Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

cipsy123

Potrzebne dane HUMMER H3 3.5

Polecane posty

cipsy123

Nie mogę znalsezc a i jaka masa przyczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501

750 kg bez i 1990 - 2041 kg z hamulcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipsy123

dzięki ale jeszcze potrzebne F3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Takie znalazłem dla rocznika 2005 - 2007:

Weights / Ciężary

Empty mass: 2132 kg / Masa pusta: 2132 kg

Max. loading capacity: 522 kg / Max. ładowność: 522 kg

Max. permissible mass: 2654 kg / Max. dopuszczalna masa: 2654 kg

Max. trailer mass braked: 2041 kg / Max. masa hamowana przyczepy: 2041 kg

 

Po resztę to chyba go rzeczoznawcy należałoby zadzwonić, albo do serwisu... No są sposoby. :x

Nie wspominając, że część parametrów na tabliczce powinna być!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz0417

Dla pojemności 3653 cm³

5ae1a83379dbc_Beztytuu2.thumb.png.ba6de624fa57fc4203699ac683feda8a.png

5ae1a8338c105_Beztytuu.thumb.png.794caf44b9c4a864c2d2e7e3c4fbc0bc.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekd2

Jak to jest z tym F3 w autach z USA?

Na TB brak tego parametru, a my ustalamy masy przyczep? Przecież w przypadku aut z EU jak nie ma F3 to nie ma O1 i O2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
w przypadku aut z EU jak nie ma F3 to nie ma O1 i O2

 

Nie zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Ta teoria o braku danych na temat zespołu pojazdów to czasami w małych autkach się sprawdza. Ostatnimi czasy do tego zbioru załapują się niektóre samochody elektryczne. Ale to wszystko i tak należy szczegółowo posprawdzać za pomocą przedstawiciela producenta lub danych w homo/instrukcji.

Co drugi Merc tych danych nie ma, a hak z tyłu jak się patrzy zamontowany. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipsy123

Może ktoś robił takiego i ma dane.albo wpisać dmc przycz+dmc auta i będzie F3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekd2

@Paprock OK.

Ale na OBT nie sprawdzamy TZ z homologacją/instrukcją tylko z DR.

Uczono mnie:

- że jak nie ma na TZ masy F3 to nie wolno montować haka

- jeżeli natomiast nie ma F3 na TZ, a jest w homo to klient niech jedzie do ASO wyjaśnić sprawę i zrobić porządek z TZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

OK. Porównuje się z dowodem, ale... ale jak coś nie gra to się faktyczne dane bada i ustala.

No tak czy nie tak?

Nie można przysolić [N] bez wnikania, bo istnieją takie autka, które zamiast rasowego haka mogą mieć zamontowany pseudo-hak Westfalii służący do integracji platformy rowerowej z nadwoziem. No różne mogą być przypadki. Jak porównywać, to porównywać. A jak drążyć i badać, no to drążyć i badać. No takie moje zdanie.

 

Ale OK, bo to nie hakowy dział. :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
- że jak nie ma na TZ masy F3 to nie wolno montować haka
Brak F3 na TZ wcale nie oznacza, że pojazd nie może ciągnąć przyczep. Gdyby wartość F3 była taka sama jak F1, to owszem.
- jeżeli natomiast nie ma F3 na TZ, a jest w homo to klient niech jedzie do ASO wyjaśnić sprawę i zrobić porządek z TZ.
Dla pojazdu z rynku amerykańskiego nigdy nie będziesz miał F3 na TZ i w wielu przypadkach wizyta w ASO nic nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekd2
OK. Porównuje się z dowodem, ale... ale jak coś nie gra to się faktyczne dane bada i ustala.

 

A jak wszystkie pozostałe dane w DR są błędne to też to podczas BT wyjaśniasz i ustalasz? :D

 

Jak i czy w ogóle podczas OBT, przy braku F3 na TZ, ustalić czy F3 w dowodzie jest prawidłowe i czy zamontowany hak spełnia parametry?

Jak dla mnie nie jest to problem diagnosty, który ma coś dociekać tylko kierowcy, który ma przedstawić sprawne auto do przeglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k

Masz problem z ustaleniem parametrów - poproś o opinię rzeczoznawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
Jak i czy w ogóle podczas OBT, przy braku F3 na TZ, ustalić czy F3 w dowodzie jest prawidłowe i czy zamontowany hak spełnia parametry?
To napisz jak sprawdzasz prawidłowość mas przyczep np. w Renault? Czy w ogóle sprawdzasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.