Paprock Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 11 godzin temu, Krisddz napisał: Najlepszym ulepszeniem byłoby wprowadzenie oprogramowania które do badania wymagało by użycia urządzeń sparowanych z programem . Np. po wprowadzeniu danych z dr program analizowały każdy odczyt z urządzenia i na ich podstawie wprowadzał dane o wyniku badania do systemu . OK, ale dzisiaj takim "analizatorem" diagnosta jest. To co, nie umie, nie potrafi czy mu się nie chce wprowadzić danych do własnego "procesora", żeby kliknąć [P] lub [N]? Poza tym kilka sprzętów daje czerwonym wynikiem po oczach. To czego jeszcze chcieć? Ja, w swej nieskromnej złośliwości, to nakazałbym filmy z procesu badania robić zaczynając od cech legalizacyjnych tablic rejestracyjnych, danych na tabliczkach znamionowych oraz numerów identyfikacyjnych. Oczywiście w tym tabliczki haków i gazów. Nie wspominając o kontrolkach na desce rozdzielczej. No ciekawe jakie patenty wyrzeźbiliby specjaliści od amerykanów wtedy, również co do kolorów oświetlenia jak i kształtu światła i cienia. A po takie sprawy jak stan tarcz hamulcowych w naczepach, to szkoda nawet do kanału włazić. Od razu [P] leci, bo to ktoś z polecenia, znajomy szefa, kolega kolegi i pięć dych pcha do kieszeni. Cytuj
Paprock Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 No bo co w systemie badań ulepszać, jak tu czynnik ludzki najważniejszy. 1 Cytuj
radekd2 Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 Najprostsza rzecz - wydruk i archiwizowanie badania hamulca i analizy spalin. Cytuj
adam1501 Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 Jeden z moich poprzednich właścicieli chciał kupić dwa pojazdy wzorcowe aby mieć prawidłowe wyniki. 1 Cytuj
Andrzej89 Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 (edytowane) 2 godziny temu, adam1501 napisał: właścicieli chciał kupić dwa pojazdy wzorcowe aby mieć prawidłowe wyniki. E tam szef, u nas to klienci na taki pomysł wpadli i już to słyszałem od kilkunastu osób jak jest poruszana kwestia nadchodzących zmian Stać Was, to sobie kupicie 2 sprawne auta żeby klientów nie stracić 😂 // Nie wiem jak to dobrze nazwać ale nie tyle ignorancja czy cwaniactwo, a głupota/rozwydrzenie? ludzi tutaj sięgnęła sufitu. (w sensie w mojej okolicy). Edytowane 6 Maj 2021 przez Andrzej89 Cytuj
sad_madman Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 3 godziny temu, adam1501 napisał: Jeden z moich poprzednich właścicieli chciał kupić dwa pojazdy wzorcowe aby mieć prawidłowe wyniki. Akurat każdy system da się oszukać. Po co kombinować skoro tak naprawdę wystarczyłby zwykły program, który zmieniłby wartość danych ? Przecież takie dane byłyby "wypluwane" z urządzenia w postaci jakiś plików np. "json" a aby je zmienić wystarczyłoby mieć tylko notatnik. Cytuj
adam1501 Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 Czasami bez programów da się temat ogarnąć. Po serwisie i legalizacji analizator na pusto pokazywał -700 HC i za żadne skarby nie ciał przekroczyć wartości 0,2 CO i 50 HC w trakcie badania jakiegokolwiek pojazdu. Wrócił na reklamację i się opanował. Cytuj
Rafi90 Napisano 6 Maj 2021 Napisano 6 Maj 2021 Tu @Paprock powiedział chyba wszystko co w tym temacie może mieć znaczenie. Czynnik ludzki. O jest za wszystko odpowiedzialny i od niego wszystko zależy Cytuj
markes30 Napisano 7 Maj 2021 Napisano 7 Maj 2021 W dniu 6.05.2021 o 10:30, Paprock napisał: No bo co w systemie badań ulepszać, jak tu czynnik ludzki najważniejszy. Ten czynnik ludzki można ulepszyć już dziś. Wystarczy wprowadzić wprost dyrektywę 2014/45/UE w szczególności punkt (35) i zapewnić diagnostom niezależność ekonomiczną i personalną . Generalnie zmiany zgodnie z dyrektywą 2014/45/UE powinny stanowić 1/2 pracy. Cytuj
Paprock Napisano 7 Maj 2021 Napisano 7 Maj 2021 No wiesz, jak ktoś się daje uzależnić, no to lipa z tym czynnikiem i żadna dyrektywa tego nie zmieni. A moja niezależność ekonomiczna oscyluje w granicach brutto 15 tysięcy. I co z tym fantem punkt 35 zrobi? I żeby nie było. Jestem zależny od tego jak swoją robotę robię. Jak mnie postrzegają klienci, jak się wywiązuję z regulaminu, z założeń wytyczonych przez pracodawcę. Znajdź mi takiego, który sypie kasą za nic. Ręka rękę myje. Ale nie dajmy sobą pomiatać, bo o to Ci chyba idzie. Cytuj
sebeklca Napisano 7 Maj 2021 Napisano 7 Maj 2021 1 minutę temu, Paprock napisał: oscyluje w granicach brutto 15 tysięcy. Jakbyś "dziadowi" rzucił taką fakturę to by przecież na zawał padł. Gdyby ludzie mieli odpowiednie podejście i zależało by im na BEZPIECZEŃSTWIE i rzetelności to i patykiem można było robić badania. Cytuj
Paprock Napisano 7 Maj 2021 Napisano 7 Maj 2021 Pisałem wcześniej. Opracowano warunki lokalowo-wyposażeniowe dla samej stacji. Obwarowano warunki wykształceniowo-kursowe dla chętnych do takiej pracy. Najwyższa pora ustalić stawki, żeby jeden z drugim wiedział na co się pisze. Nie wiem, może na pierwsze próbne trzy miesiące minimalną stawkę, a w pierwszym roku z półtora minimum na podstawowej. Po roku ze dwa razy minimalna i tak dalej... A extra dodatki, to szef niech tam z rękawa sypie za przerób, za soboty, za nadgodziny... https://gazetawroclawska.pl/tyle-zarabiaja-pracownicy-na-kasie-w-2021-roku-ile-placa-w-biedronce-i-lidlu-8052021/ar/c10-15586356 Cytuj
wolf Napisano 11 Maj 2021 Napisano 11 Maj 2021 (edytowane) Popieram opcjonalne używanie miernika nacisku na pedał hamulca i przydałaby się zmiana pomiaru zadymienie diesla. Ponadto brakuje rozwiązań BT pojazdów ponadgabarytowych - zbyt ciężkie i zbyt duże, aby wjechać ns SKP. Ponadto ostatnio głośny temat BT pojazdów sportowych. Edytowane 11 Maj 2021 przez wolf Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.