janko Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Pojawiają się samochody osobowe które posiadają zamontowane strumiwnnice w zamian za katalizatory. Zdarza się nawet że analiza spalin mieści się w obowiązujacych normach. Strumiennice mają kształt taki jak katalizator ( a cena wielokrotnie niższa ) bardzo trudno je odróżnić od katalizatora . Co robicie w podobnych przypadkach , czy macie jakiś niezawodny sposób odróżnienia strumiennicy od katalizatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 czy macie jakiś niezawodny sposób odróżnienia strumiennicy od katalizatora ? Pokupakć (jak odpowie nikogo nie ma w domu to znaczy że strumienica dżołk ) Tak naprawde jak się mieści analiza to nie wnikam bo nawet jak mam podejrzenie że to strumienica to nie mogę rozmontować by udowodnic swoją racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Tylko normy zawarte w DU nas interesują a to czy jest strumienica czy nie to nie nasza sprawa. Zresztą nie tak dawno w autkach sprowadzanych(euro 2) robiło się dziurke przed ostatnim tłumikiem i zawartość CO i HC spełniała normy emisji spalin. Polak potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 robiło się dziurke przed ostatnim tłumikiem A nie robiło jej się po to żeby 'woda' nie zalegała w ostatnim tłumiku . Przynajmniej ja sie z tym spotkałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Powiedziałem przed a nie w nim. Generalnie przeprowadź test spalin i zobaczysz jak to wygląda. Tylko obliczenie matematyczne wykaże że suma poszczególnych składników jest nie taka i śwaiadczy o nieszczelności(lub innych usterkach w układzie zasilania). Jest np. pewna zależność CO i CO2 gdzie suma tych składników musi mieć okeśloną wartość przy prawidłowym spalaniu. Są też inne sposoby aby uzyskać określony efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janko Napisano 3 Listopad 2006 Autor Share Napisano 3 Listopad 2006 Widziałem takie "dziurki" ale podczas pomiaru spalin objawia sie to większości zawyżoną zawartością tlenu , znacznie przekraczającą 2% co sugeruje o nieszczelności układu wydechowego . Układ wydechowy ma być szczelny a zawyżona zawartość tlenu wskazuje na nieszczelność układu i cały pomiar jest wtedy zafałszowany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Układ wydechowy ma być szczelny a zawyżona zawartość tlenu wskazuje na nieszczelność układu i cały pomiar jest wtedy zafałszowany . A wynik wiadomy - Negatyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 A tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.