Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki raporcik by się przydał, który obrazowałby skuteczność wysyłania przypomnień, czyli procent powrotu klientów do których wysłaliśmy zaproszenia z listą tych co im wysłaliśmy ale nie przyjechali, a przy okazji np. tych klentów ktorzy wogóle nie pojawili się chociaż byli rok wczesniej.

 

Piotr

Napisano

Wydrukowałe, Gosia wepnie to jutro do spraw "do załatwienia". Papier jest cierpliwy - ale w tym przypadku postaram się, żeby nie zdążył pożólknąć :D

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano

A czemu by to mialo sluzyc ? temu czy np: podoba sie klientom nasza stacja , a moze nnasza stacja i obsluga . a moze to ze jestesmy zbyt poblazljwi albo zbyt nieugieci ? o frekfencj ibadanej na rozne sposoby w wiekszosc danych mozemy sobie pobrac ze WSPANIALEGO NORCOM 2000 /

:lol:

 

[ Dodano: 16-06-2005, 14:37 ]

Moj kolega Sebastian ZG dal nie tak dawno pomysl dla wiekszego usprawnienia /dla diagnostow/ programu NORCOM 2000 . Pomysl polegal na tym : aby wprowadzjac do programu nr. rejestracyjny badanego pojazdu ,automatycznie otrzymywac z jakiego Wydz. Komunikacji U.M. czy S.P. jest dowod. Ciekawe czy jest to realne ? a moze sadzicie ze zbedne ? ale czas wydruku, napewno skrocil by sie jaszcze bardziej

 

[ Dodano: 16-06-2005, 14:43 ]

Mam nadzieje ze nie narazilem sie w tym momencie programistom :?

 

[ Dodano: 16-06-2005, 14:46 ]

A tym bardziej Sebastianowi ZG , ale z nim sprawa prosta -... pojdziemy na piwo

Napisano

Sprawa do negocjacji - generalnie wrzucam na tapetę ... Jeśli to ma Wam pomóc - nie ma sprawy ...

:D

 

[ Dodano: 16-06-2005, 21:34 ]

A co to ja gorszy z tym piwem ? Ze mną nie można pójść ? Jakiś odmieniec jestem ? :D

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano

Szefuniu jestes cool !! z toba to nawet na cala beczke piwka pojdziemy ! sory za poufalosc :D

Napisano

Dyskusja zbacza z tematu, ale jako wyjaśnienie powiem, że a raczej nie mam problemów z przechodzeniem na ty ...

Staram się podchodzić do życia tak, żeby nie stwarzać niepotrzebnych barier i problemów ...

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano
A czemu by to mialo sluzyc ? temu czy np: podoba sie klientom nasza stacja , a moze nnasza stacja i obsluga . a moze to ze jestesmy zbyt poblazljwi albo zbyt nieugieci ? o frekfencj ibadanej na rozne sposoby w wiekszosc danych mozemy sobie pobrac ze WSPANIALEGO NORCOM 2000 /

:lol:

 

No własnie temu. 10 razy taniej jest utrzymac klienta niż zdobyć nowego, wiec dlaczego nie? Z załozenia przyjmuje się iż klient, który dostał negatyw nie przyjedzie za rok ale ciekawe by było jak to jest naprawdę w procentach ?

 

A jesli wraca tylko 50% klientów z pozytywem to znaczy ze coś jednak z obsługą nie jest w porzadku albo konkurencja jest lepsza od nas.

 

Piotr

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.