Skocz do zawartości

Peugeot Partner osobowy


wiesław

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, danielg539 napisał:

Nie do końca on ciężarowy, skoro M1.

Do końca. Pisałem w temacie Nissana, że jest wiele regulacji wewnętrznych różnych krajów UE, które mają się nijak do naszych przepisów. Dlatego każdy taki przypadek musi być rozeznany indywidualnie. I teraz ten pojazd mimo, że ma M1 to jest ciężarowym (DERIV VP = societe czyli to samo co CTTE). Nie wiem z czego wynika taka klasyfikacja i pozostawienie oryginalnej kategorii, ale dla mnie jest to ewidentnie ciężarowy. Przypominam też o wzorze z dyrektywy. A, i problem jeszcze tworzy podrodzaj, bo tu jest AB, ale sklasyfikowałbym go po unijnych przepisach jako BB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy spełnia wzór to łatwo można sprawdzić i dużo to może wyjaśnić.

Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo: e2*2007/46*040*22 to wówczas nie będzie wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, danielg539 napisał:

 anulować prerejestrację

Da się do pewnego momentu, później lipa

Edytowane przez Rafi90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, danielg539 napisał:

Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo:

Francuska krajowa, coś jak nasze PL*. Nie do znalezienia, bo na rynek wewnętrzny.

Powinna być tabliczka z drugiego etapu i na niej jest opis zmian w stosunku do pojazdu bazowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz należałoby dowód plus foty wysłać do naczelnika, żeby się ogarnął co dalej z tym autem robić.

Jako osobowy wygląda dziwacznie. Poza tym te zapisy "specjalistyczny/firmowy" - nie wiadomo o co chodzi.

Jako ciężarowemu brakuje kawałka kraty/przegrody. Ale zaś zgrzyt między rodzajem ciężarowym a M1 w dowodzie francuskim.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, aboz napisał:
15 minut temu, danielg539 napisał:

Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo:

Francuska krajowa,

jakim cudem francuskie krajowe jak po strukturze numeru widać, że homo europejskie.

6 minut temu, Andrzej3 napisał:
16 minut temu, danielg539 napisał:

e2*2007/46*040*22

samochód osobowy ; 5 miejsc ; kategoria M1

Andrzej jeśli możesz to sprawdź jakie dane (głównie chodzi o masy) zmieniły się w stosunku do homologacji pierwotnej: e2*2007/46*0040*29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, danielg539 napisał:

Może ktoś jest w stanie rozszyfrować homo: e2*2007/46*040*22 to wówczas nie będzie wątpliwości.

 

Czyżbyś ten numer dopasował po VINIE jakimś programem serwisowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, danielg539 napisał:

jakim cudem francuskie krajowe jak po strukturze numeru widać, że homo europejskie.

Masz rację. W końcu znalazłem to homo i zgadza się z tym co pisał Andrzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Paprock napisał:

Ja tam widzę tylko: 715/2007*136/2014 EURO6

Sprawdź w poz. K
 

16 minut temu, Andrzej3 napisał:

Końcówka *22 ___ wszystko to samo co w ZDR z wyjątkiem miejsc

Czyli jednak po tym homo pojazd ma 5 miejsc?

  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O mamo! Dzięki! Teraz odnalazłem, a wcześniej ze sto razy ten dowód przewijałem. Rubryka po rubryce, kod po kodzie, patrze i patrzę i nic nie widzę! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak, to może oznaczać, że wykonanie zmian konstrukcyjnych we Francji nie powoduje anulowania wcześniejszych wpisów, które straciły ważność. Czyli NR homo i kat homo pozostała a zmieniono tylko ilość miejsc. Zatem ten pojazd jak najbardziej można sklasyfikować jako ciężarowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wpływ na kategorie, klasyfikację może mieć rodzaj prowadzonej działalności i francuskie stawki podatkowe.

U nas też są różne formy rozliczeń z fiskusem niezależnie od adnotacji VAT w dowodzie.

 

Co do samego badania, to również potraktowałbym ten pojazd rodzajem ciężarowym z wynikiem negatywnym za braki w przegrodzie.

I mimo wszystko pominąłbym kategorię w zaświadczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Andrzej3 napisał:

Trudno powiedzieć od czego to zależy we Francji, bo miałem podobne Clio dwu miejscowe z taką kuwetą z tyłu i było jako N1

miałem z tej samej firmy wcześniej 4 takie same auta i też wszystkie były N1. tylko ten jakiś taki dziwoląg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Paprock napisał:

Co do samego badania, to również potraktowałbym ten pojazd rodzajem ciężarowym z wynikiem negatywnym za braki w przegrodzie.

Obstawiam, że roleta spełni wymagania dla zamkniętej przestrzeni ładunkowej, więc z tym N to tak na spokojnie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, dawid1987 napisał:

miałem z tej samej firmy wcześniej 4 takie same auta i też wszystkie były N1

Miały kratę lub uchwyty do mocowania ładunku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam oprócz "kuwety" nic innego nie widziałem. Przyznam się bez bicia, że dawno temu puściłem Punto II z kratą/przegrodą inną niż mowa w przepisach.

Jak sobie przypominam, to składała się bardziej z poziomych rurek, niż oczkach o przekroju 10 na 10 centymetrów.

Taka oto przez moje ręce przeszła lipa: :silent:

 

Punto krata-przegroda.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, danielg539 napisał:

Miały kratę lub uchwyty do mocowania ładunku?

Tak była krata. I w tym którego temat dotyczy też ma być.

ale krata montowana już w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.