KACZY Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 Panowie miałem dzisiaj na pierwszym golfa.Wpolu numerowym silnika miał nabity symbol vw w kółku i cyfrę 128. Nie wiem jak to traktować podpowiedzcie coś klient ma przyjechać jutro rano. Liczę na was dzięki z góry Cytuj
berecik Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 mój znajomy mieszka i pracuje w Berlinie i ostatnio wymieniali mu blok silnika miał podobne znaki naniesione.Z tego wnioskuje, że nie jest to numer silnika tylko jakiś numer katalogowy który służy do identyfikacji od czego jest dany blok,w Mercedesie np na nowym bloku jest tylko wybity początek określający jego typ. Osobiście bym przyjął brak cech identyfikacyjnych Cytuj
Kasciuszko Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Jesli widnieje taki znaczek na polu numerowym oznacza to tylko tyle ze blok byl wymieniony( remontowy) w serwisie , po takim znaku powinien byc rownież nabity numer silnika Cytuj
Psuj Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Dokładnie, miałem to nie raz. Silnik po kapitalce w niemczech ma zacieraną cechę i w kółku jest cecha warsztatu i powinien być jeszcze numer, zazwyczaj 3-cyfrowy. Cytuj
KACZY Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 Wsztstko się zgadza ale czy uznać to za numer silnika? Cytuj
keram Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 na podstawie" znaki identyfikacyjne samochodów osobowych i dostawczych" Instytutu kryminalistyki msw numer silnika składa się z dwóch liter i sześciu cyfr w przypadku remontu wykonywanego fabrycznie za numerem wybijany jest znak X (chodzi o volkswageny) Cytuj
wiesław Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 jeśli jest kółko [ znak VW ] i 3 cyfry to sprawdź czy nie ma przyklejonej w innym miejscu aluminiowej tabliczki, miałem taki przypadek Cytuj
mariusz Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 ja miałem akurat znajomego z tymi ''trzema '' cyferkami i na końcu i potraktowałem to jako numer gdyż on twierdził że we wszystkich dokumentacvh tak ma,czyli tak musiał odczytać jakiś diagnosta rok temu na 1szym badaniu Cytuj
pablo Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 No właśnie panowie czy uznawać taki nr trzy cyfrowy?Jest naczek w kółku VW i trzy cyfry. Mam klienta który sprowadził VW LT posiada rachunek że silnik był wymieniany w niemczech. Cytuj
jaka Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Powinniśmy to uznać za nr. silnika (odczytanyz natury) Cytuj
WOJT999 Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 silnik po remoncie w niemczech taki trzeba wpisac i jest ok, a w uwagach piszemy silnik po remoncie w razie pozniejszych tlumaczen kilenta ze to nie on zrobil tylko tak juz byl sprowadzony z niemczech juz byli wdzieczni klienci za taki wpis Cytuj
diagnosi Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Nasz wydział po konsultacjach z dealerem zrobił aferę jak kolega na pierwszym wbił ten numer z kółka i dlatego teraz wystawiamy negatyw- do WK i odstępstwa od warunków technicznych. Cytuj
abc Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 jeśli odstepstwo to do miniserstawa a nie do WK Cytuj
wiesław Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 a dlaczego ten numer z kółka jest nieprawidłowy, co diler odpowiedział ? Cytuj
mariusz Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 wg.mnie to co jest na polu numerowym mamy odczytac i tyle.... Cytuj
markes30 Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 Z moich informacji wynika że takie 3 cyfry ze znaczkiem VW w kółku są nabijane przez serwis na nowych blokach przy remoncie silnika . Jest to normalna (legalna) procedura w niemczech diagnosta powinien taki nr spisać z natury a decyzje podejmuje WK . Raczej się nie czepiają. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.