Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie , czy u kogoś zdarzyło się aby 35 dni informatycy CEPIK u usuwali błąd systemowy połączania miedzy SKP a serwerem ?

W naszym przypadku wedle Pana z infolinii nawet nikt nie podją próby usunięcia błędu .

Czy można ich zaskarżyć o utracone dochody  ?

Napisano

Z powództwa cywilnego możesz każdego i wszędzie.

Zaiste byłaby to ciekawa sprawa.

Napisano

Na naszej stacji już od 10 maja wisi u nich zgłoszenie na 403 telefony nic nie dają ponaglenia też nie.

Napisano

Ponaglać to my sobie możemy, jedyne wyjście to praca w trybie awaryjnym bez żadnej spinki ,,,

Napisano

W moim przypadku trwało to około 1,5 miesiąca. Pierwszy certyfikat przyszedł z błędem, zostało wysłane zgłoszenie i po jakimś czasie przyszedł drugi również z 403 i dopiero za trzecim razem się udało. Na szczęście był to zapasowy certyfikat.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.