radekd2 Napisano 24 Październik Napisano 24 Październik Cześć, od kilku miesięcy mamy problem z działaniem programy Stacja SQL. Podczas normalnej pracy przy wypełnianiu nowego formularza BT i potwierdzeniu OK, nagle program zaczyna "mielić" i po kilkunastu sekundach pojawia się komunikat jak w temacie. Jest to jeszcze przed dojściem do wypełniania faktury. Badanie trzeba anulować i rozpoczynać od nowa. Dodatkowo z zaobserwowanych problemów np. w rejestrze badań technicznych nie jesteśmy w stanie niczego wyszukać. Stacja "twierdzi", że takie auto nie miało u nas przeglądu, a oczywiści miało i to wiele razy albo w kartotece kontrahentów do wielu z nich nie ma przypisanych pojazdów. Problem nie występuje cały czas. Przez kilka dni wszystko potrafi działać poprawnie. Wykonano sprawdzenia bazy danych i jej optymalizację. Nie dało żadnych widocznych rezultatów. Wszystkie inne programy działają OK. Komputer jest w miarę nowy. Ma kilkanaście miesięcy i jest na gwarancji. Przenoszenie bazy danych ze starego komputera wykonał zdalnie informatyk Norcomu. Parametry komputera: Komputer Dell Vostro 3910 System - aktualny Windows 11 Pro Procesor - 12th Gen Intel(R) Core(TM) i3-12100 3.30 GHz Pamięć RAM - 8GB Dysk twardy - 256GB NVMe Nim zadzwonię do Norcomu to może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził. Już wiem. Baza danych MS SQL do przeinstalowania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.