Skocz do zawartości

Stacje Kontroli Pojazdów przy salonach autoryzowanych


Krzysztof
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Kto z Państwa pracuje na Stacji Kontroli Pojazdów przy salonie autoryzowanym jakiejs marki?

I jak te stacje sie maja do konkurencji - oddzielnie stojacych Stacji kontroli nie przy salonach

poniewaz ja pracuje na takiej stacji i przerób jest owiele mniejszy niz u konkurencji.tzw swobodnie stojacych stacji .Czy wszedzie tak jest? Prosze o wyrazenie swoich opinii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos w tym jest. Ludzie wola chyba bardziej kameralne ze tak powiem Stacje Kontroli na mniejszysz obiektach, czasami zetknalem sie z takimi wypo0wiedziami ,ze przy takich autoryzowanych serwisach badanie na stacji jest drozsze niz na innych co jest bzdura a ze też bardziej dokladniej sa tam sprawdzane auta przy badaniu.

musimy poczekac jeszcze troszke aż zmieni sie nieco mentalność ludzi . Pracuje na Stacji Kontroli w serwisie Renault . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bo ludzie to nie rozumią" - jak to gdzieś ktoś i kiedyś (nie pamiętam tytułu filmu) - powiedział. Ot i cała filozofia ...

Dużo czasu upłynie, zanim toto wszystko się ucywilizuje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracuje na SKP przy serwisie i salonie. Mam ok 250 aut miesięcznie. Z czego 40%

to pojazdy marki serwisowanej. Zapewne SKPPoznań też ma 40% wszystkich aut Fiaty

Klienci myślą (niestety często mają racje), że jak pojedzie np Jaguarem na SKP przy serwisie Jaguara to:

1. Diagnosta zna bardzo dobrze słabe pkt auta i się bedzie czepiał

2. Diagnosta na pewno coś znajdzie żeby napędzić klientów na serwis

3. Klient, który już przyjechał chce mieć naprawione i zarejestrowane auto bez potrzeby jeżdżenia po całym mieście

4. Jeśli serwisowi zależy to pilnują klienta, aby rejestrował pojazd u "nas".

A przyszłość takich SKP widze pozytywnie ponieważ klientom już nie zależy, aby mieć pieczątke, ale aby jeździć bezpiecznie. Nie wszystkim ale jest to rosnąca liczba i tutaj SKP przy serwisie bedą bardziej zauważane przez klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Spójrzmy jeszcze na temat od strony klienta.

Klient (niech będzie przypadkowo np. pan N. :D ) posiada auto (niech będzie to przypadkowo Szkoda :D ) jedzie na serwis bo musi, aby utrzymać gwarancje - już wtedy dowiaduje się, że w tym serwisie jest SKP. I jeśli nasz klient dba o swoje auto to po skończonej gwarancji dalej jeździ do serwisu i jeśli trafi na kompetentną osobę w serwisie, która go poinformuje o kończącym się terminie badań technicznych to po co ma jechać gdzieś na inną stacje skoro może to załatwić za 'jednym razem'? a dba o auto to jest przekonany, że badanie okresowe przejdzie bez problemu.{między innymi dlatego skp przy serwisach mają bardzo mały odsetek negatywów}.

Ale gdy klient pan N. nie dba o auto to na taką stacje nie trafi bo woli pojechać do znajomego pociotka, który za odpowiednią zakładką w DR zrobi mu badanie pozytywnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.