DAMIAN1234 Napisano 12 Czerwiec 2024 Napisano 12 Czerwiec 2024 WITAM PROSZĘ O ROZKODOWANIE HOMOLOGACJI e4*2007/46*0239*10 Cytuj
cezary Napisano 12 Czerwiec 2024 Napisano 12 Czerwiec 2024 (edytowane) @DAMIAN1234 ładnie i grzecznie prosisz, ale dlaczego poprzez krzyk, to poczytaj (wielkie litery w interecie Poradnia językowa (lodz.pl) A jaki jest cel prośby o rozkodowanie ? Edytowane 12 Czerwiec 2024 przez cezary Cytuj
DAMIAN1234 Napisano 12 Czerwiec 2024 Autor Napisano 12 Czerwiec 2024 @cezary nie chciałem nikogo urazić . Potrzebował bym wiedzieć jakie jest DMC pojazdu w homologacji . Cytuj
cezary Napisano 12 Czerwiec 2024 Napisano 12 Czerwiec 2024 No niestety próbowałem na wszystkie znane mi sposoby, nic nie znalazłem. Cytuj
Galaxy_13 Napisano 29 Styczeń Napisano 29 Styczeń Pomoc w danych do dip a konkretnie to masa własna? Homologacja e1*2007/46*0374*03 Opel Insignia Limousine HB W0LGX6EG4B1197818 Wariant: DG21 W niemieckim DR wpisane G - 1901kg, po odjęciu 75kg mamy G - 1826kg w homologacji którą znalazłem dla tego wariantu DG21 podają masę własną 1750kg a pojazdu got do jazdy 1825kg ale to jest dla modelu Insignia a nie dla Insignia Limousine HB Może ma ktoś dostęp do homo typowo dla tego pojazdu? Cytuj
cezary Napisano 29 Styczeń Napisano 29 Styczeń W ITS znalazłem 2 sztuki wariantu DG21, jeden 1750, drugi 1768, może jakby była wersja to by dopasował 1 Cytuj
Galaxy_13 Napisano 29 Styczeń Napisano 29 Styczeń Z wagi na amortyzatorach wyszło 1023 kg przód i 730 kg tył co daje 1753kg Wersja: 3AAFB7AYBBT5 Cytuj
Galaxy_13 Napisano 29 Styczeń Napisano 29 Styczeń Dzięki rurek777 za wklejenie homo, bardziej podchodzi ta druga ze względu na MMZP i nacisk osi. Lecz tak się zastanawiam czy może mieć tu znaczenie model: Insignia a Insignia Limousine HB, dla innych wariantów jest taki model jak Insignia Limousine HB ale dla wariantu DG21 jest tylko homo wklejone wyżej dla modelu: Insignia Cytuj
cezary Napisano 29 Styczeń Napisano 29 Styczeń Zdecydowanie druga opcja, bo 36 minut temu, Galaxy_13 napisał: Wersja: 3AAFB7AYBBT5 1 Cytuj
Galaxy_13 Napisano 29 Styczeń Napisano 29 Styczeń Po telefonie do WK powiedzieli, że wpiszą tak jak im podaje homologacja i wariant. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj
bartoszjack Napisano 31 Marzec Napisano 31 Marzec Panowie, proszę o pomoc w rozkodowaniu homologacji E1*2007/46*0471 Opel movano z 2010r, przyjechał z Niemiec jako kontener. W briefe pod homologacją K jest gwiazdka, ten numer wyżej spisany z naklejki na aucie. W briefie są również kreski w pozycja O.1 oraz O.2 ale na naklejce zespół mas jest 7000kg. Auto niezarejestrowane w PL. Auto z napędem na tylną oś, pojedyncze koło. Szukam czegoś takiego pod autolawetę ale nie chciałbym sobie kupić czegoś do ogródka bo nie da się potem wbić haka w dowód, lub masy nie będą się zgadzać i problem na drodze z ITD. Czy występowały wersje z 3,5t na haku z napędem na tył pojedyncze koło ? Byłem w Oplu ale po homologacji nie są w stanie pomóc, lub nie chcą bo numer homologacji jest niekompletny, powinny być jeszcze dwie cyfry na końcu po gwiazdce twierdzą. Pan twierdzi że numery homologacji na przebudowy były od 2012r prowadzone i nie musi mieć wcześniej zapisanej. Jestem w kropce. Proszę o pomoc. Cytuj
Arton Napisano 31 Marzec Napisano 31 Marzec pod takim numerem homo jest kilkadziesiat roznych wersji. potrzebne jeszcze dwie cyfry po gwiazdce i oznaczenie wariantu i wersji. jeżeli zestaw ma 7000kg to przyczepa z hamulcem moze byc do 3500kg. Cytuj
