Kamil800 Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 Witam Mam przyczepe malo znanej firmy g.t.bunning and sons. Z tego co sprawdzilem to firma angielska. Przyczepa pochodzi z danii wiec nie byla rejestrowana. Jest to przczepa rolnicza typu tandem. Nr na tabliczce jakies naciski sa ale na ramie nie moge znalezc... Czy mozliwe jest, ze taka przczepa nie ma nr na ramie? Wrzucam zdjecie tabliczki. Czy zarejestruja mi taka przczepe? Czy musza byc gdzies na ramie te numery? Cytuj
Rafi90 Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 Numer trwale nabity na ramie musi być i tego nie przeskoczysz Cytuj
Kamil800 Napisano 17 Styczeń 2023 Autor Napisano 17 Styczeń 2023 Kurna tylko gdzie one moga byc. To ogromna przyczepa i tych zakamarkow jest ogrom i nigdzie nie widze... A wiadomo jak jest w anglii? Oni normalnie nabijaja numery? Czy moze byc tak, ze nie ma numerow na ramie a tylko na tabliczce? Co jest malo prawdopodobne... Cytuj
Rafi90 Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 Nie ma możliwości żeby nie było trwałego numeru. Szukaj, na pewno znajdziesz Cytuj
Kamil800 Napisano 17 Styczeń 2023 Autor Napisano 17 Styczeń 2023 Oblikalem juz chyba wszystko na tej sztywnej ramie... No ale bede szukal dalej. Mozliwe, zeby bylo na tej gornej co sie podnosi? Cytuj
Paprock Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 Może warto tam zapytać: 👉 https://www.gtbunning.co.uk/contact-us/ Cytuj
Kamil800 Napisano 17 Styczeń 2023 Autor Napisano 17 Styczeń 2023 Wyslalem emaila. Jak narazie bez odpowiedzi Cytuj
dominik_z Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 Godzinę temu, Rafi90 napisał: Nie ma możliwości żeby nie było trwałego numeru. Oczywiście, że jest taka możliwość żeby niebyło nr trwale nabitego na ramie. Sam posiadam przyczepy (kupione w latach 90-tych) od polskich producentów które oprócz TZ nie mają nr na ramie, zaś w innych przyczepach nr ten wygląda jak naniesiony przez pijanego Pana Zdzisława w szopie... Cytuj
Rafi90 Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 No to dobrze wiesz że taka przyczepa nigdy nie powinna zostać zarejestrowana ani przejść BT. Bo trwały numer i TZ są od X lat w tył Cytuj
Kamil800 Napisano 17 Styczeń 2023 Autor Napisano 17 Styczeń 2023 (edytowane) Dobra a zalozmy, ze jednak nie mam tego numeru. Co wtedy? Co musze zrobic? Edytowane 17 Styczeń 2023 przez Kamil800 Cytuj
Rafi90 Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/prawo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-66-a Cytuj
dominik_z Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 3 minuty temu, Rafi90 napisał: nigdy nie powinna zostać zarejestrowana ani przejść BT Te przyczepy nigdy nie były rejestrowane i nie są zarejestrowane. Cytuj
Rafi90 Napisano 17 Styczeń 2023 Napisano 17 Styczeń 2023 Temat tyczy się zarejestrowania więc... Wiadomo jak się znajdują "cudownie" numery w takich przyczepach gdzie nie można ich znaleźć, ale to już inny temat, nie na forum, i nie dla dniagnosty Cytuj
