kurant2000 Napisano 3 Lipiec Napisano 3 Lipiec czy siłownik hamulcowy można ponownie użyć w innym samochodzie ? Cytuj
kurant2000 Napisano 3 Lipiec Autor Napisano 3 Lipiec czyli pod punk 3 Przewody i uszczelnianie układu hamulcowego można się powołać. A jaką usterkę z tabeli podać ? Cytuj
Jacdiag Napisano 3 Lipiec Napisano 3 Lipiec 1 godzinę temu, kurant2000 napisał: czyli pod Raczej nie bardzo ... Siłownik to nie przewód ani tym bardziej uszczelniacz. SKP nie ma w zakresie BT rozporządzenia 2005 poz 1666 To dotyczy właścicieli złomowisk, czego nie mogą sprzedawać (oficjalnie) ze starych pojazdów. Cytuj
michal_k Napisano 4 Lipiec Napisano 4 Lipiec 11 godzin temu, kurant2000 napisał: czy siłownik hamulcowy można ponownie użyć w innym samochodzie ? A jak to weryfikujesz? Cytuj
dominik_z Napisano 4 Lipiec Napisano 4 Lipiec 8 godzin temu, Jacdiag napisał: SKP nie ma w zakresie BT rozporządzenia 2005 poz 1666 Czyli diagnosty który np. przeprowadza ZK nie interesuje, że pasy bezpieczeństwa będą starsze niż rok produkcji pojazdu, albo w ogóle od innego pojazdu, ważne żeby były ? Cytuj
kurant2000 Napisano 4 Lipiec Autor Napisano 4 Lipiec 9 minut temu, michal_k napisał: A jak to weryfikujesz Widać że stary jest założony, który jest szczelny i zastanawia mnie nawet czy czasem nie zakleili dziurkę w MON wszystko jet możliwe do czasu jak się nie stanie Cytuj
michal_k Napisano 4 Lipiec Napisano 4 Lipiec 3 godziny temu, dominik_z napisał: nie interesuje, że pasy bezpieczeństwa będą starsze niż rok produkcji pojazdu, Mogą być stare, ale nie mogą być wymontowane z pojazdu. W praktyce nie do udowodnienia. 3 godziny temu, kurant2000 napisał: Widać że stary jest założony, który jest szczelny A skąd wiesz, że to z innego pojazdu? A nie ten sam "zregenerowany"? Cytuj
Rafi90 Napisano 4 Lipiec Napisano 4 Lipiec (edytowane) W sumie martwy przepis. Musieli by wszystkie autozłomy najpierw pozamykać , a ZK dołożenia siedzeń nikt by nie zrobił bo podwajała by się wartość samochodu Edytowane 4 Lipiec przez Rafi90 Cytuj
dominik_z Napisano 4 Lipiec Napisano 4 Lipiec 2 godziny temu, michal_k napisał: Mogą być stare, W szczególności gdy klient twierdzi, że te pasy były od nowości i on tu nic nie dokładał. Oczywiście nie neguję tego, że takie pojazdy były, gdzie w homologacji na N1 i w DR S.1=4 a fizycznie od nowości S.1=5 (sam miałem taki pojazd), ale wtedy pasy bezpieczeństwa rocznikowo pasują do reszty. Pozostaje kwestia udowodnienia, czy ten pas, który rocznikowo nie pasuje do pozostałych został zakupiony jako nowy, nieużywany Cytuj
kurant2000 Napisano 4 Lipiec Autor Napisano 4 Lipiec 9 godzin temu, michal_k napisał: skąd wiesz, że to z innego pojazdu bo wiem na 100% Cytuj
michal_k Napisano 4 Lipiec Napisano 4 Lipiec 35 minut temu, kurant2000 napisał: bo wiem na 100% I uważasz, że zagraża to bezpieczeństwu? Cytuj
Rafi90 Napisano 5 Lipiec Napisano 5 Lipiec Mi to już podchodzi pod szukanie kija do du*y. Działa, jest sprawny , to nie ma problemu. Ciężarówka to nie statek kosmiczny żeby każda część musiała być montowana prosto z laboratorium. 1 1 Cytuj
kurant2000 Napisano 7 Lipiec Autor Napisano 7 Lipiec W dniu 4.07.2024 o 21:29, michal_k napisał: uważasz, że zagraża to bezpieczeństwu uważam, że tak nie powinno być. Stać cię na furę, to nie z zbieraj części na złomie. Cytuj
aboz Napisano 8 Lipiec Napisano 8 Lipiec 14 godzin temu, kurant2000 napisał: Stać cię na furę, to nie z zbieraj części na złomie. Są pojazdy, całkiem nie stare, do których części nowe są niedostępne. To raz. Dwa, czasem jakość zamienników jest tak tragiczna, że daleko odbiega od wymagań homologacyjnych, a oryginały wycofano z produkcji. Dlatego bardziej opłaca się regenerować niektóre elementy, bo mimo, że czasem drożej wychodzi to, niż kupno zamiennika, pozostaje wyższe bezpieczeństwo użytkowania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.