wojteczek Napisano 31 Marzec Napisano 31 Marzec Wyszedł z fabryki jako widelec i w zależności od zabudowy mogło być od 0 do 3,5. Osobiście nie widzę możliwości holowania przyczepy jeżeli jak nie będzie przykręcony do ramy pojazdu podstawowego tylko do jakiejś tam zabudowy konstrukcji własnej. 1 Cytuj
bartoszjack Napisano 31 Marzec Napisano 31 Marzec 5 godzin temu, Arton napisał: pod takim numerem homo jest kilkadziesiat roznych wersji. potrzebne jeszcze dwie cyfry po gwiazdce i oznaczenie wariantu i wersji. jeżeli zestaw ma 7000kg to przyczepa z hamulcem moze byc do 3500kg. Znalazłem na zagranicznych forach takiego opla z homologacją o numerze E1*2007/46*0471*03 i faktycznie ma 3,5t na haku. Pytanie, skąd mam wziąć numer homologacji dla tego konkretnego egzemplarza? Jak pisałem, w briefie jest gwiazdka tam gdzie powinien być numer, a na aucie jest jakby niekompletny. Czy możliwe że nigdy nie miał homo drugiego etapu na zabudowę? 3 godziny temu, wojteczek napisał: Wyszedł z fabryki jako widelec i w zależności od zabudowy mogło być od 0 do 3,5. Osobiście nie widzę możliwości holowania przyczepy jeżeli jak nie będzie przykręcony do ramy pojazdu podstawowego tylko do jakiejś tam zabudowy konstrukcji własnej. Chciałbym kupić konkretną zabudowę homologowaną typu jegger albo juzjade.pl - żadnej konstrukcji własnej, jeżeli ma to znaczenie. Czy te dwie kreski w pozycjach O.1 i O.2 w briefie będą problemem na pierwszym przeglądzie? Dziękuję Panowie za zainteresowanie i wypowiedzi. E1*2007/46*0471*05 nie mogę poprawić wcześniejszej wypowiedzi. Cytuj
wojteczek Napisano 1 Kwiecień Napisano 1 Kwiecień 11 godzin temu, bartoszjack napisał: Pytanie, skąd mam wziąć numer homologacji dla tego konkretnego egzemplarza? Pomyśl, skoro Opel to od przedstawiciela jakiej marki? Mazdy? Udajesz się do Opla z dokumentami i po Vin sprawdzą co wyjechało z fabryki. Tylko może tak być że umyją ręce jak wyszło pod zabudowę. A najlepiej gdybyś nam tu wkleił foto tego niemieckiego dowodu, w uwagach mogą być jakieś zapisy odnośnie zabudowy lub przyczepy. Cytuj
bartoszjack Napisano 1 Kwiecień Napisano 1 Kwiecień Dziękuję Panowie @TED nawet rozstaw się nie zgadza, więc szukam dalej - wyciągnę skan briefu od sprzedawcy, wkleję - w oplu byłem - jak pisałem nic nie ustaliłem, być może faktycznie był sprzedany jako widelec a na zabudowę homo 2 etapu już nikt nie zrobił. Spróbuję jeszcze w innym aso. Cytuj
Paprock Napisano 1 Kwiecień Napisano 1 Kwiecień Raczej w całej Unii nie da rady zarejestrować pojazdu bez drugiego etapu, czy tam dopuszczenie jednostkowego lub zwolnienia z obowiązku tego. No nie ważne. W każdym razie dla samochodu niekompletnego, a opuszczajęcego bramy fabryki, w świadectwie homologacji podawana jest informacja, że pojazd może być zarejestrowany po dokonaniu zabudowy/kompletacji, no i rzecz jasna wystawieniu słusznych dokumentów. Najważniejsze są papiery od konkretnego pojazdu, a nie wyszukiwanie bliźniaków po różnych forach i katalogach, bo po podobnej zabudowie jeden będzie mógł ciągnąć przyczepę, a drugi nie. I co pan panie zrobisz, jak nic nie zrobisz. 1 Cytuj
dominik_z Napisano 1 Kwiecień Napisano 1 Kwiecień 28 minut temu, Paprock napisał: Raczej w całej Unii nie da rady zarejestrować Nie w Polsce. U nas zarejestrujesz pojazd nie posiadający nr VIN, chociaż ze względu na datę 1-wszej rej nr VIN powinien być. Zarejestrujesz również pojazd, który wymaga dalszej kompletacji, a nawet zarejestrujesz pojazd (żuraw), który nie spełnia WT i nie ma w tym zakresie odstępstwa 🙂 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.