Piotrekk249 Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 (edytowane) Witam Na przeglądzie okazało się że w czwartej pozycji numeru Vin jest cyfra 5 zamiast litery S dostałem wynik negatywny a na fakturze zakupu była litera S poszedłem z tym do WK i okazało sie że diagnosta przy pierwszej rejestracji się pomylił i pani w wydziale zrobiła korektę w dowodzie rejestracyjnym na literę S wróciłem na stację i znów kazali mi zapłacić za przegląd techniczny i tu pytanie czy to nie powinno być za darmo poprawione na wynik pozytywny? Edytowane 28 Sierpień 2020 przez Piotrekk249 Cytuj
danielg539 Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 Badania poprawkowe są odpłatne. Zapewne zapłaciłeś 20 PLN. Cytuj
duchu Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 48 minut temu, Piotrekk249 napisał: i tu pytanie czy to nie powinno być za darmo poprawione na wynik pozytywny? + oczywiście zwrot kosztów przejazdu , bo dwa razy musiałeś pojechać ? Cytuj
Jacdiag Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 2 godziny temu, Piotrekk249 napisał: pani w wydziale zrobiła korektę w dowodzie rejestracyjnym na literę S A powinna zamówić nowy blankiet dowodu z prawidłowym wpisem. Czy VIN został skreślony w polu "M R Z" (to te litery i cyfry pionowo z lewej strony) Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Piotrekk249 Napisano 28 Sierpień 2020 Autor Napisano 28 Sierpień 2020 (edytowane) Został skreślony i wpisany prawidłowy w pozycji adnotacje urzędowe https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/166-regulamin-forum-netykieta/&tab=comments#comment-184384 polecam się zapoznać i stosować Edytowane 28 Sierpień 2020 przez Jacdiag cytat całego poprzedniego posta Cytuj
Bartek24 Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 A po jakim czasie wróciłeś na stację?? Przed upływem 14 dni, czy po?? Bo to też ma wpływ na koszt. Cytuj
Bartek24 Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 (edytowane) Czyli należy wykonać ponownie badanie okresowe i za nie zapłacić. Gdyby to było przed upływem 14 dni, należało by wykonać badanie w zakresie stwierdzonych usterek i opłata wynosiła by 21 zł, zakładając że nieprawidłowy VIN to jedyna usterka. Edytowane 28 Sierpień 2020 przez Jacdiag cytat całego poprzedniego posta Cytuj
Piotrekk249 Napisano 28 Sierpień 2020 Autor Napisano 28 Sierpień 2020 (edytowane) Ok dzięki za informacje szkoda że diagnosta mi tego nie powiedział Edytowane 28 Sierpień 2020 przez Jacdiag cytat całego poprzedniego posta Cytuj
yogi1984 Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 No szkoda... Szkoda też że dobrze zaświadczenia nie przeczytałeś bo zapewne tam takie info było. Cytuj
Bartek24 Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 Diagnosta nie powiedział, klient nie doczytał i wyszło, jak wyszło. Ja zawsze na początku badania klepie klientowi formułke, że płacimy z góry, jeżeli coś będzie nie tak, to w ciągu 14 dni nalezy usterki usunąć i przyjechać ponownie na poprawkę za 20 zł od usterki, po 14 dniach opłata przepada. Bo do tej pory nie wszyscy klienci są świadomi, że zgodnie z przepisami pobieramy opłatę przed badaniem i później są zdziwieni, że wynik negatywny, a trzeba zapłacić. 1 Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 Nawet jak wiedzą to są tacy co głupa palą.... Cytuj
leski66 Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 9 minut temu, Bartek24 napisał: Bo do tej pory nie wszyscy klienci są świadomi, że zgodnie z przepisami pobieramy opłatę przed badaniem (...) To trza na tablicę SKP wywiesić i po sprawie. Cytuj
wojteczek Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 10 godzin temu, Piotrekk249 napisał: diagnosta mi tego nie powiedział Bardzo często słyszę teksty: taki kupiłem, przecież to nie ja wypełniałem ten dowód, tyle razy miał przegląd i było dobrze, itd. Kupowałeś, rejestrowałeś i potem odbierałeś dowód z wydziału, należało sprawdzić czy dane są zgodne, najwyraźniej tego nie zrobiłeś. Skoro sam nie potrafisz dopilnować własnych spraw to nie licz że będzie robił to za Ciebie diagnosta. Zapłaciłeś gapowe i masz nauczkę na przyszłość. Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 20 minut temu, wojteczek napisał: Bardzo często słyszę teksty Cytuj
