Grzywa Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Witam forumowiczów, klient który przyjechał na stację ciągnikiem rolniczym miał niezgodność numeru VIN pomiędzy DR a wybitym na ramie. Na ramie było 17 znaków a w DR 10, brakowało pierwszych siedmiu znaków. Dałem mu za to negatywny wynik i miał sobie to wyjaśnić. Przyszedł teraz do mnie z pretensjami że nie powinienem mu dawać negatywa bo mu powiedzieli na innej stacji że to jest tzw usterka drobna, ja uważam że tak nie jest. Wyprowadźcie mnie z ewentualnego błędu Ciągnik wyprodukowany w 2002 roku Cytuj
danielg539 Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Podaj pierwsze 6-7 znaków z tego numeru,to będzie można rozstrzygnąć, czy to faktycznie jest numer VIN. Cytuj
Rafi90 Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 (edytowane) Najpewniej to oznaczenie typu ciągnika. Tak wpisywali często w tamtych latach. Na tabliczce jest pełny numer tak samo jak na ramie? Pierwsza część od drugiej były czymś oddzielone? jakaś kreska , pauza ukośnik? Na tabliczce są w jaki sposób napisane / nabite? Edytowane 26 Styczeń 2021 przez Rafi90 Cytuj
Grzywa Napisano 26 Styczeń 2021 Autor Napisano 26 Styczeń 2021 Pisane bez żadnych przerw w jednym ciągu. Na tabliczce wyraźnie VIN: i 17 znaków Początek: X170AC4JJ Cytuj
Yeti Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Czy to jakiś Ruski ciągnik . Jak to jest VIN to " X1' oznacza kraj produkcji Rosja. Cytuj
danielg539 Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Na to wychodzi, że to tamte strony. Jak 17 znaków pisane jednym ciągiem to faktycznie może to być VIN i cały numer powinien trafić do DR. Cytuj
danielg539 Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Case mają numery złożone z 10 lub 14 znaków - bynajmniej te jakie ja miałem na SKP. Co ciekawe, to numery serii 42 zaczynały się właśnie od JJ i miały 10 znaków. X1 nie jest wyróżnikiem tej marki, czyli to nie będzie numer VIN a numer podwozia/ramy. Cytuj
krzysieknowak Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 A w serii mx vin nie zaczynał się od x ?W katalogu z danymi widzę sporo tego. Cytuj
danielg539 Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Zatem zapytać należy czy ten ciągnik to Case MX 170? Chyba jednak moje teorie z numerem zaczynającym się od JJ są słuszne, bo: 1998: JJA0083000 1999: JJA0097438 2000: JJA0103445 2001: JJA0108300 2002: JJA0115301 Cytuj
Rafi90 Napisano 26 Styczeń 2021 Napisano 26 Styczeń 2021 Ferguson rozwiązywał to tak jak na załączonych zdjęciach. Z Case może być tak samo Cytuj
duchu Napisano 27 Styczeń 2021 Napisano 27 Styczeń 2021 To może w końcu uporządkowali , bo z krótkim nr to każdy zakład sobie ... Cytuj
danielg539 Napisano 28 Styczeń 2021 Napisano 28 Styczeń 2021 Jest jeszcze inna możliwość, a mianowicie ciągnik był produkowany na rynek na którym był wymagany numer złożony z 17 znaków Cytuj
rzeczoznawca Napisano 28 Styczeń 2021 Napisano 28 Styczeń 2021 Tabliczka znamionowa prawdę Ci powie. Wrzuć zdjęcie TZ to rozstrzygniemy co jest numerem a co typem i czy faktycznie ten ciągnik musi mieć VIN (17) znaków) Cytuj
Grzywa Napisano 5 Luty 2021 Autor Napisano 5 Luty 2021 Rozmawiałem z kierownikiem WK, mówił że trzeba zmienić w DR na to co jest na ramie i TZ. Jest tam 17 znaków i tak musi być, aczkolwiek na świadectwie homologacji jest ich 10. Popieprzone to wszystko... 😵 Cytuj
Rafi90 Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 Nic się nie przejmuj. Będzie na ramie 17 w DR 17 i wszystko gra. Cytuj
Grzywa Napisano 5 Luty 2021 Autor Napisano 5 Luty 2021 I tak właśnie zrobiłem, niech się reszta martwi co z tym dalej. Jest niezgodność i tyle! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.