Skocz do zawartości

dane do DIP


canter

Rekomendowane odpowiedzi

Audi A6 3.2 V6 DOHC QUATTRO

rok prod 02.2005

pojemność - 3123

moc 188kw przy 6500

niskoprężny

masa G  -  1680

dmc - 2365

przyczepa bez/z -  750/1590

dł/szer/wys   -    4,916/1,855/1,459

rozstaw osi 2,843

nacisk przód 11,91  tył 11,71

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, canter napisał:

 F3 jeśli można

nie mam danych, na tabliczce raczej też nie masz. Dodaj f1 i masę przyczepy z hamulcem, wpisz i :silent:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2019 o 12:43, mike_van_mik napisał:

Dodaj f1 i masę przyczepy z hamulcem, wpisz i :silent:

Jest na to jakiś wzór w ustawie bądź rozporządzeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe - wiadomo, że nie ma, ale czasami się to sprawdza... Nawet często.

Warunek - wzór musi stosować z głową osoba o sporej wiedzy i doświadczeniu.

 

Niestety ilu takich jest?? ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku pojazdów z rynku amerykańskiego innej opcji nie ma. I nie doszukiwał bym się odpowiedników w europejskich wersjach, bo w razie draki producent powie, że pojazd z rynku USA/Kanada ma inne wartości mas i będzie problem.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyliczankę stosował nie jeden z nas i się sprawdziła. Trzeba tylko to robić z głową... Bo jak do matiza dodasz jeszcze przyczepy i zrobisz F3 to ... :razz2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mercedes-benz G55 Z Japonii

vin WDB4632701X160330

moc 373Kw DMC 2735 Rok produkcji 2005 benzyna

Potrzebuje naciski na oś, o1,o2 i F3

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś małe to DMC. W homologacjach najniższe 3040. Nie pomyliłeś z G (2375)? Dla wszystkich O1=3500, O2=750, F3 z wyliczanki będzie prawidłowe. A co mówi TZ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2019 o 08:46, Rafi90 napisał:

Wyliczankę stosował nie jeden z nas i się sprawdziła. Trzeba tylko to robić z głową...

 

Można tą głowę stracić jak się okaże, że pojazd z rynku kanadyjskiego nie jest przystosowany do ciągnięcia przyczep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.