blakop Napisano 28 Grudzień 2007 Share Napisano 28 Grudzień 2007 Dobrze - ale zbaczamy z tematu - jak podchodzimy do kwestii instalowania w pojazdach elementów wyposażenia (w tym wypadku silnik) z którymi fabrycznie nie są one homologowane? Silnik wyższej mocy jak się orientowałem zgodnie ze sztuką to nie tylko kwestia odpowiedniego układu hamulcowego, ale także całego zawieszenia (od przegubów po opony), osprzętu (głównie elektrycznego) itd... Może przenieść ten temat do tuningu - bo do tego chyba zmierzamy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 28 Grudzień 2007 Share Napisano 28 Grudzień 2007 Powiem tyle Z fabi zostaje tylko karoseria Z głównych rzeczy: Silnika: 1.8 Turbo (Audi S3) Skrzynia Biegów: 6-biegowa (Seat Leon 1.8T - 180KM) Komplet Sprzęgła: Skoda Octavia RS1 Zwrotnice: Skoda Fabia RS1 Półosie: Seat Ibiza Cupra 1.8T Układ Hamulcowy - Przednia Oś: Tarcze 312 mm, Klocki, Jarzma i Zaciski (Audi TT - 225KM) Układ Hamulcowy - Tylna Oś: Tarcze 256 mm, Klocki, Jarzma i Zaciski ( Skoda Octavia RS1) Pompa Paliwa: Audi A3 180KM Chłodnica: Skoda Fabia 1.9TDI Opony: Yokohama Parade Spec2 215/40 R17 Zawieszenie: Koni Sport Kit 1130 + masa drobnostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Grudzień 2007 Share Napisano 28 Grudzień 2007 Hmmm - wychodzi na to, że to pojazd złożony poza wytwórnią - czyli zarejestrować go nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.