grand Napisano 11 Czerwiec 2006 Share Napisano 11 Czerwiec 2006 Aktualizacja: ArcaBit zbadało problem - z powodu błędnego działania ArcaVir usuwany jest jeden plik systemowy. Poniżej udostępniony przez ArcaBit "łopatologiczny" sposób przywrócenia sprawności systemu: 1. Startujemy z oryginalnej płyty Windows 2. Wybieramy "R" (napraw) - konsola odzyskiwania 3. Pojawi się informacja "Do jakiej instalacji systemu Windows chcesz się zalogować?" Wybieramy ostatnia wersję 4. System zapyta o hasło administratora i należy je podać. 5. Po zgłoszeniu się konsoli wpisujemy: copy [litera dysku CD]:\i386\userinit.ex_ [litera dysku systemowego]:\[katalog systemowy]\system32\userinit.exe 6. Restartujemy komputer. 7. Kasujemy z katalogu arcavira plik bazy abasem.dat. Dla wersji 2006: del "c:\program files\arcabit\arcavir\bases\abasem.dat" Dla wersji 2005: del "c:\program files\arcavir\bin\abasem.dat" Po zastosowaniu się do tej procedury można bezpiecznie uaktualnić program. ArcaVir przeprasza za wynikłe problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 12 Czerwiec 2006 Share Napisano 12 Czerwiec 2006 Szybciej poszło mi jak przekopiowałem poprawny plik "userinit. exe" z innego kompa niezarażonego (oczywiście z konsoli) na ten zainfekowany, restarcik i poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.