BakuPaku Napisano 21 Wrzesień 2018 Share Napisano 21 Wrzesień 2018 Witam, Poniżej zamieszczam treść pytania nie jest przepisana słowo w słowo ,ale sens pytania i dane pojazdu są zgodne z oryginałem.Moja odpowiedz nie spodobała się komisji -oblałem.Proszę napiszcie co mogło wpłynąć na wynik negatywny. W jaki sposób wykonasz dodatkowe badanie techniczne pojazdu samochodowego do przewozu towarów niebezpiecznych typu AT DMC 24 tony data pierwszej rejestracji 22.11.2000 .Wymień niezbędne dokumenty wymagane do wykonania badania oraz opisz jak wykonasz to badanie. Przed przystąpieniem do badania sprawdzam ważność protokołu i decyzji wydanych przez TDT potwierdzające dopuszczenie cysterny do eksploatacji. -protokół i decyzja tdt ważne w dniu badania -dokument na abs kat.1 -dokument na zwalniacz typu 2a -dokument na ogrzewacz -dokument na ogranicznik prędkości jeżeli nie można inaczej stwierdzić jego zamontowania(tabliczka znamionowa lub wklejka) Pobieram dane z cepik-u Pobieram opłatę zgodnie z tabelą opłat za dodatkowe badanie pojazdu przystosowanego do przewozu towarów niebezpiecznych Badanie polega na sprawdzeniu spełnienia wymagań pojazdu przystosowanego lub wyposażonego zgodnie z przepisami do przewozu towarów niebezpiecznych w zakresie: -wyposażenie elektryczne -układ hamulcowy -zabezpieczenie przeciwpożarowe -ogranicznik prędkości -ogrzewanie spalinowe Po zakończeni badania wystawiam zaświadczenie o dodatkowym badaniu technicznym pojazdu przeznaczonego do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych w uwagach podając numer i datę protokołu oraz decyzji TDT (dodano) Zapomniałem w mojej odpowiedzi jaką zamieściłem wcześniej wpisać w dokumentach do badania DOWODU REJESTRACYJNEGO na egzaminie był na pewno!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resecik Napisano 21 Wrzesień 2018 Share Napisano 21 Wrzesień 2018 A identyfikacja? Jaki dokument? Tacho? Akumulatory? załącznik nr 5 do regulaminu nr 13 EKG ONZ? Jeżeli posiada urządzenie do podłączenia przyczepy to jakie wymagania? W umowie ADR w D9 masz tabelkę i wg niej trzeba to opisać ( str 659, 660). ABS kat I, zwalniacz typ IIA - tak jak jest napisane w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BakuPaku Napisano 21 Wrzesień 2018 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2018 Cześć, Chciałbym sprostować jedną rzecz. Mojego posta przerabiałem i zjadło mi jego część tzn. w mojej odpowiedzi było napisane że wymagany jest dowód rejestracyjny i była przeprowadzona identyfikacja pojazdu (szczegółowo).W pytaniu nie było mowy żeby opisać badanie szczegółowo (a może tak chcieli?) i nie było napisane nic o tym jest przystosowany do ciągnięcia przyczep a w tabelce 9.2.6 pojazd AT obowiązuje po 31.03.2018 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter1973 Napisano 22 Wrzesień 2018 Share Napisano 22 Wrzesień 2018 blędnie napsałeś typ zwalniacza : nie 2a tylko IIA ato jest różnica . za mało szczegółów co dotyczy pojęcia - wyposażenie elektryczne ( trzeba rozwinąć ) , wyposażenie przeciwopżarowe ( ile i jakie gaśnice , gdzie umieszczone ) , ogrzewcz spalinowy ( czy dotyczy próba wybiegu ) . brakuje wyłaczników awaryjnych , oznaczenia EX na tacho , umieszczenia tłumika i / lub osłon termicznych , tylny zderzak , uziemienie , skrzynka ADR . protokół / decyzję na cysternę wydaje DYREKKTOR TDT . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BakuPaku Napisano 23 Wrzesień 2018 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2018 (edytowane) Witam, Na egzaminie napisałem typ zwalniacza || A. Myślę że faktycznie komisja życzyła sobie żeby opisać to badanie szczegółowo,ale w pytaniu nie było o tym mowy a opisanie wszystkich warunków(hamulce, elektryka,ogrzewanie itd.)to całe wypracowanie-skąd na to czas?Jeżeli chodzi o dokumenty, to protokół wydaje inspektor a decyzję dyrektor, a właściwie ktoś w jego imieniu.Na egzaminie napisałem: Przed przystąpieniem do badania sprawdzam ważność protokołu i decyzji wydanych przez TDT potwierdzające dopuszczenie cysterny do eksploatacji. -protokół i decyzja tdt ważne w dniu badania Jeżeli protokół i decyzja są ważne to wydawało mi się że oczywistym jest to że decyzje wydał dyrektor TDT . Edytowane 23 Wrzesień 2018 przez BakuPaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.