aboz Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 1 minutę temu, danielg539 napisał: Nie do końca on ciężarowy, skoro M1. Do końca. Pisałem w temacie Nissana, że jest wiele regulacji wewnętrznych różnych krajów UE, które mają się nijak do naszych przepisów. Dlatego każdy taki przypadek musi być rozeznany indywidualnie. I teraz ten pojazd mimo, że ma M1 to jest ciężarowym (DERIV VP = societe czyli to samo co CTTE). Nie wiem z czego wynika taka klasyfikacja i pozostawienie oryginalnej kategorii, ale dla mnie jest to ewidentnie ciężarowy. Przypominam też o wzorze z dyrektywy. A, i problem jeszcze tworzy podrodzaj, bo tu jest AB, ale sklasyfikowałbym go po unijnych przepisach jako BB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Czy spełnia wzór to łatwo można sprawdzić i dużo to może wyjaśnić. Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo: e2*2007/46*040*22 to wówczas nie będzie wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 (edytowane) 44 minuty temu, danielg539 napisał: anulować prerejestrację Da się do pewnego momentu, później lipa Edytowane 31 Styczeń 2020 przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 2 minuty temu, danielg539 napisał: Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo: Francuska krajowa, coś jak nasze PL*. Nie do znalezienia, bo na rynek wewnętrzny. Powinna być tabliczka z drugiego etapu i na niej jest opis zmian w stosunku do pojazdu bazowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 9 minut temu, danielg539 napisał: e2*2007/46*040*22 samochód osobowy ; 5 miejsc ; kategoria M1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Teraz należałoby dowód plus foty wysłać do naczelnika, żeby się ogarnął co dalej z tym autem robić. Jako osobowy wygląda dziwacznie. Poza tym te zapisy "specjalistyczny/firmowy" - nie wiadomo o co chodzi. Jako ciężarowemu brakuje kawałka kraty/przegrody. Ale zaś zgrzyt między rodzajem ciężarowym a M1 w dowodzie francuskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 11 minut temu, aboz napisał: 15 minut temu, danielg539 napisał: Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo: Francuska krajowa, jakim cudem francuskie krajowe jak po strukturze numeru widać, że homo europejskie. 6 minut temu, Andrzej3 napisał: 16 minut temu, danielg539 napisał: e2*2007/46*040*22 samochód osobowy ; 5 miejsc ; kategoria M1 Andrzej jeśli możesz to sprawdź jakie dane (głównie chodzi o masy) zmieniły się w stosunku do homologacji pierwotnej: e2*2007/46*0040*29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 18 minut temu, danielg539 napisał: Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo: e2*2007/46*040*22 to wówczas nie będzie wątpliwości. Czyżbyś ten numer dopasował po VINIE jakimś programem serwisowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Ten z programu serwisowego to ma końcówkę *29. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Ja tam widzę tylko: 715/2007*136/2014 EURO6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Końcówka *22 ___ wszystko to samo co w ZDR z wyjątkiem miejsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 18 minut temu, danielg539 napisał: jakim cudem francuskie krajowe jak po strukturze numeru widać, że homo europejskie. Masz rację. W końcu znalazłem to homo i zgadza się z tym co pisał Andrzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 17 minut temu, Paprock napisał: Ja tam widzę tylko: 715/2007*136/2014 EURO6 Sprawdź w poz. K 16 minut temu, Andrzej3 napisał: Końcówka *22 ___ wszystko to samo co w ZDR z wyjątkiem miejsc Czyli jednak po tym homo pojazd ma 5 miejsc? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 O mamo! Dzięki! Teraz odnalazłem, a wcześniej ze sto razy ten dowód przewijałem. Rubryka po rubryce, kod po kodzie, patrze i patrzę i nic nie widzę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 3 minuty temu, danielg539 napisał: pojazd ma 5 miejsc dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Skoro tak, to może oznaczać, że wykonanie zmian konstrukcyjnych we Francji nie powoduje anulowania wcześniejszych wpisów, które straciły ważność. Czyli NR homo i kat homo pozostała a zmieniono tylko ilość miejsc. Zatem ten pojazd jak najbardziej można sklasyfikować jako ciężarowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Trudno powiedzieć od czego to zależy we Francji, bo miałem podobne Clio dwu miejscowe z taką kuwetą z tyłu i było jako N1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Myślę, że wpływ na kategorie, klasyfikację może mieć rodzaj prowadzonej działalności i francuskie stawki podatkowe. U nas też są różne formy rozliczeń z fiskusem niezależnie od adnotacji VAT w dowodzie. Co do samego badania, to również potraktowałbym ten pojazd rodzajem ciężarowym z wynikiem negatywnym za braki w przegrodzie. I mimo wszystko pominąłbym kategorię w zaświadczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1987 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 17 minut temu, Andrzej3 napisał: Trudno powiedzieć od czego to zależy we Francji, bo miałem podobne Clio dwu miejscowe z taką kuwetą z tyłu i było jako N1 miałem z tej samej firmy wcześniej 4 takie same auta i też wszystkie były N1. tylko ten jakiś taki dziwoląg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Ze wzoru wychodzi, że nie powinien być uznawany za M1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 21 minut temu, Paprock napisał: Co do samego badania, to również potraktowałbym ten pojazd rodzajem ciężarowym z wynikiem negatywnym za braki w przegrodzie. Obstawiam, że roleta spełni wymagania dla zamkniętej przestrzeni ładunkowej, więc z tym N to tak na spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Coś mi się zdaję, że warunki dla kraty/przegrody są deko odmienne od francuskiej markizy/roletki/firanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 46 minut temu, dawid1987 napisał: miałem z tej samej firmy wcześniej 4 takie same auta i też wszystkie były N1 Miały kratę lub uchwyty do mocowania ładunku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2020 Share Napisano 31 Styczeń 2020 Ja tam oprócz "kuwety" nic innego nie widziałem. Przyznam się bez bicia, że dawno temu puściłem Punto II z kratą/przegrodą inną niż mowa w przepisach. Jak sobie przypominam, to składała się bardziej z poziomych rurek, niż oczkach o przekroju 10 na 10 centymetrów. Taka oto przez moje ręce przeszła lipa: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1987 Napisano 1 Luty 2020 Share Napisano 1 Luty 2020 19 godzin temu, danielg539 napisał: Miały kratę lub uchwyty do mocowania ładunku? Tak była krata. I w tym którego temat dotyczy też ma być. ale krata montowana już w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.