Skocz do zawartości
Pomóżmy Panu Grzegorzowi odbudować dom po tragicznej powodzi! ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć macie jakieś opory robienia badania pojazdu po szkodzie całkowitej ?

Napisano

Nie - po wykonaniu badania po kolizyjnego wpis znika ale nie zawsze - ogólnie w starszych pojazdach szkodę całkowitą dają za pierdoły bo ta pierdoła przewyższa wartość pojazdu. Sam miałem kiedyś taką Fiestę której  klient cofając uszkodził drzwi /wgiął/ - szkoda całkowita Fiesta warta 3000 a naprawa 2500😆 

Napisano
40 minut temu, mirek.g napisał:

macie jakieś opory

A jakie powinniśmy mieć?

Napisano
40 minut temu, mirek.g napisał:

Cześć macie jakieś opory robienia badania pojazdu po szkodzie całkowitej ?

Badanie powypadkowe wykonuje zgodnie z wytycznymi .

Napisano

Ok, bo temat u nas wrócił u kolegów na sąsiedniej SKP i dzwonili , wszystko jasne

Napisano
8 minut temu, aboz napisał:

Szkoda całkowita

Powiedziałbym, że definicja "szkody całkowitej" ma zastosowanie bardziej w celach ubezpieczeniowych. To, że auto jest po szkodzie całkowitej (wartość naprawy przekracza wartość pojazdu) nie oznacza, że tego pojazdu nie da się naprawić zgodnie z technologią producenta ale np. z wykorzystaniem pracy własnej. 
 

  • Polub 1
Napisano

a sprawdzaliście czy badanie po szkodzie istotnej jest w historii poj.?

Napisano

jeszcze mi się nie trafiło podczas pobierania badania z cepu na czerwono adnotacja o szkodzie całkowitej a szkoda istotna tak ,

dlatego pytam

Napisano
Godzinę temu, rurek777 napisał:

a sprawdzaliście czy badanie po szkodzie istotnej jest w historii poj.?

Oprócz tych, które ja wykonałem, to w życiu takich badania nie spotkałem. Owszem, były informacje o szkodzie istotnej wprowadzone przez ubezpieczycieli i czasem trafiało się badanie po kolizji/wypadku. Ale poszkodzie istotnej badań wcale lub jak na lekarstwo. Zero, null.

Napisano

Bo szkoda całkowita może nieść za sobą konsekwencję w postaci wpisu do CEP o szkodzie istotnej (układ hamulcowy, kierowniczy, elementy nośne), ale wcale takiego wpisu być nie musi (np. akt wandalizmu, "drobne" uszkodzenia po kolizyjne w postaci uszkodzonych lamp, pasa przedniego itp.).

Wystarczy zajrzeć po prawo o ruchu drogowym i wiedziałbyś które informacje przesyłane są do CEP.

Napisano

Dodatkowe badanie techniczne

Rodzaj badania dodatkowego: Wykonana naprawa w grupach 3 i 10

Wynik badania: pozytywn

takie coś jest w historii gov.

po wykonaniu tego badania adnotacja o szkodzie istotnej jest nadal

Napisano
49 minut temu, rurek777 napisał:

po wykonaniu tego badania adnotacja o szkodzie istotnej jest nadal

No po to powstała ta aplikacja, żeby całą historię pojazdu (badań w naszym przypadku) zapisywała. W myśl powiedzonka, że w przyrodzie (internecie) nic nie ginie, co nie. :wink:

Napisano (edytowane)

No i co wynika z tego artykułu ?

Na razie nic, bo ani nie ma tego projektu (jest tylko ogólnikowo potraktowane jedno stwierdzenie, niby z projektu), ani nawet wycinków z niego.

Więc, jak to już jest normą , wśród takich "dziennikarzy", jest to jak na razie próba postraszenia, by podnieść frekwencję wyświetleń/kliknięć, potrzebną do wykazania się. Bo tytuł niby krzykliwy, a w nim nic, po za domysłami autora.

 

Tak więc pożyjemy, zobaczymy ...

Edytowane przez Mecher
  • Polub 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.