Skocz do zawartości

Historia pojazdu


wiesław

Rekomendowane odpowiedzi

Co do Patronatu, to wiem, bo też na nim pracuje. Nic nie widnieje o odnalezieniu pojazdu, tylko info o kradzieży z 2017r. Po tej niby kradzieży klient uzytkuje auto już 4 lata, co roku robił badania i niby wszystko ok. Nie ma co drążyć tematu, trzeba podejść, jak do każdego innego badania okresowego i wszystko. 

Jak by było odnalezione po kredzieży, to by chyba były nabite nowe numery?? Ten ma 17 znakowy VIN typowy na grupy VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Bartek24 napisał:

Jak by było odnalezione po kredzieży, to by chyba były nabite nowe numery??

Tylko wtedy jeśli w czasie kradzieży zostały zniszczone lub przerobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Rafi90 napisał:

I numer po kradzieży, jak dobrze kojarzę nadaje producent

Chyba nie ten film kojarzysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy to już WK wydaje decyzję o nabiciu numerów, tylko wydawało mi się, że w każdym przypadku po kradzieży. Człowiek się całe życie uczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, michal_k napisał:

Tylko wtedy jeśli w czasie kradzieży zostały zniszczone lub przerobione.

Tyle ,że praktyka jest inna . Niejednokrotnie widziałem nadany numer identyfikacyjny mimo ,że VIN był ładniutki. Ostatni przypadek to ze stolicy.

Z drugiej strony , skoro numer VIN trafił do bazy danych pojazdów skradzionych , to " smród " kradzieży ciągnął by się dalej , a tak konto czyste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, wadi napisał:

Tyle ,że praktyka jest inna

Widocznie jakiś "matoł" złożył wniosek o nadanie numeru, a następny go nabił mimo tego, że numer był nienaruszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wadi napisał:

Niejednokrotnie widziałem nadany numer identyfikacyjny mimo ,że VIN był ładniutki.

Bo może nr juz był od dawcy ?Przynajmniej u mnie taki przypadek był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Na historii pojazdów nie widzę żadnego badania (a przynajmniej żadnego które sprawdzałem) wykonanego od 1 lipca, czyli po usunięciu opłaty ewidencyjnej... U was też taka sytuacja czy tylko u mnie takie kwiatki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.07.2023 o 14:33, Logen napisał:

U was też taka sytuacja czy tylko u mnie takie kwiatki ??

U mnie taka sama sytuacja. Brak informacji o BT oraz brak widzialnego "wpisu" w historii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Czy ma ktoś już w mObywatelu podaną normę "Euro"? W "Historii" mam a w "mObywatelu" nie mam, zakładka pojazdów zaktualizowana, a takie cudo podobno jest, a może dopiero będzie, hm, kto to wie....:confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2023 o 17:44, cezary napisał:

Czy ma ktoś już w mObywatelu podaną normę "Euro"? W "Historii" mam a w "mObywatelu" nie mam, zakładka pojazdów zaktualizowana, a takie cudo podobno jest, a może dopiero będzie, hm, kto to wie....:confused:

A może tam się logujesz! :evil:

https://www.dobreprogramy.pl/atak-na-uzytkownikow-mobywatela-w-skrzynce-czeka-wiadomosc,6946095395101536a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem z jakiego źródła zostaną pozyskane dane dotyczące normy emisji spalin? Ustalenie jej na podstawie rocznika pojazdu obarczone jest dużym błędem, gdyż znaczny odsetek pojazdów został sprowadzony z za granicy i często maja wyższą normę EURO niż ta obowiązująca w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.09.2023 o 07:46, danielg539 napisał:

Ciekaw jestem z jakiego źródła zostaną pozyskane dane dotyczące normy emisji spalin?

Algorytm oblicza ją na podstawie danych zgromadzonych w CEP. Jest to minimalny wynik dla danego pojazdu tzn. na podstawie danych dostępnych w systemie pojazd spełnia normę nie niższą niż ta, którą określił algorytm. Jeśli pojazd spełnia wyższą normę, to zmiana może nastąpić na podstawie dokumentów producenta pojazdu, określających tą normę (CoC, oświadczenie itp.).

 

W dniu 30.09.2023 o 07:46, danielg539 napisał:

znaczny odsetek pojazdów został sprowadzony z za granicy i często maja wyższą normę EURO niż ta obowiązująca w PL

To jest nieprawda. Normy Euro obowiązują wszystkie kraje członkowskie w jednym czasie. Owszem, przed 01.05.2004 r. Polska nie musiała się stosować do pewnych regulacji prawnych, ale w praktyce producenci pojazdów nie oferowali pojazdów nie spełniających pewnych norm emisji na polskim rynku, poza kilkoma wyjątkami (np. Fiat 126 el, Cinquecento).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.