie po to producenci ponoszą obowiązek i koszty homologacji, żeby za darmo (w stosunku do tych kosztów) legalizować za pomocą diagnosty poobcinane dachy! Nie zapominając co mówią 'warunki' na temat części i wyposażenia użytego do budowy/modyfikacji pojazdu. Bo z żelkotu to ja sobie pseudo-dłubankę ulepić mogę! --------------------------------------------------------------- Teraz będziesz nas zarzucał milionami linków z artykułami w których tak naprawdę są napisane dla laików ? Coś mi się zdaje, że troska o moje czynności powinna być wprost proporcjonalna do zainteresowania mego Waszymi 'zarzucaniami'! Czyli cukier-puder jak to jedna aktorka wyartykułowała! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2018 No nie po to producenci ponoszą obowiązek i koszty homologacji Producent odżegna się od każdej zmiany konstrukcyjnej bo nie jest jej autorem ani jej nie badał. Powoływanie się na ponowną homologację jest po prostu nie znajomością zagadnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Nie wydaje Ci się przypadkiem, że to powołanie sie na ponowną homologację zostało wypowiedziane w jakże poprawnie przeprowadzonej procedurze odchudzenia Smarta przez diagnostę/stację? Sądzisz może, że jakby diagnosta/stacja wykonała dzieło odchudzenia zgodnie z obowiązującą sztuką, to policja maczałaby w tym palce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2018 Jeżeli zmiana konstrukcyjna byłaby wykonana właściwie, to nawet papież by zmiany tejże masy nie zakwestionował. Natomiast jak się zrobiło na sztukę i kowal to na dodatek przyklepał, to niestety ale "powiatówka" musiała reagować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Mówiłem: klatka w rajdówce problem robi, sportowa kierownica kłopot rodzi, a ucięty dach spokojnie przechodzi. Temat trąca po części poniższym skeczem: , ale ja tam lubię dobrą zabawę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roxa Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Widzę Paprok, że ciągle problem widzisz i ciąglę tę klatkę jako przykład podajesz w aucie stricte rajdowym. Nie wspominasz, że klatka to jeden z elementów, które się dodaje do pozostałych zmian, które mają wpływ na efekt końcowy. Odchudzenie auta do minimum, silnik, zmiana zawieszenia. Zmienia się przeznaczenie auta. Dlaczego zabudowa klatki w aucie to problem, tego nie wiem...chcę zrobić cabrio na bazie istniejącego auta. Nie wyważam otwartych drzwi. Powoływanie sie na dzisiejsze wypowiedzi, artykuły, moim skromnym zdaniem mija się z celem...przy całym szacunku dla Ciebie. Są ludzie, którzy zakazaliby wogóle dopuszczenia aut z dawnych lat, gdyż de facto na dzień dzisiejszy nie spełniają dzisiejszych norm, nie tylko bezpieczeństwa. A jeżdzą. Jeżdzą i mają się dobrze, bo ich właściciele zamiast @ujem myślą głową. [ Dodano: 17-01-2018, 14:31 ] Jesli już tak dywagujemy, a tutaj mozna, podaj chociażby jeden przykład, kiedy taki staroć jak Trabant, lub inny, spowodował zagrożenie. Masz taki? Gdybyś znał temat Trabanta, zapewne wiedziałbyś, że za sprawą mocnego lobby testy zderzeniowe porównawcze z Fordem Fiesta i Oplem Kadetem były zmanipulowane!!! A czy wiesz, że Golf I to Trabant... Poznaj najpierw trochę historię i wtedy zapraszam do debaty. Nie chcę ciąć Tico, Malucha, czy innego auta, o którym na dzień dzisiejszy nie mam pojęcia. Rozmawiaj ze mną o Trabancie, reszta mnie nie bawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Nie karmcie trola. Zamkniecie i usuńcie ten poradnik dziennikarza / kombinatora bo włos się na głowie jeży jak się to czyta. Kto tego dotknie będzie miał prokuratora na bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 A skąd ta pewność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Ja już nie mam siły... Poniżej zdanie, które w pełni obrazuje sytuację z jaką mamy do czynienia: Producent odżegna się od każdej zmiany konstrukcyjnej bo nie jest jej autorem ani jej nie badał. Powoływanie się na ponowną homologację jest po prostu nie znajomością zagadnienia. Zmiany konstrukcyjne z założenia mają wprowadzać coś czego producent nie przewidział do stosowania w danym pojeździe, więc nie można się na niego powoływać. Nie karmcie trola. Zamkniecie i usuńcie ten poradnik dziennikarza / kombinatora bo włos się na głowie jeży jak się to czyta. Kto tego dotknie będzie miał prokuratora na bank. To, że Tobie się nie podoba ten temat to nie znaczy, że osobę która go poprowadzi zamkną w więzieniu. Mówiłem: klatka w rajdówce problem robi, sportowa kierownica kłopot rodzi, a ucięty dach spokojnie przechodzi. Zacznijmy od tego, że "problem" robi to co się akurat Tobie nie podoba. W różnych tematach namiętnie omijasz moje pytania (w tym o przeróbce auta dla osoby o ograniczonej możliwości poruszania się, w innym na temat położenia sprzęgu w ciężarówce itp.). Namiętnie powołujesz się na producenta 1 etapu i jakże tajemniczą "homologacje" a tak naprawdę nie wiesz co kryje się za tym słowem - czyli co jest przebadane i co można zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2018 Share Napisano 17 Styczeń 2018 Ale mam nadzieję, że w końcu sie otworzysz i oświecisz swoją bezkresną wiedzą homologacyjną nie tylko mnie. Jakbyś nie wiedział, to klub takich homologacyjnych fanów znajduje się chyba w Nowej Soli. A teraz żegnam ozięble. Ignor i do wrogów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Styczeń 2018 Share Napisano 18 Styczeń 2018 Dzielenie się wiedzą, to jeden z celów istnienia takich for. Cóż jednak począć z odpornymi na wiedzę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Styczeń 2018 Share Napisano 18 Styczeń 2018 - zaiste drugi to komentarze, po których innym odechciewa się tu zaglądać, nie mówiąc żeby cokolwiek napisali! