Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Aktualizacja: ArcaBit zbadało problem - z powodu błędnego działania ArcaVir usuwany jest jeden plik systemowy. Poniżej udostępniony przez ArcaBit "łopatologiczny" sposób przywrócenia sprawności systemu:

 

1. Startujemy z oryginalnej płyty Windows

2. Wybieramy "R" (napraw) - konsola odzyskiwania

3. Pojawi się informacja "Do jakiej instalacji systemu Windows chcesz się zalogować?" Wybieramy ostatnia wersję

4. System zapyta o hasło administratora i należy je podać.

5. Po zgłoszeniu się konsoli wpisujemy:

 

copy [litera dysku CD]:\i386\userinit.ex_ [litera dysku systemowego]:\[katalog systemowy]\system32\userinit.exe

 

6. Restartujemy komputer.

 

7. Kasujemy z katalogu arcavira plik bazy abasem.dat.

 

Dla wersji 2006: del "c:\program files\arcabit\arcavir\bases\abasem.dat"

 

Dla wersji 2005: del "c:\program files\arcavir\bin\abasem.dat"

 

Po zastosowaniu się do tej procedury można bezpiecznie uaktualnić program. ArcaVir przeprasza za wynikłe problemy.

Napisano

Szybciej poszło mi jak przekopiowałem poprawny plik "userinit. exe" z innego kompa niezarażonego (oczywiście z konsoli) na ten zainfekowany, restarcik i poszło :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.