andy6a Napisano 20 Grudzień 2018 Napisano 20 Grudzień 2018 Czy spotkaliście problem z badaniem hamulców VW Golf FSi Blue Motion na rolkach MAHA ? Cytuj
Paprock Napisano 20 Grudzień 2018 Napisano 20 Grudzień 2018 I to wszystko? A jakby tak problem doprecyzować, to jakiś problem czy bułka z masłem? 1 Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 20 Grudzień 2018 Napisano 20 Grudzień 2018 Jak na razie ja widzę trzy problemy: - problem z rolkami -problem z pojazdem -problem z diagnostą (obsługującym urządzenie i sprawdzaniem pojazdu) 1 Cytuj
Jacdiag Napisano 20 Grudzień 2018 Napisano 20 Grudzień 2018 @Grzegorz Łódź 3 problem powinien się nazywać "... nie umiejącym obsługiwać urządzenia ..." Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
andy6a Napisano 21 Grudzień 2018 Autor Napisano 21 Grudzień 2018 Problem polega na zablokowaniu kół przedniej osi w trakcie badania .A badanie wykonywano dwukrotnie z pilota , raz lewe a następnie prawe koło pojedynczo ? Cytuj
duchu Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 17 godzin temu, andy6a napisał: VW Golf FSi Blue Motion Blue Motion to wersja golfa która idzie od połowy lat dwutysięcznych. Niewiele to mówi. Cytuj
piter1973 Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 więcej szczegółów poprosimy jeśli mamy cos pomóc . w tej chwili jest jak u lekarza - doktorze , mam kaszel . czy umrę ? też mam linie maha , znam ja dosc dobrze . opisz jak te koła przednie sie blokują . przeciez pomiar sił hamowania przeprowadza sie aż do momentu zablokowania badanego koła / osi .czy auto ma napęd 4x4 ? , automatyczna skrzynię ? Cytuj
Rafi90 Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 Blue motion w WV wpływa na aspekty ekologi więc może pomyliło się autorowi z 4motion czyli napędem VW ze sprzęgłem Haldex? Cytuj
Paprock Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 Ekhm! "na granicy blokady" Czy to jest stan, aż oparcie fotela zatrzeszczy a heble staną dęba w miejscu biorąc pod uwagę nacisk wywierany na pedał (dźwignię) hamulca? Cytuj
ddmmgg Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 Prawdopodobnie chodzi o to, żeby wyłączyć "automatykę" w pojeździe przed wjazdem na rolki. Aby nie hamował automatycznie po wykryciu obrotów jednego z kół.Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj
biker100 Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 50 minut temu, ddmmgg napisał: Aby nie hamował automatycznie po wykryciu obrotów jednego z kół. podobnie zachowywały się OCTAVIE z"jedynki". 1 Cytuj
mirek_handlarz Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 Może o tzw. hillholder chodzi ? Automat chroniący przed stoczeniem/ pomagający w ruszaniu pod "górę". Cytuj
denderys Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 Elektryczna blokada mostu się włącza, wystarczy wyłączyć zapłon. 1 1 Cytuj
cezary Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 1 godzinę temu, biker100 napisał: podobnie zachowywały się OCTAVIE z"jedynki". tak, miały taką 'psedo szperę" mechanizm różnicowy o podwyższonym tarciu, który miał poprawiać trakcję. Cytuj
LUKASZ_7 Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 (edytowane) Dnia 21.12.2018 o 12:10, piter1973 napisał: przeciez pomiar sił hamowania przeprowadza sie aż do momentu zablokowania badanego koła / osi człowieku co Ty piszesz ? do jakiego momentu zblokowania ????? Nigdzie nie ma takiego warunku koniecznego. To, że tak się czasami zdarzy, że zblokuje się koło podczas pomiaru to inna rzecz (i nie zawsze jest pożądana) Edytowane 24 Grudzień 2018 przez LUKASZ_7 Cytuj
leski66 Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 9 minut temu, LUKASZ_7 napisał: człowieku co Ty piszesz Spokojnie, bo: Pomiar sił hamowania § 2. 3) pomiar sił hamowania powinien być dokonany na granicy blokady któregokolwiek koła, przy czym nacisk na pedał (dźwignię) hamulca nie może przekraczać (.....).... Raczej Koledze @piter1973- owi o to szło.( no tak jakoś przy porannej kawie ) 1 Cytuj
LUKASZ_7 Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 (edytowane) leski66 zgadza się, wiem o co Ci chodzi ? Mi chodzi tylko o logikę wypowiedzi, by nie wprowadzać innych w błąd. On w swojej wypowiedzi użył sformułowania "aż do" co brzmi jako warunek konieczny (czyli wg tej logiki, gdy nie zblokuje to co? lipa? negat? układ hamulcowy niesprawny? zapowietrzony? itp itd :P) Edytowane 24 Grudzień 2018 przez LUKASZ_7 Cytuj
leski66 Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 7 minut temu, LUKASZ_7 napisał: Mi chodzi tylko o logikę wypowiedzi, by nie wprowadzać innych w błąd Ok, ok. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 Dnia 21.12.2018 o 11:24, andy6a napisał: Problem polega na zablokowaniu kół przedniej osi w trakcie badania Czyli wiesz już, co Cię zaskoczyło ,,, Cytuj
Paprock Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 A co logika podpowiada o takiej treści: 1 godzinę temu, LUKASZ_7 napisał: człowieku co Ty piszesz ? [...] ? Cytuj
jast Napisano 24 Grudzień 2018 Napisano 24 Grudzień 2018 A co ja mam powiedzieć jak pracuję na płytach HEKA. Jakie opory toczenia? Jaka owalizacja? A blokowanie kół prawie za każdym razem bo inaczej płyty by musiały mieć z 10m długości. Cytuj
jast Napisano 27 Grudzień 2018 Napisano 27 Grudzień 2018 Gdy chodzi o siły hamowania to pokazuje siły na kole i procentową różnicę pomiędzy kołami osi. Po wpisaniu DMC pojazdu przelicza na wskaźnik skuteczności hamowania na każdej osi i całego pojazdu. Chcesz wiedzieć więcej to wejdź w internet na HEKA i w pdf przeczytaj instrukcję obsługi. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.