Skocz do zawartości

Ford escape 2018- pomoc w ustaleniu danych.


Masselo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześc 

Prosze o mała pomoc w  ustaleniu danych.
 
Ford Escape 2018 r  USA
Wersja 1,5L benzyna AWD 180KM automat 6 biegów.

I teraz :
Na TZ 
GAWR 2159 kg
w instrukcji  auta (kanada)z strony producenta znalazłem  taką tabliczke.
Zatem :
GCWR czyli nasze F3?? - 2724kg
O1 -907 kg?
Nie pasuje mi to GCWR gdyż  2724kg-2159Kg to jest  565kg . 
Może posiada ktos z was jakis dekoder VIN żeby rozkodować forda?
Ew moge podac VIN







 

Untitled.pdf

Edytowane przez Masselo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wobec 

robienie 1 przeglądu auta z USA wydaje się nie na czasie 😶

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto zarejestrowane , znajomy niedawno kupił  i chciałby hak załozyc a w dowodzie pusto  . i tak szukam ale czym głebiej tym bardziej ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Masselo napisał:

2724kg-2159Kg to jest  565kg

8/ A od kiedy taka wyliczanka to podstawa ustalania masy przyczepy ?  Masy przyczep ustala producent

Przede wszystkim do tego powinieneś się ustosunkować :

Cytat

§ 2. 1. Przy ustalaniu nieznanych danych technicznych pojazdu (§ 1) należy w możliwie największym stopniu wykorzystywać dostępne
informacje zawarte w takich źródłach, jak przepisy i dokumenty homologacyjne, dane producenta pojazdu, katalog marek
i typów pojazdów homologowanych oraz dopuszczonych do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o którym mowa
w art. 80bh ust. 1 ustawy, a w indywidualnych wypadkach, inne wiarygodne publikacje i dokumenty, dotyczące danego pojazdu lub
jego zespołów i elementów.
2. Wszelkie ustalenia powinny być podejmowane:
1) na podstawie przepisów art. 2 pkt 31–58, art. 66 ust. 6 i art. 80bh ustawy;
2) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z § 2–5 rozporządzenia o warunkach technicznych oraz z ewentualnych warunków
dodatkowych dotyczących danego pojazdu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Masselo napisał:

chciałby hak załozyc a w dowodzie pusto

Mogę powiedzieć złośliwie aby sprawdził F3 na TZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, cezary napisał:

8/ A od kiedy taka wyliczanka to podstawa ustalania masy przyczepy ?  Masy przyczep ustala producent

źle mnie zrozumiałeś, ta wyliczanka  to taka moja fanaberia   ale pokazuje że cos tu sie nie klei. ALe widze że pozostaje pismo od producenta,

 

7 minut temu, radekd2 napisał:

Mogę powiedzieć złośliwie aby sprawdził F3 na TZ.


W załaczeniu.

12 minut temu, Janusz72 napisał:

https://www.auto-data.net/pl/ford-escape-iii-facelift-2017-generation-6344

Tu masz wszystko + dane z tabliczki znamionowej i masz dane do DIP

Wybacz widze tylko wymiary bo nie mam konta, podrzucisz na PW?
 


 

418594454_1157123392322694_6836424024028249250_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz DMC 2159 kg   Nacisk osi 1 -1125 kg  , osi 2 - 1040 kg a reszta z katalogu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzut ekranu 2024-02-20 175341.png

Oraz wymóg stosowania hamulców w przyczepie o masie całkowitej powyżej 680 [kg].

Cytat

Separate functioning brake systems
are required for safe control of towed
vehicles and trailers weighing more
than 1500 lb (680 kg) when loaded.

 

Chociaż ten akapit można rozumieć jako niezależny (osobny) układ hamulcowy, może to nie być tożsame, tym bardziej.

Poniżej odpowiedź dlaczego "wyliczanka" nie ma zastosowania:

Cytat

Your vehicle's load capacity
designation is by weight, not by
volume, so you cannot necessarily
use all available space when
loading a vehicle or trailer.

 

Mowa o relacji mas nie objętości ładunków, co za tym idzie użytkownik podczas użytkowania przyczepy nie może korzystać z pełnej ładowności pojazdu.

Ważna uwaga w przypadku holowania przyczepy nacisk pionowy na sprzęg nie może być mniejszy ani większy niż zawarty w przedziale 10 do 15% masy przyczepy (90,8 a 136,2 [kg]).

  • Piwo 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 O dziekuje  bardzo .
 O takie cos mi chodziło. 
   Pozdrawiam 
 P.S I znów czary  bo w katalogu  DIP  uciagi od 1300-do 2000kg i kazdy bez f3





 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalogi są pomocne, natomiast już od dawien dawna wiadomo, że z ich wiarygodnością jest różnie. Ode mnie masz dane udostępnione przez producenta na rynki na jakie pojazd jest produkowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.