DURP Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 Witam, może już gdzieś było ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie co zrobić gdy klient dostanie n na okresowym u jednego diagnosty a na poprawkę przyjedzie na zmianę drugiego? (oczywiście w ramach jednej stacji oraz wyrobi się w terminie 14 dni) Czy gdy mój zmiennik wystawi negatywny to ja mogę wykonać powtórne sprawdzenie czy nie i tylko on może wykonać ponowne sprawdzenie stwierdzonych przez siebie usterek? Jeśli mogę to: Czy sprawdzam wtedy tylko to co jest wpisane w zaświadczeniu ślepo ufając w to że zmiennik uczciwie wykonał swoją robotę czy znów sprawdzić wszystko? Oraz czy mogę na okresowym poprawkowym wystawić wynik n za inną usterkę niż była wpisana w zaświadczeniu z pierwszego badania? Przypuszczalnie negatyw był za zawieszenie a na poprawkowe badanie samochód przyjeżdża bez świateł stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 Część odpowiedzi co do wydumanych usterek na badaniu poprawkowym znajduje się na końcowych stronach tam: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=281790#281790 A co do reszty, to już wszystko było, dopowiem tylko, że ja śmiało za zmiennika sprawdzam i podbijam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 Czy gdy mój zmiennik wystawi negatywny to ja mogę wykonać powtórne sprawdzenie Możesz. Czy sprawdzam wtedy tylko to co jest wpisane w zaświadczeniu ślepo ufając w to że zmiennik uczciwie wykonał swoją robotę czy znów sprawdzić wszystko? Tak sprawdzasz usterki wpisane do zaświadczenia. Oraz czy mogę na okresowym poprawkowym wystawić wynik n za inną usterkę niż była wpisana w zaświadczeniu z pierwszego badania? Możesz przecież od ostatniego badania mogła pojawić się następna usterka więc co zrobisz jak widzisz dopuścisz niesprawne auto no chyba nie więc nie pozostaje ci nic innego jak wypisanie kolejnego negatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 Oraz czy mogę na okresowym poprawkowym wystawić wynik n za inną usterkę niż była wpisana w zaświadczeniu z pierwszego badania? Możesz przecież od ostatniego badania mogła pojawić się następna usterka więc co zrobisz jak widzisz dopuścisz niesprawne auto no chyba nie więc nie pozostaje ci nic innego jak wypisanie kolejnego negatywa. Qnick czy mógłbyś rozwinąć tą myśl np. w kontekście terminów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 przecież od ostatniego badania mogła pojawić się następna usterka A znasz zakres poprawkowego badania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 wypisanie kolejnego negatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Marzec 2018 Share Napisano 15 Marzec 2018 A znasz zakres poprawkowego badania? A klepniesz jak widzisz że coś się posypało więcej niż było poprzednio p.s. Wiem ty nie masz takich dylematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Marzec 2018 Share Napisano 16 Marzec 2018 widzisz że coś się posypało więcej niż było poprzedni Zakres znasz? To się go trzymaj zgodnie z przepisami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 16 Marzec 2018 Share Napisano 16 Marzec 2018 Zakres znasz? To się go trzymaj zgodnie z przepisami. Jasne a potem prokurator Ci powie że dopuściłeś niesprawny pojazd do ruchu bo co z tego że wymienił sworzeń wachacza jak drążek kierowniczy się wysypał i zabił kilka osób. I Ty pójdziesz siedzieć i ten co robił okresowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Marzec 2018 Share Napisano 16 Marzec 2018 No ale nikt nie włazi do kanału jak ma sprawdzić wymienioną szybę, analizę lub zamontowane lusterko poprawnie czy też reflektory potrzaskane. Jak stwierdziłem dziurawy wydech, to nie czepiam się wahaczy, a jak była wywalona przekładnia to nie wnikam w amortyzatory i tak dalej i tak wkoło Macieju... Poza tym o wydumkach tam już było: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=281790#281790 i nie ma sensu dalej ciągnąć tego samego wątku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi