cipsy123 Napisano 7 Marzec 2018 Share Napisano 7 Marzec 2018 Nie mogę znalsezc a i jaka masa przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 7 Marzec 2018 Share Napisano 7 Marzec 2018 750 kg bez i 1990 - 2041 kg z hamulcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cipsy123 Napisano 7 Marzec 2018 Autor Share Napisano 7 Marzec 2018 dzięki ale jeszcze potrzebne F3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Marzec 2018 Share Napisano 7 Marzec 2018 Takie znalazłem dla rocznika 2005 - 2007: Weights / Ciężary Empty mass: 2132 kg / Masa pusta: 2132 kg Max. loading capacity: 522 kg / Max. ładowność: 522 kg Max. permissible mass: 2654 kg / Max. dopuszczalna masa: 2654 kg Max. trailer mass braked: 2041 kg / Max. masa hamowana przyczepy: 2041 kg Po resztę to chyba go rzeczoznawcy należałoby zadzwonić, albo do serwisu... No są sposoby. Nie wspominając, że część parametrów na tabliczce powinna być! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 7 Marzec 2018 Share Napisano 7 Marzec 2018 Dla pojemności 3653 cm³ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 Jak to jest z tym F3 w autach z USA? Na TB brak tego parametru, a my ustalamy masy przyczep? Przecież w przypadku aut z EU jak nie ma F3 to nie ma O1 i O2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 w przypadku aut z EU jak nie ma F3 to nie ma O1 i O2 Nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 Ta teoria o braku danych na temat zespołu pojazdów to czasami w małych autkach się sprawdza. Ostatnimi czasy do tego zbioru załapują się niektóre samochody elektryczne. Ale to wszystko i tak należy szczegółowo posprawdzać za pomocą przedstawiciela producenta lub danych w homo/instrukcji. Co drugi Merc tych danych nie ma, a hak z tyłu jak się patrzy zamontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cipsy123 Napisano 8 Marzec 2018 Autor Share Napisano 8 Marzec 2018 Może ktoś robił takiego i ma dane.albo wpisać dmc przycz+dmc auta i będzie F3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 @Paprock OK. Ale na OBT nie sprawdzamy TZ z homologacją/instrukcją tylko z DR. Uczono mnie: - że jak nie ma na TZ masy F3 to nie wolno montować haka - jeżeli natomiast nie ma F3 na TZ, a jest w homo to klient niech jedzie do ASO wyjaśnić sprawę i zrobić porządek z TZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 OK. Porównuje się z dowodem, ale... ale jak coś nie gra to się faktyczne dane bada i ustala. No tak czy nie tak? Nie można przysolić [N] bez wnikania, bo istnieją takie autka, które zamiast rasowego haka mogą mieć zamontowany pseudo-hak Westfalii służący do integracji platformy rowerowej z nadwoziem. No różne mogą być przypadki. Jak porównywać, to porównywać. A jak drążyć i badać, no to drążyć i badać. No takie moje zdanie. Ale OK, bo to nie hakowy dział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 - że jak nie ma na TZ masy F3 to nie wolno montować haka Brak F3 na TZ wcale nie oznacza, że pojazd nie może ciągnąć przyczep. Gdyby wartość F3 była taka sama jak F1, to owszem.- jeżeli natomiast nie ma F3 na TZ, a jest w homo to klient niech jedzie do ASO wyjaśnić sprawę i zrobić porządek z TZ.Dla pojazdu z rynku amerykańskiego nigdy nie będziesz miał F3 na TZ i w wielu przypadkach wizyta w ASO nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 OK. Porównuje się z dowodem, ale... ale jak coś nie gra to się faktyczne dane bada i ustala. A jak wszystkie pozostałe dane w DR są błędne to też to podczas BT wyjaśniasz i ustalasz? Jak i czy w ogóle podczas OBT, przy braku F3 na TZ, ustalić czy F3 w dowodzie jest prawidłowe i czy zamontowany hak spełnia parametry? Jak dla mnie nie jest to problem diagnosty, który ma coś dociekać tylko kierowcy, który ma przedstawić sprawne auto do przeglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 Masz problem z ustaleniem parametrów - poproś o opinię rzeczoznawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 8 Marzec 2018 Share Napisano 8 Marzec 2018 Jak i czy w ogóle podczas OBT, przy braku F3 na TZ, ustalić czy F3 w dowodzie jest prawidłowe i czy zamontowany hak spełnia parametry? To napisz jak sprawdzasz prawidłowość mas przyczep np. w Renault? Czy w ogóle sprawdzasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.