azot14 Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 Proszę o pomoc - potrzebna moc silnika autobus Jelcz M11 pojemność silnika 10350 cm 3 ( silnik MAN ? ) i Autosan H10-11.21 pojemność silnika 11097 cm3 . Dane potrzebne do ustalenia danych do rejestracji . Cytuj
graffi Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 Autosan H10-11 pojemność 11097cm3 moc 148kw - 2200obr/min. Cytuj
azot14 Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 Wielkie dzięki ale i tak leżymy numer VIN nie zgadza sie z zapisanym w PC ! . Cytuj
Psuj Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 Kolego azot14, prosze pisz posty w odpowiednich działach. Nie róbmy bałaganu na forum, bo za pół roku nikt nic tu nie znajdzie. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
azot14 Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 Przede wszystkim przepraszam szanownych kolegów za niewłaściwe umieszczenie tematu - to nie było działanie zamierzone . Chodzi o Jelcza M11- nie wiedzieliśmy gdzie w tym pojeździe znajduje się numer a ponieważ w międzyczasie się znalazł a właściwie dwa a nawet trzy-wyszło jak wyszło . Znaleźliśmy numer z przodu na ramie oraz z boku nad tłumikiem a że żaden nie zgadzał się z tym który był w PC reakcja właściciela była następująca " pożyczcie dobrej wiertarki - jedziemy k... wiercić ch.... kolano (poprzedniemu właścicielowi )". Gość wybrał sobie autobus z placu dostał do tego dowód rejestracyjny ale nie sprawdzał numerów . Oczywiście rozpoczął procedurę rejestracji a WK skierował go na badanie - ustalenie danych . Ogólnie dzień był fajny ! Cytuj
Psuj Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Przede wszystkim przepraszam szanownych kolegów za niewłaściwe umieszczenie tematu No problemo, pstryk i przeniosłem. Ale na przyszłość mógłbyś nam oszczędzić pracy Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
zjc Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 witam z Jelczami z lat 80-90 jest zawsze ten sam problem. u mnie też był taki problem, kiedyś w dowodach rej. były wpisywane nr. z faktur, a na fakturach był nr. seryjny nadwozia umieszczony na tabliczce przyspawanej do kratownicy. natomiast w innym miejscu podobna tabliczka była przyspawana, ale z nr. VIN. oczywiście wydz. kom. wpisywał nr. z faktury i tak trwało do czasu dokładnego sprawdzenia nr. VIN, zresztą w starych dowodach często brakowało wpisów wielu podstawowych danych technicznych, a numery nadwozia wpisywano w skrócie- ostatnie cyfry. sprawa jest do wyjaśnienia, poprostu w zaświadczeniu należy wpisać obydwa numery z natury i wyjaśnić, który co znaczy. pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.