Masselo Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty (edytowane) Cześc Prosze o mała pomoc w ustaleniu danych. Ford Escape 2018 r USA Wersja 1,5L benzyna AWD 180KM automat 6 biegów. I teraz : Na TZ GAWR 2159 kg w instrukcji auta (kanada)z strony producenta znalazłem taką tabliczke. Zatem : GCWR czyli nasze F3?? - 2724kg O1 -907 kg? Nie pasuje mi to GCWR gdyż 2724kg-2159Kg to jest 565kg . Może posiada ktos z was jakis dekoder VIN żeby rozkodować forda? Ew moge podac VIN Untitled.pdf Edytowane 20 Luty przez Masselo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malta Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty No więc podaj VIN bo ciężko jest pomóc bez niego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masselo Napisano 20 Luty Autor Share Napisano 20 Luty 1FMCU9HD9JUD49743 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty Wobec robienie 1 przeglądu auta z USA wydaje się nie na czasie 😶 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masselo Napisano 20 Luty Autor Share Napisano 20 Luty To auto zarejestrowane , znajomy niedawno kupił i chciałby hak załozyc a w dowodzie pusto . i tak szukam ale czym głebiej tym bardziej ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty 41 minut temu, Masselo napisał: 2724kg-2159Kg to jest 565kg A od kiedy taka wyliczanka to podstawa ustalania masy przyczepy ? Masy przyczep ustala producent Przede wszystkim do tego powinieneś się ustosunkować : Cytat § 2. 1. Przy ustalaniu nieznanych danych technicznych pojazdu (§ 1) należy w możliwie największym stopniu wykorzystywać dostępne informacje zawarte w takich źródłach, jak przepisy i dokumenty homologacyjne, dane producenta pojazdu, katalog marek i typów pojazdów homologowanych oraz dopuszczonych do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 80bh ust. 1 ustawy, a w indywidualnych wypadkach, inne wiarygodne publikacje i dokumenty, dotyczące danego pojazdu lub jego zespołów i elementów. 2. Wszelkie ustalenia powinny być podejmowane: 1) na podstawie przepisów art. 2 pkt 31–58, art. 66 ust. 6 i art. 80bh ustawy; 2) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z § 2–5 rozporządzenia o warunkach technicznych oraz z ewentualnych warunków dodatkowych dotyczących danego pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty 41 minut temu, Masselo napisał: chciałby hak załozyc a w dowodzie pusto Mogę powiedzieć złośliwie aby sprawdził F3 na TZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janusz72 Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty (edytowane) https://www.auto-data.net/pl/ford-escape-iii-facelift-2017-generation-6344 Tu masz wszystko + dane z tabliczki znamionowej i masz dane do DIP 54 minuty temu, Masselo napisał: https://www.ultimatespecs.com/ i tu masz następny katalog Edytowane 20 Luty przez Janusz72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masselo Napisano 20 Luty Autor Share Napisano 20 Luty 32 minuty temu, cezary napisał: A od kiedy taka wyliczanka to podstawa ustalania masy przyczepy ? Masy przyczep ustala producent źle mnie zrozumiałeś, ta wyliczanka to taka moja fanaberia ale pokazuje że cos tu sie nie klei. ALe widze że pozostaje pismo od producenta, 7 minut temu, radekd2 napisał: Mogę powiedzieć złośliwie aby sprawdził F3 na TZ. W załaczeniu. 12 minut temu, Janusz72 napisał: https://www.auto-data.net/pl/ford-escape-iii-facelift-2017-generation-6344 Tu masz wszystko + dane z tabliczki znamionowej i masz dane do DIP Wybacz widze tylko wymiary bo nie mam konta, podrzucisz na PW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janusz72 Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty Masz DMC 2159 kg Nacisk osi 1 -1125 kg , osi 2 - 1040 kg a reszta z katalogu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty Oraz wymóg stosowania hamulców w przyczepie o masie całkowitej powyżej 680 [kg]. Cytat Separate functioning brake systems are required for safe control of towed vehicles and trailers weighing more than 1500 lb (680 kg) when loaded. Chociaż ten akapit można rozumieć jako niezależny (osobny) układ hamulcowy, może to nie być tożsame, tym bardziej. Poniżej odpowiedź dlaczego "wyliczanka" nie ma zastosowania: Cytat Your vehicle's load capacity designation is by weight, not by volume, so you cannot necessarily use all available space when loading a vehicle or trailer. Mowa o relacji mas nie objętości ładunków, co za tym idzie użytkownik podczas użytkowania przyczepy nie może korzystać z pełnej ładowności pojazdu. Ważna uwaga w przypadku holowania przyczepy nacisk pionowy na sprzęg nie może być mniejszy ani większy niż zawarty w przedziale 10 do 15% masy przyczepy (90,8 a 136,2 [kg]). 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masselo Napisano 22 Luty Autor Share Napisano 22 Luty O dziekuje bardzo . O takie cos mi chodziło. Pozdrawiam P.S I znów czary bo w katalogu DIP uciagi od 1300-do 2000kg i kazdy bez f3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 22 Luty Share Napisano 22 Luty Katalogi są pomocne, natomiast już od dawien dawna wiadomo, że z ich wiarygodnością jest różnie. Ode mnie masz dane udostępnione przez producenta na rynki na jakie pojazd jest produkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.