Krzysztof_k0071 Napisano 1 Sierpień Napisano 1 Sierpień Witam Panowie. Mam taki problem a mianowicie czy jest taka możliwość, że dla przykładu w ciągniku rolniczym Ursus C-330 wyprodukowanym przykładowo w latach 70 i 80 XX wieku powtarzają się numery podwozia? Chodzi mi konkretnie o to czy mogą istnieć dwa różne pojazdy zarejestrowane tej samej marki i typu z takim samym numerem? Pytałem kolegów po fachu bardziej doświadczonych i tu zdania są podzielone. Kolejna sprawa jak podejść do takiego pojazdu w przypadku kiedy pojawi się na SKP w celu wykonania OBT? Cytuj
danielg539 Napisano 1 Sierpień Napisano 1 Sierpień W tym samym modelu raczej jest to niemożliwe. W Ursusie numery dublowały się ale pomiędzy poszczególnymi seriami. Miewałem takie jak np. MF 255, który miał identyczny numer jak C-385, ale w obrębie jednego modelu nigdy się nie trafiło. Cytuj
Krzysztof_k0071 Napisano 1 Sierpień Autor Napisano 1 Sierpień Ciekawiło mnie jakie będą odpowiedzi, otóż C-330 identyczne modele, rok produkcji 1982 i 1984 numery identyczne (dwa ciągniki) C-360 rok produkcji 1982, 3 i 4 trzy identyczne numery. Mój WK rozkłada ręce, co ciekawsze tenże mój WK wydał decyzję o umieszczeniu TZ zastępczej na inny pojazd, który jest już zarejestrowany w CEP pod inną pozycją a OSKP która umieściła tą TZ zrobiła to bez żadnej identyfikacji i teraz są dwa identyczne Ursusy a ja latam do psiarni i się tłumaczę z debilizmu de***i w WK, czasami mam dosyć i nachodzi mnie nieodparta ochota pi****l.......ć kwitami i zatrudnić się do biedry. Cytuj
Mecher Napisano 1 Sierpień Napisano 1 Sierpień 2 godziny temu, Krzysztof_k0071 napisał: OSKP która umieściła tą TZ zrobiła to bez żadnej identyfikacji Jesteś pewny, że bez identyfikacji ? Numer ramy jest inny niż numer na ZTZ ? Cytuj
wojteczek Napisano 1 Sierpień Napisano 1 Sierpień 3 godziny temu, Krzysztof_k0071 napisał: rok produkcji 1982 i 1984 numery identyczne (dwa ciągniki) Ale widziałeś te pojazdy, one faktycznie istnieją, czy tylko w CEPie istnieją? Pytam bo miałem kiedyś problem z przyczepą. Przyjechała na okresowe przed 1 rej i w cepie istniała przyczepa z takim Nr ramy (17 znaków,struktura vin) wszystko zgodne z pojazdem, data 1 rej, model itd, wyrejestrowana z powodu wywozu za granicę, ale w zagranicznym DR inna marka. Odmówiłem badania. Wysyłałem klienta do WK po pozwolenie czasowe, były jakieś zgrzyty, ktoś tam dzwonił twierdził że z WK, że zdarzają się pojazdy o identycznym Nr. Ale ja tam widziałem VIN który w CEP jest przypisany do pojazdu innej marki i jak chcą badanie to PC proszę, nie wierzę że taki długi nr i tak trafili 17 znaków. 5 godzin temu, Jacdiag napisał: w CEP 2 FSO z nr 112233 Nie spotkałem Poloneza z krótkim nr, może jakieś pierwsze modele ale z 89r . Cytuj
Jacdiag Napisano 1 Sierpień Napisano 1 Sierpień 5 godzin temu, wojteczek napisał: Nie spotkałem Poloneza z krótkim nr, może jakieś pierwsze modele ale z 89r . Bo na nadwoziu i TZ był 17-znakowy, a w DR (i teraz w cep) tylko końcówka . Cytuj
wadi Napisano 2 Sierpień Napisano 2 Sierpień (edytowane) 22 godziny temu, Krzysztof_k0071 napisał: Ciekawiło mnie jakie będą odpowiedzi, otóż C-330 identyczne modele, rok produkcji 1982 i 1984 numery identyczne (dwa ciągniki) C-360 rok produkcji 1982, 3 i 4 trzy identyczne numery. Mój WK rozkłada ręce, W przypadku powyższych ciągników - nie jest to możliwe , aczkolwiek istnieją takie przypadki i zapewne są one skutkiem " kombinatoryki ' lub pomyłki pisarskiej w wystawianiu dokumentów . Numeracja tychże ciągników jest chronologiczna i przy odrobinie wysiłku można na podstawie posiadanej bazy pojazdów ( SKP ) wylukać który z pojazdów tą chronologię pod względem numeracji zakłóca . Pomijam fakt identyfikacji - bo to sprawa oczywista. Edytowane 2 Sierpień przez wadi Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.