Wacek Napisano 18 Luty 2021 Share Napisano 18 Luty 2021 Na stację wstawił się pojazd w celu dokonania dodatkowego badania ADR na EXII - pojazd posiada opończe ma na to kwit Czy jest może gdzieś napisane w przepisach, że plandeka (opończa) jak zwał tak zawał przy badaniu ADR na EXII może być np. naprawiana klejona? czy nie może być naprawiana i klejona ? dziękuje za podpowiedź atest.pdf certifikat plandeki.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 18 Luty 2021 Share Napisano 18 Luty 2021 Naprawa może być wykonywana, nie ma w przepisach szczegółów, które eliminowałyby taką cześć z użytkowania. Jedyne co jest zapisane, to ma być nieprzemakalna i niepalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 18 Luty 2021 Autor Share Napisano 18 Luty 2021 Dzięki kolego i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 25 Październik 2021 Autor Share Napisano 25 Październik 2021 Zapytam jeszcze kolegów co z terminem ważności takiego certyfikatu na niepalność plandeki?, czy należy go wymagać od klienta na badaniu? , bo w załączniku jak pokazałem jest on już po terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 Wydaje mi się, że ważność tego certyfikatu stwierdza, że plandeki z tego zakresu dat spełniają wymagania. Analogicznie jak ważności naszych certyfikatów na przyrządy. Musimy posiadać przyrząd wyprodukowany z zakresu dat ważności certyfikatu i dopóki urządzenie jest sprawne techniczne, to spełnione są wymagania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 26 Październik 2021 Autor Share Napisano 26 Październik 2021 Oczywiście masz rację, ale żądają podstawy prawnej a ja nie potrafię im to wskazać. Tłumaczenia nie wystarczają. Na certyfikacie nie ma nr pojazdu, mogą np. pożyczyć z innego pojazdu certyfikat. 1 godzinę temu, adam1501 napisał: że plandeki z tego zakresu dat spełniają wymagania Oczywiście masz rację, ale żądają podstawy prawnej a ja nie potrafię im to wskazać. Tłumaczenia nie wystarczają. Na certyfikacie nie ma nr pojazdu, mogą np. pożyczyć z innego pojazdu certyfikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 12 minut temu, Wacek napisał: ale żądają podstawy prawnej a ja nie potrafię im to wskazać Nie bardzo rozumiem kto żąda tej podstawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 26 Październik 2021 Autor Share Napisano 26 Październik 2021 (edytowane) szef chce podstawy prawnej , jest to gdzieś napisane w ADR? Edytowane 26 Październik 2021 przez Wacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 58 minut temu, Wacek napisał: szef chce podstawy prawnej Na co? Dalej nie rozumiem o co dokładnie chodzi. Dla ADR w warunkach technicznych dla MON stoi, że plandeka ma być niepalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 55 minut temu, Wacek napisał: pożyczyć z innego pojazdu certyfikat. A plandeka nie posiada czasem wszywki z parametrami, podobnie jak pasy transportowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 26 Październik 2021 Autor Share Napisano 26 Październik 2021 chodziło o wyjaśnienie czy na tym certyfikacie ta data ważności jest ważna , tego chciał szef. Okazuje się po wyjaśnieniu u producenta , że ta data ważności certyfikatu jest do plandek produkowanych właśnie do tego roku , potem wychodzi inny certyfikat z inną datą ważności i oczywiście nowa opończ do tego certyfikatu. Ktoś palnął szefowi, że certyfikaty są nie ważne i zapytali nas, czy gdzieś jest to zapisane w jakimś rozporządzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 38 minut temu, Wacek napisał: certyfikaty są nie ważne i zapytali nas Takie "kwity" powinny być dostarczane na magazyn razem z towarem i tam należało tego szukać a nie na SKP. Razem z wydaniem poszczególnej sztuki do użytkowania na dany pojazd powinien za tym pójść certyfikat, gdyby pojazd szedł pod ADR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 26 Październik 2021 Autor Share Napisano 26 Październik 2021 18 minut temu, adam1501 napisał: do użytkowania na dany pojazd powinien za tym pójść certyfikat certyfikaty są , jak już pisałem chodziło o jego ważność . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 Jak jest certyfikat, opończa wyprodukowana w okresie jego ważności, nie jest uszkodzona lub naprawiona niezgodnie ze sztuką, to wszystko się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacek Napisano 26 Październik 2021 Autor Share Napisano 26 Październik 2021 Godzinę temu, adam1501 napisał: to wszystko się zgadza Też tak uważam, niestety są takie ludziki, którym to nie pasuje. Pewnie dlatego, aby nie jechać na wschód😀 i szukają jakiegoś rozwiązania, by uwalić samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Październik 2021 Share Napisano 26 Październik 2021 Wiem, znam, pracowałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.