Kamiljanicki3 Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Witam. Mam problem z przeglądem quada sprowadzone go z Niemiec. Byłem na kilku stacjach diagnostycznych i wszystkie odmówiły mi zrobienia przeglądu. Posiadam wszystkie dokumenty tj. Mały i duży brief umowa KS homologacje i wszystkie tłumaczenia z pieczątka tłumacza przysięgłego. Na jednej stacji diagnosta odmówił mi sprawdzenia pojazdu ze względu na to że nie ma go w systemie, na następnej nie wiedzieli jak do tego podejść. Na jeszcze innej odmówili ze względu na to że nie ma wpisanej w niemieckim dowodzie rejestracyjnym danych takich jak np szerokość osi itp itd. Quad 8Kw więc pojazd samochodowy inny homolagacja L7e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lato8 Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Masz homologacje na ten pojazd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Nikt nie zgadnie czego tamci się obawiali dopóki załączniki się nie pojawią. Mam na myśli foto pojazdu jak i skany dokumentacji. Numer rejestracyjny, numer VIN, dane posiadacza można zakamuflować. Na chwilę obecną wychodzi, że pojazdem przewodnim jest żółte Seicento. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamiljanicki3 Napisano 13 Luty 2019 Autor Share Napisano 13 Luty 2019 (edytowane) Tak Wszystkie dokumenty w załączniku Edytowane 13 Luty 2019 przez Kamiljanicki3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Ze względu na konstrukcję, zastosowanie i warunki techniczne, duża część quadów nie powinna być dopuszczona do ruchu po drogach publicznych, na stacjach których byłeś diagności przynajmniej widzieli ten pojazd , my niestety nie i tak jak napisał kolega wyżej piszemy o niczym czyli 6 minut temu, Paprock napisał: żółte Seicento. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamiljanicki3 Napisano 13 Luty 2019 Autor Share Napisano 13 Luty 2019 Pojazd posiada wszystko co potrzebn czyli światła kierunki klakson lusterka. Pojazd był zarejestrowany w De. Nie widzę przeszkody żadnej. A po za tym czy diagnista nie powinien odmówić zrobienia przeglądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Mam pytanie skąd wiesz, że 2 godziny temu, Kamiljanicki3 napisał: pojazd samochodowy inny homolagacja L7e Ja w tym co powklejałeś jakoś tej kategorii nie widzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 No OK. Trzeba zacząć zabawę. Po pierwsze primo jaka jest masa nieobciążonego pojazdu? Po drugie primo ile wynosi ładowność użyteczna pojazdu? Te parametry należałoby rozebrać na podstawie unijnych dyrektyw - jest ktoś chętny? To, że Gad był zarejestrowany w DE nie oznacza jeszcze rejestracji w PL. Ferrari w DE może robić za Pomoc Drogową a w PL nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 9 minut temu, Paprock napisał: To, że Gad był zarejestrowany w DE nie oznacza jeszcze rejestracji w PL. A jakie widzisz przeszkody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 W tym przypadku żadnych jak na razie. Tak sobie oglądam załączniki i nie kapuję dlaczego "masy własne" są różne między świadectwem a dowodem. Ale OK - świadectwa nie trzeba mieć, co nie. I chyba w świadectwie podano masę na pusto. Tak zwaną suchą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Obstawiam, że masa własna 290 kg i DMC 470 kg odpowiadają wartościom, które należy określić zgodnie z polskimi przepisami. Nie znajduję nic w dokumentach, co nie pozwalałoby określić tego pojazdu jako samochodowy inny o podrodzaju czterokołowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Luty 2019 Share Napisano 13 Luty 2019 Po mojemu 290 kg masy pojazdu nieobciążonego należy przyjąć jako naszą masę własną pojazdu - wiadomo, że o kierowcę się rozchodzi. 470 kg to będzie dopuszczalną masa całkowita i na koniec zostaje 180 kg ładowności użytecznej. No tak, czy nie. Na deser zostały naciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 10 godzin temu, michal_k napisał: Obstawiam, że masa własna 290 kg i DMC 470 kg odpowiadają wartościom, które należy określić zgodnie z polskimi przepisami. I tak też jest w katalogu homologacyjnym ITS, zgodnie z numerem homo. Samochodowy inny/czterokołowiec, kat. L7e. Nacisk dopuszczalny 2,94 kN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 - a że mi trzeba jak krowie na rowie, to bardzo proszę pojaśnić o jakiej kategorii mowa i jakiej homologacji skoro w papierach tych danych nie mogę się dopatrzyć. Czyli klasyka: jak wypełnić zaświadczenie plus dipa? Ciekawe czy numer homo zawiera chociaż tabliczka znamionowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 Dużo ciągników się zdarza, a raczej Quado- ciągników. Trzeba uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 Numer homo podany w Certyfikacie dotyczy dyrektywy o prędkościomierzach, która to została dopisana do pra-dawnej dyrektywy o motocyklach i czterokołowcach, która na dzisiaj i tak została zmieniona. No tak przynajmniej kumam te powiązania techniczne. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2 minuty temu, Rafi90 napisał: Dużo ciągników się zdarza, a raczej Quado- ciągników. Trzeba uważać - a skoro ma papiery na traktor, to na co uważać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 1 godzinę temu, Paprock napisał: - a że mi trzeba jak krowie na rowie, to bardzo proszę pojaśnić o jakiej kategorii mowa i jakiej homologacji skoro w papierach tych danych nie mogę się dopatrzyć. Klient ma CoCka to i numer homo. Ale żeby uświadomić o co biega, to w walentynkowym prezencie masz załącznik Linhai.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 Pół nocy mi zajęło, żeby dojść po tym numerze homo o co chodzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 Opasanie kół przez błotniki nieprawidłowe, opony wystają poza obrys pojazdu, światełka itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 (edytowane) 50 minut temu, aboz napisał: Ale żeby uświadomić o co biega to wytłumacz mi Jędruś jak MW=masie pojazdu gotowego do jazdy, 290kg w obu przypadkach. Tak wynika z tego co wkleiłeś. Edytowane 14 Luty 2019 przez biker100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 Nie ja wystawiałem tą homologację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 No przecież wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 52 minuty temu, adamos napisał: Opasanie kół przez błotniki nieprawidłowe, opony wystają poza obrys pojazdu, światełka itp... - No OK. Niech tam będzie "itp". A konkretnie... a konkretnie pojazd samochodowy inny - tu czterokołowiec - jakim powinien odpowiadać warunkom technicznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 14 Luty 2019 Share Napisano 14 Luty 2019 11 minut temu, Paprock napisał: samochodowy inny Innym, bliżej nieokreślonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamiljanicki3 Napisano 14 Luty 2019 Autor Share Napisano 14 Luty 2019 Ale się mądrzycie... Byłem zrobiłem zarejestrowałem nara 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.