Kamil800 Napisano 17 Styczeń 2023 Autor Napisano 17 Styczeń 2023 (edytowane) Tym bardziej w tak rzadko spotykanej przyczepie gdzie nikt nie wie gdzie sa. Moga sie znalezc no i oewnie gdzies sa bo przyczepa jest w bardzo dobrym stanie nie widac zadnych oznak kombinowania. Trzeba to dokladniej przejrzec... A moze jeszcze odpowiedza na tego emaila Edytowane 17 Styczeń 2023 przez Kamil800 Cytuj
wiesław Napisano 18 Styczeń 2023 Napisano 18 Styczeń 2023 W dniu 17.01.2023 o 13:37, Kamil800 napisał: Co wtedy? Co musze zrobic? wypiaskować całą ramę a będzie na pewno Cytuj
Kamil800 Napisano 18 Styczeń 2023 Autor Napisano 18 Styczeń 2023 Pewnie tak by bylo ale to sredni interes 😂 Cytuj
michal_k Napisano 18 Styczeń 2023 Napisano 18 Styczeń 2023 To produkcja UK, więc może się jednak zdarzyć, że numeru wybitego nie ma (podobno tak bywało w kempingowych, nie wiem czy w innych też), a wtedy masz problem, bo nie spełniasz polskich wymagań do dopuszczenia do ruchu. Cytuj
Kamil800 Napisano 18 Styczeń 2023 Autor Napisano 18 Styczeń 2023 Sprobuje jeszcze skrzynie podniesc i od spodu oblukac. Angole to wszystko odwrotnie maja to moze i numery na gornej nabili 😂 Cytuj
wadi Napisano 18 Styczeń 2023 Napisano 18 Styczeń 2023 Angole potrafili też hamulce sterowane hydraulicznie zamontować. Cytuj
Kamil800 Napisano 18 Styczeń 2023 Autor Napisano 18 Styczeń 2023 Z tego co slyszalem to teraz kupując nowa przyczepe mozna sobie wybrac czy sie chce hamulce pneumatyczne czy hydrauliczne 🤔 Cytuj
wadi Napisano 18 Styczeń 2023 Napisano 18 Styczeń 2023 A słyszałeś,że hydrauliczny układ hamulcowy nie spełnia warunków technicznych ( rozchodzi się o samoczynne uruchomienie hamulca w przypadku odłączenia się od pojazdu ciągnącego ). Jeden z producentów wysyłający takie przyczepy do Anglii , wypuścił też na rynek krajowy mimo że nie posiadają układu hamowania awaryjnego. Cytuj
Mecher Napisano 18 Styczeń 2023 Napisano 18 Styczeń 2023 6 godzin temu, michal_k napisał: produkcja UK, więc może się jednak zdarzyć, że numeru wybitego nie ma (podobno tak bywało w kempingowych, Nie spotkałem się z brakiem numeru wybitego w kempingowych. Jednak z brakiem TZ owszem, kilka ich było. Cytuj
Kamil800 Napisano 19 Styczeń 2023 Autor Napisano 19 Styczeń 2023 Dobra znalazlem numery. Jak pisalem przyczepa pochodzi z kraju w ktorym przyczep rolniczych sie nie rejestruje. Mam na nia spisana umowe z bylym wlascicielem i co teraz? Jak to teraz wyglada? Skoro przyczepa nigdy nie byla rejestrowana to nie ma papierow. Mam tylko umowę z bylym wlascicielem. Obstawiam, ze najlatwiej bedzie sie udac do wk i dopytac Cytuj
Bartek24 Napisano 20 Styczeń 2023 Napisano 20 Styczeń 2023 9 godzin temu, Kamil800 napisał: udac do wk Dokładnie tak i tam otrzymasz pozwolenie czesowe, celem wykonania badania technicznego. 1 Cytuj
danielg539 Napisano 20 Styczeń 2023 Napisano 20 Styczeń 2023 W dniu 18.01.2023 o 23:27, wadi napisał: Jeden z producentów wysyłający takie przyczepy do Anglii , wypuścił też na rynek krajowy mimo że nie posiadają układu hamowania awaryjnego. Czy to o przyczepy rolnicze się rozchodzi? Jeżeli tak, to przyczepa ma posiadać dodatkowe połączenie z pojazdem ciągnącym w postaci liny lub łańcucha, które zapewni kierowalność przyczepy po zerwaniu głównego połączenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.