Czolgista Napisano 5 Marzec 2021 Share Napisano 5 Marzec 2021 (edytowane) Szanowni koledzy, Stawił się na I OBT pojazd importowany z USA, czyli rzeczone w temacie Subaru Impreza. Na ten moment większość danych udało się ustalić. Brakuje MW, DMC zespołu i masy przyczep. Według kanadyjskiej/północno amerykańskiej instrukcji obsługi jest to: z hamulcem: 680 kg, bez hamulca: 340 lub 453 kg. MW według wikipedii 1320 kg Sęk w tym, że wspomniana instrukcja podaje te dane dla wersji XV CROSSTREK, teoretycznie modelu bliźniaczego pod względem technicznym, ale jednak coś innego. Europejskie odpowiedniki mają masy przyczep na mniej więcej dwa razy wyższym poziomie, więc proszę o pomoc w zweryfikowaniu ustalonych danych, zwłaszcza pod kątem wyżej wymienionych. VIN: JF1GAJD67CH029815 DMC: 1950 kg Ilość miejsc siedzących/ogółem: 5 l. osi: 2 l. kół: 4 Nacisk osi przedniej: 9,70 kN Nacisk osi tylnej: 9,80 kN Poj. silnika: 1995 cm³ Moc 110 kW przy 6200 obr./min. Edytowane 5 Marzec 2021 przez Czolgista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 5 Marzec 2021 Share Napisano 5 Marzec 2021 Jaki rok bo mój dekoder go nie widzi. Zerknij może coś podchodzi. https://carmanuals2.com/brand/subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 5 Marzec 2021 Autor Share Napisano 5 Marzec 2021 Rok jak w temacie, data produkcji na TZ 06/12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 5 Marzec 2021 Share Napisano 5 Marzec 2021 (edytowane) Co prawda tylko O.1, ale lepszy rydz niż nic. 2012 Subaru Impreza Towing Capacity | CarsGuide Ale w/g tego to już i jedna i druga. 2012 Subaru Impreza Towing Capacity | Autotrader Edytowane 5 Marzec 2021 przez cezary 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 6 Marzec 2021 Share Napisano 6 Marzec 2021 Z jednej z instrukcji z linku który wkleiłem. Your vehicle is neither designed norintended to be used for trailer towing. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 6 Marzec 2021 Autor Share Napisano 6 Marzec 2021 I teraz bądź mądry i pisz wiersze. Mam podejrzenia, że ten pojazd rzeczywiście może nie być przystosowany do ciągnięcia przyczep. Czyli trzeba zapytać u źródła, czyli w aso subaru. Dzwoniłem do Subaru Polska i jestem tak samo mądry jak przed telefonem. Nie mają wglądu do pojazdów na rynek USA. Jedyne info jakie dostałem to masy przyczep dla europejskiego odpowiednika. Zatem, żeby nie walnąć babola raczej odpuszczę sobie wpisywanie tych parametrów, jeśli ktoś będzie chciał montować hak niech da zrobić rzeczoznawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Marzec 2021 Share Napisano 8 Marzec 2021 W dniu 6.03.2021 o 11:35, Czolgista napisał: żeby nie walnąć babola raczej odpuszczę sobie wpisywanie tych parametrów, W takim razie jaki będzie wynik badania w oparciu o usterkę: 0.2.h? (h) Brak możliwości ustalenia co najmniej jednego wymaganego dla danego rodzaju pojazdu parametru zawartego w załączniku nr 4 do rozporządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 8 Marzec 2021 Autor Share Napisano 8 Marzec 2021 Znaczy jakby się nie odwrócić to zad zawsze z tyłu... Zatem co będzie mniejszym złem? Zaryzykować błędne określenie mas przyczep i zespołu pojazdów w oparciu o dostępne źródła, czy nie określić ich w ogóle i liczyć, że nikt się nie kapnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 8 Marzec 2021 Share Napisano 8 Marzec 2021 (edytowane) 9 minut temu, Czolgista napisał: Zaryzykować błędne określenie mas przyczep i zespołu pojazdów w oparciu o dostępne źródła, czy nie określić ich w ogóle Wybrać trzecie wyjście, wpisać "nieprzystosowany do ciągnięcia przyczepy" Ewentualnie - rzeczoznawca i po tym decyzja. Edytowane 8 Marzec 2021 przez cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Marzec 2021 Share Napisano 8 Marzec 2021 14 minut temu, cezary napisał: Wybrać trzecie wyjście, wpisać "nieprzystosowany do ciągnięcia przyczepy" Co nawet znajduje swe potwierdzenie w instrukcji obsługi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 8 Marzec 2021 Autor Share Napisano 8 Marzec 2021 25 minut temu, cezary napisał: Ewentualnie - rzeczoznawca i Panie, klient i tak już usłyszał takie pieniądze za dostosowanie oświetlenia do naszych przepisów, że jakby miał jeszcze dorzucić kilka stówek za opinię rzeczoznawcy to by mnie chyba rozszarpał. 3 opcja wydaje się najlepsza i pewniej tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 10 Marzec 2021 Autor Share Napisano 10 Marzec 2021 [UPDATE] Jeszcze jedno pytanko. Tematyczny pojazd ma wybity VIN pod siedzeniem pasażera i tak też wpisałem w DIP, natomiast zacząłem się zastanawiać czy aby na pewno słusznie? Biorąc pod uwagę znane, ministerialne pisemko nt cech identyfikacyjnych pojazdów sprowadzonych z USA mam ambiwalentne odczucia. Czy jednak w tej kwestii panuje dualizm i jeśli na karoserii jest naniesiony VIN zgodny z dokumentami to należy go traktować jako właściwy, a jeśli go nie ma w ogóle lub jest nabita sama końcówka itp. to należy opierać się na tym z podszybia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 10 Marzec 2021 Share Napisano 10 Marzec 2021 16 minut temu, Czolgista napisał: jeśli na karoserii jest naniesiony VIN zgodny z dokumentami to należy go traktować jako właściwy, a jeśli go nie ma w ogóle lub jest nabita sama końcówka itp. to należy opierać się na tym z podszybia? Dokładnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sojer1disco Napisano 10 Marzec 2021 Share Napisano 10 Marzec 2021 17 minut temu, Czolgista napisał: VIN pod siedzeniem pasażera i tak też wpisałem w DIP, natomiast zacząłem się zastanawiać czy aby na pewno słusznie? Słusznie , ja robię podobnie. Swego czasu robiłem Jeep-a gdzie Vin posiadał na podszybiu oraz pod maską nabity, więc pod uwagę w pierwszej kolejności biorę ten nabity na nadwoziu. Jak go nie ma to podszybie. A poresztą to w Amerykanach często zachodzą różne dziwne rozwiązania technologicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 10 Marzec 2021 Share Napisano 10 Marzec 2021 43 minuty temu, Czolgista napisał: [UPDATE] O ! Takie coś " to jo " - i wiadomo o co kaman (co nie) - pomysłowo 50 minut temu, Czolgista napisał: Tematyczny pojazd ma wybity VIN pod siedzeniem pasażera i tak też wpisałem w DIP, Wzorowa postawa Pana Diagnosty ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.