zenon 100 Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Witam, jak w temacie pali się kontrolka na desce rozdzielczej. Jaki kod userki podczas badania należy wybrać. Nie mogę nic dopasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rewers Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 8.2.1.2.b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 8,2,1,2,b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 19 Styczeń 2018 Share Napisano 19 Styczeń 2018 Chwileczkę może najpierw autor napisze jaki silnik, a później możemy mówić o tej usterce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 19 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2018 silnik disla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Styczeń 2018 Share Napisano 20 Styczeń 2018 Przepraszam, że zostanę "adwokatem diabła". A jeśli system OBD wykazuje kody usterek NIE związane z emisją?? EDIT: Z przestudiowania tabeli usterek w dziale 8.2.2 ("disel" vel diesel) wynika, że mimo palącej się kontrolki, jeżeli zmierzone zadymienie jest OK, to wynik badania jest P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Styczeń 2018 Share Napisano 20 Styczeń 2018 Z przestudiowania tabeli usterek w dziale 8.2.2 ("disel" vel diesel) wynika, że mimo palącej się kontrolki, jeżeli zmierzone zadymienie jest OK, to wynik badania jest P. 8.2.2.1a - daje duże możliwości i równie dobrze można za palącą się kontrolkę przyłożyć sagana lub UD. Natomiast zadymienie, to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Styczeń 2018 Share Napisano 20 Styczeń 2018 No nie wiem. Jeśli zadymienie OK, to na jakiej podstawie stwierdzisz "a) Brak fabrycznie montowanego urządzenia kontrolnego emisji spalin lub wyraźnie nieprawidłowe działanie urządzenia." Ten punkt dotyczy chyba wyrżniętego bezczelnie katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 Kontrolka mówi, że z kontrolą emisji jest coś nie halo. Nie dociekam co. Tylko stosuję powyższą usterkę. Reszta w rękach właściciela, który zaryzykował wpaść na skp ze świecącą się kontrolką. Zadymienie to inna kwestia i inna usterka. Analogicznie jak z OBD w benzynie. To, że emisję możemy wiążąco zweryfikować analizatorem, to nie znaczy, że nie dostanie sagana za sam układ OBD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 Kontrolka mówi, że z kontrolą emisji jest coś nie halo. Kontrolka mówi, że w sterowniku silnika jest zapisany błąd, niekoniecznie związany z emisja spalin... U mnie check się świecił jak miałem zwarcie na jednej świecy żarowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 Check engine jest kontrolką ostrzegawczą, a nie alarmową i wcale nie musi oznaczać uszkodzenia... Czy za kontrolkę ostrzegającą o niskim poziomie płynu w spryskiwaczu lub paliwa też N?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 U mnie check się świecił jak miałem zwarcie na jednej świecy żarowej... Ten błąd jest związany z emisją spalin na zimnym silnku, dlatego pali się ta kontrolka. Check engine jest kontrolką ostrzegawczą, a nie alarmową Panowie nie mylcie kontroli MIL z kontrolką awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 dlatego pali się ta kontrolka. Wątpliwa teoria, ale nich ci będzie... U teścia w renówce paliła się, bo nie miał ciśnienia w układzie klimatyzacji... znaczy nie nabita klima była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 Miałem klienta: "Nieprawidłowa suma kontrolna". Błąd w sterowniku pojazdu powodujący zapalenie check engine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.