Czolgista Napisano 28 Wrzesień 2020 Napisano 28 Wrzesień 2020 (edytowane) Szanowni koledzy, po porannej aktualizacji Patronatu, zaczął wyrzucać taki komunikat. Badania nie idą w CEPiK. Przejrzałem ustawienia, ale nic pomocnego nie znalazłem. Macie jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu? Edytowane 28 Wrzesień 2020 przez Czolgista Cytuj
yogi1984 Napisano 28 Wrzesień 2020 Napisano 28 Wrzesień 2020 (edytowane) Rafał Szumowski Specjalista informatyk tel.: (+48 22) 43 85 464 tel. kom.: +48 793 333 492 e-mail: rafal.szumowski@its.waw.pl Śmiało dzwoń temat ogarnie błyskawicznie. Edytowane 28 Wrzesień 2020 przez yogi1984 Cytuj
cezary Napisano 28 Wrzesień 2020 Napisano 28 Wrzesień 2020 10 minut temu, Czolgista napisał: Macie jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu? Tak, otwórz ustawienia - ogólne - w rubryczce identyfikator stacji usuń literkę "P" - następnie klik "Tools"- zamknij program, u mnie zadziałało. Ewentualnie rada @yogi1984 1 Cytuj
Czolgista Napisano 28 Wrzesień 2020 Autor Napisano 28 Wrzesień 2020 @cezary działa jak należy, dzięki za pomoc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.