yogi1984 Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 (edytowane) 26 minut temu, wojteczek napisał: Bardzo często słyszę teksty: -A co pan sprawdza i co tam jest? - Nr Vin. -Aaaaaa.... A później 14 godzin temu, Piotrekk249 napisał: wróciłem na stację i znów kazali mi zapłacić za przegląd techniczny Łobuzy i nicponie...🙃🙃😆 Edytowane 29 Sierpień 2020 przez yogi1984 Cytuj
fuks Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 3 godziny temu, wojteczek napisał: Bardzo często słyszę teksty: jeszcze częściej można usłyszeć: po co Pan sprawdza te numery przecież sprawdzaliście rok, dwa, pięć lat pod rząd i się nie zmieniły... lub a co Pan tam sprawdza... numery? to jest Pan pierwszy który tam zagląda...😐 Wracając do wątku głównego: w przypadku poprawy numeru VIN też optowałbym za wymianą dokumentu 1 Cytuj
cezary Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 6 minut temu, fuks napisał: w przypadku poprawy numeru VIN też optowałbym za wymianą dokumentu Owszem, optować można, ale koniec końców to nie nasza broszka co i jak uczyni administracja do tego powołana. Cytuj
Bartek24 Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 6 godzin temu, leski66 napisał: To trza na tablicę SKP wywiesić i po sprawie. Na pewno ktoś to przeczyta, a tak to powiedziane i pretensji nie ma:) Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 2 minuty temu, Bartek24 napisał: a tak to powiedziane i pretensji nie ma: Musiałbyś się nagrać,żeby się nie wyparł.... Cytuj
leski66 Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 3 godziny temu, fuks napisał: (...) w przypadku poprawy numeru VIN też optowałbym za wymianą dokumentu Tylko teraz rodzi się pytanie : - A kto za to ma zapłacić ? ( tylko proszę mi nie mówić, że zapłaci ten kto jest " winny " w sprawie - bo winny jest tylko jeden ) Cytuj
Bartek24 Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 (edytowane) 14 minut temu, Grzegorz Łódź napisał: Musiałbyś się nagrać,żeby się nie wyparł.... W sumie racja ale jeszcze nikt się nie wypierał do tej pory. Tak na prawdę to nie mamy obowiązku informować, bo nieznajomość przepisów przez klienta, nie zwalnia go z obowiązku zastosowania się do nich ale robię to dla świętego spokoju. Pracuje na stacji w niedużej miejscowości gminnej, stali klienci, mało cwaniaków w porównaniu z większymi miastami (mam porównanie) i tak powoli uczymy klientów do nowych przepisów, informujemy, tłumaczymy i to przynosi efekty. Edytowane 29 Sierpień 2020 przez Bartek24 Cytuj
mirek_handlarz Napisano 29 Sierpień 2020 Napisano 29 Sierpień 2020 Wszyscy wiemy w jakich realiach przyszło nam pracować, zasłaniać się formułką o nieznajomości prawa po prostu nie przystoi. Korona z głowy nam nie spadnie jeśli klientowi grzecznie powiemy dlaczego płatność "z góry". Też nic się nie stanie jeśli na koniec badania z wynikiem "N" poinformujemy klienta o tym jak wygląda procedura ponownego sprawdzenia usterek. Wymagając kultury od innych, wymagajmy jej od siebie. Wiem, że cwaniaków nie brakuje, ale takich najlepiej jest "załatwiać" kulturalnie, nawet jak inwektywy idą w ruch. 1 Cytuj
wiesław Napisano 31 Sierpień 2020 Napisano 31 Sierpień 2020 W dniu 29.08.2020 o 10:56, fuks napisał: co Pan tam sprawdza... numery? to jest Pan pierwszy który tam zagląda Ja też byłem pierwszy, VIN pod siedzeniem pasażera ,a dywan jeszcze nieprzecięty , auto ponad 15 lat !!!!!!! Cytuj
cezary Napisano 31 Sierpień 2020 Napisano 31 Sierpień 2020 22 minuty temu, wiesław napisał: 15 lat !!!!!!! Rozdziewiczać coś w takim wieku to zbrodnia, oj @wiesław żebyś za to kary nie poniósł. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.