Jakub211 Napisano 11 Maj 2023 Share Napisano 11 Maj 2023 Witam mam pytanie czy da się zarejestrować enduro loncin defender 150cc ma kierunki, światła drogowe, długie, sygnał dźwiękowy licznik itd nawet vin jest nabity na ramę problem jest jeden kupiłem go od pierwszego właściciela który kupił go w salonie przy zakupie dostałem tylko książkę serwisową i nic więcej właścicielka nic więcej do niego nie miała. Nie mam do niego nic więcej i teraz pytanie czy da się go zarejestrować ? czy to wgl możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 No na podstawie instrukcji obsługi rejestracja nie przejdzie. Czuję kłopoty, bo wątpię żeby do tego pojazdu była wydana homologacja. Do tego dochodzi jeszcze niewiadome potraktowanie teko motocykla. Stary, nowy, używany, nierejestrowany. Pytać u producenta czy oferuje wersje drogowe i czy ten egzemparz, ta wersja, ten konkretny model miał kiedykolwiek homologację na publiczną drogę - w sensie bliźniak tematycznego enduro. To, że ktoś kiedyś klakson zamontował, to pikuś. Tu potrzebne są właściwe dokumenty! 7 godzin temu, Jakub211 napisał: nawet vin jest nabity na ramę OK, jest VIN. A tabliczka znamionowa też jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik_z Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 (edytowane) Godzinę temu, Paprock napisał: wątpię żeby do tego pojazdu była wydana homologacja. Nawet gdyby była homologacja, motocykl był kompletnie nowy, nieużywany to rodzi się problem w postaci norm emisji spalin dla daty 1-wszej rejestracji. i pozostałych warunków technicznych Edytowane 12 Maj 2023 przez dominik_z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 No właśnie o tym wyżej wspomniałem, "niewiadome potraktowanie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 34 minuty temu, dominik_z napisał: rodzi się problem w postaci norm emisji spalin dla daty 1-wszej rejestracji. W motocyklu problem przy normach 5,5%, 4,5% nie sądzę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 To w jakim celu producenci wprowadzają zmiany w pojazdach żeby spełniały normy euro? Za chwilę powinno wejść dla motocykli euro 5+. Może ja inaczej to rozumiem, Ty piszesz o normie CO która nie była od dawna aktualizowana i obowiązuje pojazd zarejestrowany a nie nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 (edytowane) Nie wiem czy uwaga do mnie, czy tak ogólnie, ale każdy pojazd ma spełniać WT w momencie badania technicznego, tak więc określone normy spalin są obligatoryjne, co zaś się tyczy pierwszej rejestracji pojazdu nowego to trzeba by zapytać @michal_k czy motocykl musi spełniać jakąś tam normę euro. Edytowane 12 Maj 2023 przez cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Maj 2023 Share Napisano 12 Maj 2023 Godzinę temu, cezary napisał: czy motocykl musi spełniać jakąś tam normę euro Musi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.