OLO Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Witam i proszę o Wasze opinie ,chodzi o auto z Holandi z gazem,na zbiornik jest zrobiony polski dozór,jest to instalacja wtryskowa ,ale trochę inna niż nasze rodzime mianowicie gaz dochodzi do wtryskiwaczy pod wysokim ciśnieniem przewodami niemetalowymi sztywnymi,wtryski wyglądają tak jak od benzyny i są elektrycznie sterowane .Brak jest reduktora w tej instalacji,w zbiorniku jest ponoć pompa gazu (może z reduktorem?).Czy reduktor musi być czy nie? jaki wynik badania P czy N ?Jest to instalacja z 1997roku ale pierwszy raz się z taką spotkałem.Miał ktoś do czynienia z czymś podobnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 wygląda na sekwencje,jeśli jest polski dozór to P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Reduktora raczej nie znajdziesz. Jest to prawdopodobnie 4 genaracja. Wg mnie też P http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=51093&c=0&f=38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Jest to prawdopodobnie 4 genaracja. Piąta. Przy czwartej musi być parownik. Kwestią sporną jest : wysokim ciśnieniem przewodami niemetalowymi sztywnymi Powinny być metalowe. Zaglądnij pod autko, bo wydaje mi się, że od butli będzie szedł metalowy, a dopiero przed wtryskami (musi być jakiś rozdzielacz, albo listwa paliwowa) będą niemetalowe. Jeśli tak to ok. Jeśli od samej butli idą z tworzywa to niestety N. Prawo prawem (choćby głupie) i trzeba je respektować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Dyskusja o przewodach TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLO Napisano 2 Luty 2007 Autor Share Napisano 2 Luty 2007 Dzięki za szybką reakcję i wszystkie odpowiedzi.Poczytałem trochę jest to 5-ta gen tzw wtrysk gazu ciekłego, LPi prod.VIALLE, tutaj dokładny schemat http://www.eko.wpt.pl/oferta.html,a tu dokładny opis, http://www.zss.pl/~moto/www_prasa/29.htm .może się komuś przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Kurcze tam już w 1997 r. mieli piątą generację, jestem zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Czasami wydaje mi się, że technika wyprzedza nasze myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 U nas w 1997 roku nie było 5 generacji instalacji LPG, bo wtedy paliwo miało całkiem normalną cenę. A jeśli chodzi o instalację gazową 5 generacji to i dziś niewielu klientów zakłada , bo cena montażu jest znacznie wyższa od instalacji 4 generacji czyli wtrysku gazu LPG w fazie lotnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.