Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam .

Czy ma ktoś możliwość ustalenia mocy w KW silnika elektrycznego? Toyota Yaris VNKKD3DX0A512255

Z góry dziękuje za pomoc.

Napisano

Coś z tym VIN-em jest nie teges 16 znaków ( i to bez okularów widzę ) :?

A najlepiej numer homo zapodaj.

Napisano

Po VIN-e nici z mocy silnika elektrycznego . :wink: ( przynajmniej jak dla mnie )

Napisz z TZ numer homo.:wink:

Napisano (edytowane)

Nie - w DIP są oddzielne pozycje 

W takim Aurisie producent podaje moc 100kW /136KM a silniki 73+55kW

Edytowane przez IVVO
  • Lubię 1
Napisano (edytowane)

W pozycji 37 DIP jest miejsce na jedną moc, rodzaje silników mają rozdział. Nie miałem jeszcze hybrydy jako sprowadzonej, dlatego pytam ;)

Edytowane przez adamos
Napisano

Bo to program IVVO-Iwana ma taka opcję. 

Reszta musi kombinować sama.

;-)

Napisano (edytowane)

W Patronacie w okienku moc silnika można wpisać np 73/55

Edytowane przez magentis2
Napisano

Gdzieś coś czytałem, że nie do końca można to sumować, więc dobrze jednak podać osobno...

Napisano

No tu było pisane jak z hybrydami postępować. Ale coś słabo idzie mi wyszukiwanie.

Napisano

Od biedy zawsze można w uwagi wpisać.

" W rzeczywistości sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana, niż opisaliśmy to powyżej, ponieważ moc systemowa to składowa najwyższych iloczynów momentu obrotowego i prędkości obrotowych dla każdego z silników oraz najwyższa suma tych iloczynów wartości. Nie ma jednak sensu wchodzić w aż takie szczegóły. Warto natomiast pamiętać, że moc maksymalna hybrydy to moc systemowa, a nie moc sumaryczna. "

 

https://autokult.pl/28569,moc-maksymalna-hybrydy-sumaryczna-czy-systemowa

Napisano (edytowane)

Tak ogólnie - to producenci rzadko podają moc silnika elektrycznego - podają moc ogólną - i tak do DIP to trzeba się troszeczkę namęczyć aby go namierzyć - bo odjęcie mocy benzyny od mocy ogólnej nic nie daje - a wiem iż diagności to tak robią - i to jest błąd - bo już miałem np takiego Aurisa 73/27kW - sporo tego jeździ na TAXI. Jeszcze gorzej ma się sprawa w "miękkich hybrydach" bo tam to w ogóle moc silnika elektrycznego nie jest doliczona do mocy całkowitej np takie Audi z 1,5kW silnikiem elektrycznym 

Edytowane przez IVVO
Napisano
15 minut temu, Paprock napisał:

No tu było pisane jak z hybrydami postępować

Przyznam się, że ( kiedyś ) tak robiłem, czyli dodawałem, ale powiem :

Tak się nie robi ! :wink:

Tu wszystko zawarte :

https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/13706-moc-silnika-hybrydowego-yaris/

( jak zwykle...... po " ciamajdowemu " kleiłem, że trza skopiować 8/ ) - jakoś nie umiem .

-----------------------------------

O ! jak post poszedł to się podświetliło :wink:

  • Lubię 1
  • 8 months later...
Napisano

Pacjent to Tesla 3. Jaką moc wpiszecie w DIP jeśli posiada dwa silniki elektryczne ?

1. oś przednia 158 kW

2. oś tyna 219 kW

Tesla 3 moc.jpg

Napisano

ITS podaje moc łączną, jakbyś podał nr homo, spróbujemy poszukać w tym instytucie tak przez Ciebie nielubianym.:wink:

Napisano
10 minut temu, cezary napisał:

ITS podaje moc łączną, jakbyś podał nr homo

OK, wydaje mi się, że mówimy o tej : :smile:

 

 

tesla 3.JPG

Napisano

Dzięki - dokładnie o ten numer homo chodzi. Czyli trzeba dodać moc silnika przedniego i tylnego.

Napisano
1 minutę temu, markes30 napisał:

Czyli trzeba dodać moc silnika przedniego i tylnego

Jest to nawet całkiem logiczne.

Inaczej jest w autach hybrydowych, gdzie moc sumaryczna obu silników jest zawsze mniejsza od sumy ich mocy.

Napisano

 

6 godzin temu, markes30 napisał:

Czyli trzeba dodać moc silnika przedniego i tylnego.

Serio?

Cytat

18) w rubryce przy kodzie P.2 - wpisuje się maksymalną moc netto silnika wyrażoną w kW

Wpisuje się JEDNĄ wartość i największą. W tym wypadku 219kW.

Napisano
11 godzin temu, leski66 napisał:

mówimy o tej :

Czy litera T w ramce " katalizator" oznacza "tak" :?:  przy silniku  EE

Wszystkie drogi prowadzą do . . .

... trumny

Napisano
12 godzin temu, LimonQ napisał:
Cytat

18) w rubryce przy kodzie P.2 - wpisuje się maksymalną moc netto silnika wyrażoną w kW

Wpisuje się JEDNĄ wartość i największą. W tym wypadku 219kW.

To że przepisy nie nadążają za rozwojem techniki nie zwalnia diagnosty do wpisywania stanu faktycznego i nietworzenia absurdów, biorąc powyższe za dogmat musielibyśmy w tym przypadku a nawet i hybryd (z wyjątkiem tzw. "mild hybryd")  wpisywać max. moc JEDNEGO silnika co mijałoby  się z danymi podawanymi przez producentów. :wink:

P.S. Dlaczego "mild hybrydy" ująłem w wyjątkach, tu silnik elektryczny nigdy nie napędza kół, jest li tylko w krótkich interwałach "wspomagaczem" dla jednostki spalinowej. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.