wrc69 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Witam. Mam CITROEN BERLINO VAN, 1,9 D; Duński Na tabliczce: 1955 3055 1-930 2-1080 W DR F.1: 2025 F.2: 2025 W pozycji G: nic nie ma napisane, ale oddzielnie: Masa własna (kg): 1175 Największy nacisk osi (kg): 1075 Jako J.: ma wpisany: Rodzaj pojazdu: Dostawczy Przeznaczenie: Przewóz towarów prywatnie/służbowo. Pojazd jest dwumiejscowy z płaską podłogą przedziału ładunkowego, trzydrzwiowy. Jak byście to rejestrowali? Jak na tabliczce czy jak w dowodzie. W DR ma wpisany: "Numer zgłoszenia typu pojazdu: A12309" W "zwyczajowym miejscu", obok tabliczki znamionowej ma drugą, identyczną aluminiową z napisami: AUTOMOBILES CITROEN GCWJYB HOMOLOGATION IT NA/N2049 ES C-1974 BE PVA U/00343 DE ABE L080 Edit: Zapomniałem dopisać, na boku pojazdu za drzwiami z obu stron są nalepione jakby tabliczki z następującymi danymi: T2025 L 850 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 T -total (MMC) ? pewnie - ja bym obstawał przy tabliczce - najpewniejsza jet ona w tym momencie - na podniesienie MMC nie masz nic więcej pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Samochód homologowany/dopuszczony dwuetapowo w Danii. I w duńskim dowodzie są zawarte parametry z drugiego etapu. Liczy się ostatnie słowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 27 Luty 2018 Autor Share Napisano 27 Luty 2018 Znaczy, mężczyznę poznać po tym jak kończy... W kontekście tego ostatniego słowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 spróbuj tutaj: https://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/sider/soegning.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 No to co niezgodność danych z tabliczką ? bo temat za rok wróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Dawniej robiłem trochę badań aut z Danii. Większość samochodów posiadała zmienione tabliczki znamionowe z innymi masami. Nie były to tabliczki wydawane przez producentów aut a raczej przez jakąś jednostkę homologacyjną. Czasami samochody miały 2 tabliczki znamionowe (oryginalna i tą drugoetapową). Dane z DR zawsze pokrywały się z jedną z tabliczek - z reguły była to tabliczka drugoetapowa ale były przypadki, że w DR były dane z pierwotnej tabliczki (coś na kształt powrotu do pierwotnej homologacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Dlaczego temat ma wrócić? Zostawić w spokoju to co jest na samochodzie, bo to co jest na samochodzie również pokrywa się z duńskim dowodem, a wszystko będzie dobrze. Pozostaje problem kraty/przegrody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Na tabliczce:1955 3055 1-930 2-1080 W DR F.1: 2025 Zostawić w spokoju to co jest na samochodzie, bo to co jest na samochodzie również pokrywa się z duńskim dowodem No to chyba się nie zgadza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 DR wystawiony na podstawie homologacji (COC WE...) to dane tam zawarte są najważniejsze. Trzeba udać się do najbliższego serwisu i w dziale części zamówić TZ zgodną z duńskim DR. Koszt uwaga 78 groszy!!! Musi być pojazd przy zamówieniu i odbiorze bo sami naklejają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 No uprzedziłeś mnie markes Citroen za tabliczkę liczy wraz z umieszczeniem 12 złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 No to chyba się nie zgadza ? - no i co z tego wynika skoro kolega wspomina też i o innych naklejkach/tabliczkach. Nie wiadomo po jakich wytycznych zostało to zarejestrowane w kraju unijnym. Co prawda nigdy nie rozszyfrowywałem tej drugiej citroenowskiej tabliczki, bo może w niej rozwiązanie jest - choć wątpię. Ale nie zaraz, że wszystko źle i niezgodne jest. No na podstawie czegoś te dane do dowodu zapodali, tylko teraz pytanie, czy te dane zawarte są też na aucie i w jakiej formie są podane na samochodzie. Do dzisiaj spotyka się samochody z wiele mówiącą srebrzystą nalepką [FASE 2] i nikt afery nie kręci. [ Dodano: 27-02-2018, 16:32 ] DR wystawiony na podstawie homologacji (COC WE...) to dane tam zawarte są najważniejsze. - nic nie wiadomo jakie jest homo w duńskim dowodzie, a numer homo zapodany z tej drugiej tabliczki jakby daleki był od obecnie spotykanego. Bardziej pasuje na jakieś wewnętrzne dopuszczenia/homologacje, coś na kształt naszego PL*... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 27 Luty 2018 Autor Share Napisano 27 Luty 2018 Załączam tą dodatkową tabliczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Oj! Trzymam kciuki, że ktoś to rozszyfruje. Kiedyś takie często się w tej marce spotykało. Parę tworzyła z tą, na której VIN i parametry podano. To jest jakieś homo na Hiszpanię, Włochy, Belgię, Niemcy. Licho wie co to jest. Co z kratą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 27 Luty 2018 Autor Share Napisano 27 Luty 2018 Krata, jeśli była, została zdemontowana. Jest konstrukcyjnie zmieniona podłoga zaraz za przednimi siedzeniami "na płasko". Pokryta matą gumową, na ścianach, po rogach przestrzeni ładunkowej tuż nad podłogą są oczka (D-ringi) do mocowania bagażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Oczka oznakowane, homologowane? To raczej kilkuletnie auto sądząc po tabliczkach i wątpię aby na uchwyty się łapało. Halo! Mister Czacha, jak to te uchwyty do mocowania ładunku po dyrektywach rozpisano? Bez kraty/przegrody, to ani VAT, ani ciężarowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Z tego co pamiętam, to auta PSA miewały 2 TZ. Na jednej był VIN i masy a na drugiej numery homologacyjne. Ta tabliczka z nr VIN była nitowana podczas produkcji samochodu a ta druga gdy było wiadomo na jaki rynek auto ma trafić. Chyba dopiero po wprowadzeniu CoC zniknął wariant z dwiema tabliczkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.