Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy spotkaliście problem z badaniem hamulców VW Golf FSi Blue Motion na rolkach MAHA ?

Napisano

I to wszystko? A jakby tak problem doprecyzować, to jakiś problem czy bułka z masłem?

  • Lubię 1
Napisano

Jak na razie ja widzę trzy problemy:

- problem z rolkami

-problem z pojazdem

-problem z diagnostą (obsługującym urządzenie i sprawdzaniem pojazdu)

  • Lubię 1
Napisano

Problem polega na zablokowaniu kół przedniej osi w trakcie badania .A badanie wykonywano dwukrotnie z pilota , raz lewe a następnie prawe koło pojedynczo ?

 

Napisano
17 godzin temu, andy6a napisał:

 VW Golf FSi Blue Motion 

Blue Motion to wersja golfa która idzie od połowy lat dwutysięcznych. Niewiele to mówi.

Napisano

więcej szczegółów poprosimy jeśli mamy cos pomóc . w tej chwili jest jak u lekarza - doktorze , mam kaszel . czy umrę ? też mam linie maha , znam ja dosc dobrze . opisz jak te koła przednie sie blokują . przeciez pomiar sił hamowania przeprowadza sie aż do momentu zablokowania badanego koła / osi .czy auto ma napęd 4x4 ? , automatyczna skrzynię ?

 

Napisano

Blue motion w WV wpływa na aspekty ekologi więc może pomyliło się autorowi z 4motion czyli napędem VW ze sprzęgłem Haldex?

Napisano

Ekhm!

"na granicy blokady"

Czy to jest stan, aż oparcie fotela zatrzeszczy a heble staną dęba w miejscu biorąc pod uwagę nacisk wywierany na pedał (dźwignię) hamulca?

Napisano

Prawdopodobnie chodzi o to, żeby wyłączyć "automatykę" w pojeździe przed wjazdem na rolki. Aby nie hamował automatycznie po wykryciu obrotów jednego z kół.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 2
Napisano
50 minut temu, ddmmgg napisał:

Aby nie hamował automatycznie po wykryciu obrotów jednego z kół.

 

 

podobnie zachowywały się OCTAVIE z"jedynki".

  • Lubię 1
Napisano

Może o tzw. hillholder chodzi ? Automat chroniący przed stoczeniem/ pomagający w ruszaniu pod "górę".

Napisano

Elektryczna blokada mostu się włącza, wystarczy wyłączyć zapłon.

  • Piwo 1
  • Lubię 1
Napisano
1 godzinę temu, biker100 napisał:

podobnie zachowywały się OCTAVIE z"jedynki".

tak, miały taką 'psedo szperę" mechanizm różnicowy o podwyższonym tarciu, który miał poprawiać  trakcję. 

Napisano (edytowane)
Dnia 21.12.2018 o 12:10, piter1973 napisał:

przeciez pomiar sił hamowania przeprowadza sie aż do momentu zablokowania badanego koła / osi

człowieku co Ty piszesz ? do jakiego momentu zblokowania ?????

Nigdzie nie ma takiego warunku koniecznego. To, że tak się czasami zdarzy, że zblokuje się koło podczas pomiaru to inna rzecz (i nie zawsze jest pożądana)

 

Edytowane przez LUKASZ_7
Napisano
9 minut temu, LUKASZ_7 napisał:

człowieku co Ty piszesz

Spokojnie, bo:

Pomiar sił hamowania

§ 2.

3) pomiar sił hamowania powinien być dokonany na granicy blokady któregokolwiek koła, przy czym nacisk na pedał (dźwignię) hamulca nie może przekraczać (.....)....

Raczej Koledze @piter1973- owi o to szło.:oops:( no tak jakoś przy porannej kawie ):wink:

  • Piwo 1
Napisano (edytowane)

leski66 zgadza się, wiem o co Ci chodzi ?

Mi chodzi tylko o logikę wypowiedzi, by nie wprowadzać innych w błąd.

 

On w swojej wypowiedzi użył sformułowania "aż do" co brzmi jako warunek konieczny (czyli wg tej logiki, gdy nie zblokuje to co? lipa? negat? układ hamulcowy niesprawny? zapowietrzony? itp itd  :P)

 

Edytowane przez LUKASZ_7
Napisano
7 minut temu, LUKASZ_7 napisał:

Mi chodzi tylko o logikę wypowiedzi, by nie wprowadzać innych w błąd

Ok, ok.:wink:

Napisano
Dnia 21.12.2018 o 11:24, andy6a napisał:

Problem polega na zablokowaniu kół przedniej osi w trakcie badania

Czyli wiesz już, co Cię zaskoczyło ,,,

Napisano

A co logika podpowiada o takiej treści:

1 godzinę temu, LUKASZ_7 napisał:

człowieku co Ty piszesz ? [...]

?

 

Napisano

A co ja mam powiedzieć jak pracuję na płytach HEKA. Jakie opory toczenia? Jaka owalizacja? A blokowanie kół prawie za każdym razem bo inaczej płyty by musiały mieć z 10m długości.::claus

Napisano

Gdy chodzi o siły hamowania to pokazuje siły na kole i procentową różnicę pomiędzy kołami osi. Po wpisaniu DMC pojazdu przelicza na wskaźnik skuteczności hamowania na każdej osi i całego pojazdu. Chcesz wiedzieć więcej to wejdź w internet na HEKA i w pdf przeczytaj instrukcję obsługi.

  • Lubię 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.