Paprock Napisano 30 Marzec 2020 Share Napisano 30 Marzec 2020 O czym jest dyskusja w ogóle, czy o wypełnianiu DiP-u, o adnotacjach w dowodzie, czy o dwupaliwowym silniku? Bo jeżeli chodzi o to ostatnie, to według mnie materia jest dość wrażliwa i delikatna. Czasami zależna nawet od wielkości zbiornika magazynującego paliwo. I tak jak wspomniał Kolega @aboz: W dniu 28.03.2020 o 09:38, aboz napisał: Bez spoglądnięcia w homo nie dowiesz się czy to jest dwu czy jednopaliwowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 30 Marzec 2020 Share Napisano 30 Marzec 2020 (edytowane) To wypełniani dip w pozycji 35 rodzaj silnika Dwupaliwowy według Regulaminu nr 83 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w zakresie emisji zanieczyszczeń w zależności od paliwa zasilającego silnik [2019/253] 1.1. Niniejszy regulamin ma zastosowanie do pojazdów kategorii M1, M2, N1 oraz N2 o masie odniesienia nieprzekraczającej 2 610 kg (1). 2.23 Pojazd dwupaliwowy” oznacza pojazd z dwoma oddzielnym układami przechowywania paliwa, który jest przeznaczony zasilania tylko jednym paliwem jednocześnie. Jednoczesne stosowanie obu paliw jest ograniczone pod względem ilości lub czasu trwania. 2.23.1. „Pojazd dwupaliwowy na gaz” oznacza pojazd dwupaliwowy, który może być napędzany benzyną (w trybie zasilania benzyną), a także gazem płynnym, gazem ziemnym/biometanem albo wodorem (w trybie zasilania gazem). Edytowane 1 Kwiecień 2020 przez Jacdiag formatowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Marzec 2020 Share Napisano 30 Marzec 2020 Ale nie ma żadnej instrukcji co tam wpisać, to po co z trudnymi definicjami się motać. Tym bardziej, że temat dotyczy hybrydy. Jednopaliwowej hybrydy. Ale OK. Na naukę nigdy nie jest za późno. 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 30 Marzec 2020 Share Napisano 30 Marzec 2020 (edytowane) To zależy jaki podział silników przyjąć, ze względu na zapłon to ZI, ZS , EE jak tak to ZS, a jak ze względu na sposób zasilania i słownika cepik to H+ (hybryda plug-in) lub H-(hybryda non plug-in) Edytowane 30 Marzec 2020 przez smaug 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.