Skocz do zawartości
WOJT999

ILE LATEK DZIALA KOMP BEZ PRZEINSTAOLOWANIA STACJI 2000

Rekomendowane odpowiedzi

WOJT999

Ile latek macie PROGRAM STACJA 2000 czy komputer przeinstalowalicie juz ?,czy od poczatku jedziecie ? bo my bez przeinstalowania dzialamy od 2002 i chodzi oki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Tak być powinno :D

Najstarszemu użytkownikowi (bez przeinstalowywania) stawiam zgrzewkę piwa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
berecik

Katalog został utworzony 2001-10-01 i ja nie pamiętem aby coś się zmieniło od tamtej pory ! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Temat zamykamy za 7 dni - czyli 21-go bm. Może być ? Do tego czasu można się licytować. Nagroda jak najbardziej aktualna :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WOJT999

wszystko przeciez zalezy ile ktos ma przegladow,czy ma dostep do internetu ,czy komp sluz tylko do wpisywania danych i drukowania--prawda. a jak to sie ma do serwisow komputerowych ktorzy zalecaja przeinstalowywanie windowsa przynajmniej raz w roku bo komp muli itp czy nie mam racji Panie Norbercie

 

pozdrawiam :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Ja sam zalecam przeinstalowanie systemu co jakiś czas. Nie ma reguły - ale to rzeczywiście zależy od wielu rzeczy - od ilości instalowanych programów zwłaszcza ...

No i "trochę" od tego, na ile mądrze się do wszystkiego podchodzi ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
berecik

Coś kiepsko idzie ta licytacja :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Dzisiaj w ogóle kiepsko na forum - ciekawe - dlaczego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiesław

Dlatego że większość diagnostów na SKP ma zakaz wchodzenia na forum , nie mogą korzystać z czarnej listy,z internetu , tak jest w Bydgoszczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

A dlaczegóż to ?

Rozumiem, że chodzi o dziwne stronki XXX, wirusy, trojany itp. inne problemy ?

Tylko że w ten sposób daleko nie zajedziemy ...

Wiem, wiem, diagnosta w pracy powinien zająć się pracą, a nie buszowaniem po internecie - ale takie forum też ma być pomocą w jego codziennym zmaganiu sie z Klientami i materią ...

Umiar we wszystkim - ot co :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WOJT999

jest szef i szef , internet to jest skarbinca wiedzy tylko odrobina wiedzy gdzie szukac jak ktos buszuje po stronach xxx to przeciez mozna to sprawdzic drogi szefie ,wystaczy odsrobina chceci CHCIEC ZNACZY MOC

 

 

 

internet dla wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
keram

jeżeli dobrze pamiętam to od 1999.11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Chodzi o pracę programu STACJA 2000 BEZ pzreinstalowywania - a Wasza SKP robi to w miare systematycznie ... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
berecik

Coś słabo szła ta licytacja :D Dajmy moze jeszcze tydzień !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

OK - kończymy 30 czerwca !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.