zoro Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 wczoraj przed końcem zmiany robiłem badanie okresowe i z powodu awarii internetu nie poszło do CEPIK. Wysłałem dzisiaj i program ustawił mi datę wykonania badania na dzisiaj.Czyli TNB o jeden dzień mniej.Czy to można poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 (edytowane) W Patronacie jak kilka razy korygowałem TNB zwłaszcza w ciągnikach rolniczych(wysłałem na rok) po korekcji i zapisie w CEP zmieniło się na poprawna. Także da się Edytowane 29 Marzec 2019 przez yogi1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 29 Marzec 2019 Autor Share Napisano 29 Marzec 2019 Nie chodzi mi o poprawienie TNB tylko daty wykonania badania, bo wpis w DR jest z datą wczorajszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 Powoli. Czy badanie zostało wykonane w trybie awaryjnym? Co w rejestrze jest zapisane, a najlepiej o skan rejestrowego wydruku zapodać na forum. Awaria awarią, lecz jak badanie wczoraj trafiło do rejestru, to dzisiaj... jutro powinno przejść do CEPA z danymi na dzień badania, bo inaczej, to coś zostało namotane. No taka prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 29 Marzec 2019 Autor Share Napisano 29 Marzec 2019 No zostało namotane, bo przed awarią internetu i komputera badanie wczoraj zostało w poczekalni z datą wykonania badania 28.03.2019 r. i datą TNB 28.03.2020 r. Dzisiaj po wysłaniu do CEPIK z poczekalni /korekta i wysłanie/ zostało - data badania 29.03.2019 r. i TNB 28.03.2020 r. i tak jest w rejestrze i CEPIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 No to sorry, ale poczekalnia jest po to, żeby te badania tam czekały na zakończenie, na finał sprawy, na THE END całego procesu badania. Nie może być tak, że stempluje się dowód, gdy badanie w poczekalni czeka na cud świata. Teraz to nic nie ruszaj. System każdy klik, każdy eneter zapisał i nie ma co poprawiać. Moje doświadczenie mi podpowiada, że z pozycji klawy na biurku diagnosty daty przeprowadzenia badania nie da rady poprawić. Może jakiś admin od dostawcy prędzej zaradzi, ale znając ich podejście do urzędowy rejestrów, to raczej niechętnie, bo na kogo później wina będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 (edytowane) Nie ma co tematu jak cofnąć datę badania na forum roztrząsać,jeszsze ktoś pomysli że się tak da. A sie nie da! Edytowane 29 Marzec 2019 przez yogi1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 Ja bym sobie tą cała skuchę zapisał na brudno i podpiął do kopii zaświadczenia. Tak na wszelki wypadek. Z zasady kopii nie zbieram, ale jak wiadomo, licho nie śpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 29 Marzec 2019 Autor Share Napisano 29 Marzec 2019 OK. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 (edytowane) 2 godziny temu, zoro napisał: badanie wczoraj zostało w poczekalni z datą wykonania badania 28.03.2019 r. i datą TNB 28.03.2020 r. Dzisiaj po wysłaniu do CEPIK z poczekalni /korekta i wysłanie/ zostało - data badania 29.03.2019 r. i TNB 28.03.2020 r. i tak jest w rejestrze i CEPIK. No to od razu zacznij od początku,a nie się awaria cepiku zasłaniasz, wrzuciłeś badanie do poczekalni, podbiłeś DR mimo że badania nie zakończyłeś i jesteś teraz zdziwiony ? Edytowane 29 Marzec 2019 przez duchu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 1 godzinę temu, zoro napisał: OK. dzięki A w ogóle, to powinieneś wręczyć klientowi zaświadczenie z badania i poprawić błędny wpis w DR,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 a czyż nie jest tak , że poczekalnia (przynajmniej w Patronacie) a sądzę, że w innych programach także, pamięta pojazdy tylko z danego dnia i po zamknięciu programu w dn następnym jest wyczyszczona, właśnie po to, żeby nie korciło chachmęcić z terminami badań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 29 Marzec 2019 Autor Share Napisano 29 Marzec 2019 (edytowane) No nie bardzo wiem o co chodzi z tym chachmęceniem terminami badań.Terminy są konkretne - 6 m-cy, 2 lata i rok i co tu chachmęcić. A nie zasłaniam się awarią cepiku tylko komputera. Ale ogólnie dziękuję za zainteresowanie i opinie. Edytowane 29 Marzec 2019 przez Jacdiag cytat całego poprzedniego posta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 7 minut temu, cezary napisał: a czyż nie jest tak , że poczekalnia (przynajmniej w Patronacie) a sądzę, że w innych programach także, pamięta pojazdy tylko z danego dnia i po zamknięciu programu w dn następnym jest wyczyszczona, W Norcomie nie czyści się sama i badanie będzie tam wisiało i wisiało. Ja miałem kiedyś taką sytuację, że zabrakło prądu podczas OBT, więc restart komputera i od nowa rozpocząłem badanie i je zakończyłem. Zdziwiłem się na koniec dnia, bo to badanie przerwane brakiem prądu znalazło się w poczekalni i program mnie poinformował o tym podczas zamykania programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 @zoro a za cytowanie poprzedzającego posta w całości też można kreskę zarobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 29 Marzec 2019 Autor Share Napisano 29 Marzec 2019 Ale ja pracuję na Norcomie i to zdarzyło się na Norcomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 @zoro Ja pisałem o Norcomie. Twoje badanie w wyniku awarii trafiło do poczekalnia a dopiero dziś je zakończyłeś i stąd dzisiejsza data. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Marzec 2019 Share Napisano 29 Marzec 2019 Bez względu na program tak to w rozporządzeniu wygląda. Punkt po punkcie za koleją, czynność po czynności za koleją i nie ma mowy o żadnej poczekalni! 4. 13 Po zakończeniu przeprowadzania badania technicznego pojazdu uprawniony diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisu o wyniku tego badania do rejestru badań technicznych pojazdów, zwanego dalej "rejestrem", wprowadza dane do centralnej ewidencji pojazdów z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 80bc ustawy, a także dokonuje wpisu terminu następnego badania technicznego do dowodu rejestracyjnego pojazdu, o ile jest dostępny, oraz wydaje zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.