JAN93 Napisano 24 Luty Napisano 24 Luty Hej, jestem po zdanym egzaminie. Przede wszystkim dziękuję Wam, użytkownikom forum, bo bardzo pomogło mi czytanie tego forum. Teoria i praktyka za pierwszym razem. Na praktycznym ciągnik siodłowy MAN z cysterną, Peugeot z LPG i Mercedes Sprinter BUS100. Jaka była ogólna zdawalność nie wiem, Egzaminatorzy zapraszają trójkami i jest losowanie pytania, czyli samochodu. Mi przypadł ciągnik siodłowy ADR - badanie dodatkowe. Zaświadczenie otrzymałem z góry, wraz z kartą pytania. Pytania o tabliczkę znamionową, masy całkowite i dopuszczalne, zwalniacz, budowa i jakie badanie musi przejść żeby otrzymał zaświadczenie ( tylko nazwa badania ), budowa zawieszenia i układu kierowniczego. Egzaminator wbrew negatywnym opiniom na forum nie chciał mnie uwalić. Wyczuł chyba, że niewiele miałem wspólnego z ciężarówkami i specjalnie nie drążył tematu. Trochę rozmowy o elementach i tyle. Na koniec wypełnienie zaświadczenia z badania dodatkowego i wynik pozytywny - bardzo duża ulga i zejście ciśnienia. Stres duży, trzeba go opanować i będzie dobrze. Przygotuj się sumiennie, a obronisz się wiedzą. Egzaminator nie jest od udowodnienia Ci, że czegoś nie wiesz. Słuchaj go, bo będzie próbował nakierować Cię w dobrym kierunku. Jakby ktoś miał pytania - będę pewnie czytał forum, więc postaram się odpowiedzieć. 1 1 Cytuj
danielg539 Napisano Piątek o 15:30 Napisano Piątek o 15:30 W dniu 24.02.2025 o 12:09, JAN93 napisał: Egzaminator wbrew negatywnym opiniom na forum nie chciał mnie uwalić Bo te osoby, które nie zdają to zwykle bardzo mizerna wiedzę mają... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.