hubhenkub Napisano 5 Czerwiec 2018 Share Napisano 5 Czerwiec 2018 Witam, Jestem studentem Politechniki Poznańskiej, IV roku, kierunek Transport. Piszę pracę inżynierską na temat badań przeprowadzanych na Stacjach Kontroli Pojazdów. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, z zakresu najczęstszych usterek, które skutkowały negatywnym wynikiem badania. Uprzejmie proszę o wpisywanie liczby wykrytych usterek w dalszej części ankiety Z góry dziękuję za pomoc. Poniżej link do ankiety.Ankieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 5 Czerwiec 2018 Share Napisano 5 Czerwiec 2018 "5. Nieprawidłowe działanie bądź ustawienie świateł tylnych" świateł tylnych sie nie ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 6 Czerwiec 2018 Share Napisano 6 Czerwiec 2018 Nie wiem jaki przedział czasowy jest brany pod uwagę. Tak na prawdę to ilość usterek pod każdym pytaniem trochę mi nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubhenkub Napisano 6 Czerwiec 2018 Autor Share Napisano 6 Czerwiec 2018 Przedział czasowy od 2016 do teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 6 Czerwiec 2018 Share Napisano 6 Czerwiec 2018 Ok dzięki, teraz wypełniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz56 Napisano 6 Czerwiec 2018 Share Napisano 6 Czerwiec 2018 Do zainteresowanej osoby testem.Wkradł się błąd ilość badań miesięcznie powinno być około-220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 6 Czerwiec 2018 Share Napisano 6 Czerwiec 2018 8 godzin temu, hubhenkub napisał: Przedział czasowy od 2016 do teraz To niestety moją masz miesięczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...