darad Napisano 18 Czerwiec 2018 Napisano 18 Czerwiec 2018 Mam pytanie , czy u kogoś zdarzyło się aby 35 dni informatycy CEPIK u usuwali błąd systemowy połączania miedzy SKP a serwerem ? W naszym przypadku wedle Pana z infolinii nawet nikt nie podją próby usunięcia błędu . Czy można ich zaskarżyć o utracone dochody ? Cytuj
blakop Napisano 18 Czerwiec 2018 Napisano 18 Czerwiec 2018 Z powództwa cywilnego możesz każdego i wszędzie. Zaiste byłaby to ciekawa sprawa. Cytuj
meegace Napisano 25 Czerwiec 2018 Napisano 25 Czerwiec 2018 Na naszej stacji już od 10 maja wisi u nich zgłoszenie na 403 telefony nic nie dają ponaglenia też nie. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 25 Czerwiec 2018 Napisano 25 Czerwiec 2018 Ponaglać to my sobie możemy, jedyne wyjście to praca w trybie awaryjnym bez żadnej spinki ,,, Cytuj
Demart Napisano 25 Czerwiec 2018 Napisano 25 Czerwiec 2018 W moim przypadku trwało to około 1,5 miesiąca. Pierwszy certyfikat przyszedł z błędem, zostało wysłane zgłoszenie i po jakimś czasie przyszedł drugi również z 403 i dopiero za trzecim razem się udało. Na szczęście był to zapasowy certyfikat. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.