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Przepisy w Polsce są pisane w taki sposób, że sami niejednokrotnie przyznajecie, że sami prawnicy nie potrafią jednoznacznie wypowiedzieć się w jakiejś sprawie, a wy tutaj, laicy, chcielibyście rozwiązywać prawne zawiłości? Jeśli jeden diagnosta takiej zmiany nie dokona, to na pewno - ku uciesze pracodawcy - znajdzie się inny, tzw. "przyjaźnie nastawiony" i "otwarty" na klienta. U mnie w okolicy diagności mówią, że jest dobrze, jak jest dobrze. Klient później nie stanie po stronie diagnosty i zrobi wszystko, żeby odsunąć winę od siebie, bo przecież "on nie musi się na tym znać" - diagnosta, to co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Trampek bez dachu VS Passat bez dziobu! Na deser jako zasmażke pół Passata dokładam! I teraz tak, co to jest: SAM, SKŁADAK, a może pół pełnokrwistego samochodu? https://moto.wp.pl/do-kupienia-poltora-passata-zamiast-diesla-napedza-go-silnik-z-lpg-6210655073982081a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 I teraz tak, co to jest: SAM, SKŁADAK, a może pół pełnokrwistego samochodu? To jest przyczepka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 & pół trampka bez dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Trampek bez dachu VS Passat bez dziobu! Nie wiem co jest śmiesznego w przyczepce... musisz mieć naprawdę ciekawe poczucie humoru. Jeśli jeden diagnosta takiej zmiany nie dokona, to na pewno - ku uciesze pracodawcy - znajdzie się inny, tzw. "przyjaźnie nastawiony" i "otwarty" na klienta. Może ten podział wygląda inaczej ? Jeżeli idę do diagnosty i pytam się, jakie mam mu dostarczyć dokumenty aby dołożyć drugi rząd siedzeń w Ducato to co słyszę w odpowiedzi ? "Kup se Pan w salonie takie auto bo dokładanie foteli jest zakazane". Ale mam nadzieję, że w końcu sie otworzysz i oświecisz swoją bezkresną wiedzą homologacyjną nie tylko mnie. Jakbyś nie wiedział, to klub takich homologacyjnych fanów znajduje się chyba w Nowej Soli.A teraz żegnam ozięble. Ignor i do wrogów! Ja rozumiem, że masz jakiś poważny problem życiowy ? Muszę powiedzieć smutną prawdę - wiedzą homologacyjną pochwalić się nie mogę bo jest to zbyt specjalistyczna wiedza aby "chwalić" się nią na ogólnodostępnym forum. Zresztą w dziennikach ustaw jest tyle nawiązań do kolejnych aktów prawnych, że powinieneś się jako tako orientować. Ja to zaczynam przypuszczać, że swoją wiedzę na ten temat czerpiesz z "internetu" a nie z bezpośredniego źródła bo namiętnie osłaniasz się słowem "to musi być homologowane". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roxa Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Paprok, poczytaj, pooglądaj http://forgotten-garage.pl/forums.php?m=posts&q=248&d=280 A to co przedstawiłeś i tak namietnie rżysz, to przyczepki. Nic nadzwyczajnego. [ Dodano: 19-01-2018, 20:44 ] Taki zestaw możesz pooglądać chociażby w muzeum fabryki w Zwickau. [ Dodano: 19-01-2018, 20:50 ] Przepraszam Cię najmocniej, ale nasuwa mi się powiedzenie..."gadaj z głupim o koronkach, jak on twierdzi, że to same dziury". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Nic nie szkodzi. Rżenie to samo zdrowie przecież! A podobnych patentów jest od cholery i jeszcze ciut... ciut... więcej. Wolę jednak fabryczne wynalazki. A brechtam się, bo znając narodową pomysłowość, to o funta kłaków nawet nie podejmę zakładu o sposobie rejestracji tego ciachniętego pojazdu. I zapewniam, że wił bym się pod biurkiem ze śmiechu jakbym w dowodzie rejestracyjnym tejże passatowskiej przyczepy zobaczył Volkswagena! Od poniedziałku zakładam pampersa do roboty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 to o funt kłaków nawet nie podejmę zakładu o sposobie rejestracji tego ciachniętego pojazdu. Normalnie ,SAM z ramą konstrukcji własnej na której zamontowano nadwozie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 No i o taki wniosek chodziło właśnie. Czyli można i stać zrobić SAMA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Normalnie ,SAM z ramą konstrukcji własnej na której zamontowano nadwozie . Jak dla mnie jest to po prostu "blaszka z passata" nałożona na podwozie normalnej przyczepki. Co stoi na przeszkodzie abym w przypadku takiej "niewiadówki" ściągnął laminat i zamontował kawałek jakiegoś nadwozia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.