cezzar Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Witam, to mówj pierwszy post. Potrzebuję dane do ustawień geometrii zawieszenia opla astry coupe, 2.0turbo (Z20LET) z 2002 roku. Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam cezzar Cytuj
Sebastian ZG Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Zbieżność: 0mm-2,36mm Pochylenie koła: 0,42N-1,92N lub 1,42N-0,08P Wyprzedzenie sowrznia 3*-5* Zbieżność tył 2,36+3,54/-2,36 niereg Pochylenie tył 1*40'N +- 30' niereg Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Wyprzedzenie sowrznia Sebastian - co to jest ? Nigdy o czymś takim nie słyszałem ... Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
cezzar Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Pochylenie koła: 0,42N-1,92N lub 1,42N-0,08P <== jak to interpretować? Wyprzedzenie sowrznia 3*-5* <=== jaka różnica dop między P i L? Rozumiem że dotyczy to dokładnie astry coupe z silnikiem 2.0T? Bo ponoć są inne kąty jak dla astr z innymi silnikami. Cytuj
Sebastian ZG Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Nigdy o czymś takim nie słyszałem Bo Wy w Wlkp. jesteście jeszcze w tyle za Zachodem (ach te literówki - tak to jest jak palce są szybsze od rozumu ) Pochylenie koła: 0,42N-1,92N lub 1,42N-0,08P <== jak to interpretować? Po prostu mam dwie różne wersje tych parametrów (obie dla Astra Coupe i nic więcej) Wyprzedzenie sowrznia 3*-5* <=== jaka różnica dop między P i L? 1*P.S pamiętaj o obciążeniu pojazdu (kierowca i pasażer po 70kg) i zbiornik napełniony w 50 % A żeby jeszce namieszać mam 3 wersje Astry Coupe wszystko jak w poprzednich tylko pochylenie przednich kół 0*40'-1*40'N Cytuj
cezzar Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Dzieki serdeczne, ale uściślijmy, przyjezdzam do ciebie na geometrie astra coupe, 2.0T, 192KM, 2002 rok. Jakie pochylenie przednich kół mi ustawisz? Pozdrawiam cezzar Cytuj
Psuj Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 astra-G coupe 2002 zbieżność 0*- 0*20'P pochylenie 1*25'N - 0*5'P Dane w stopniach i minutach. Reszta nieregulowane. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
jaka Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Właśnie (dużo danych d geometrii) a ustawiamy tylko zbieżnosć. Natomiast jak pojazd jest (bity) to warto sprawdzić geometrię Cytuj
cezzar Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 Właśnie (dużo danych d geometrii) a ustawiamy tylko zbieżnosć.Natomiast jak pojazd jest (bity) to warto sprawdzić geometrię A jak wymieniamy amortyzatory i odkręcamy kolumnę od zwrotnicy to pochylenie trzeba już ustawiać. Cytuj
Stacja Diagnost Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Jeżeli auto ma regulowane pochylenie koła to jak najbardziej trzeba je ustawić. Chyba że jest to wartość nieregulowana i wtedy nic nie musisz ustawiać. Powinno być wtedy bez zmian Cytuj
cezzar Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 Jeżeli auto ma regulowane pochylenie koła to jak najbardziej trzeba je ustawić. Chyba że jest to wartość nieregulowana i wtedy nic nie musisz ustawiać. Powinno być wtedy bez zmian Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz jednak ja nadal nie wiem jakie mam ustawić pochylenie koła. Cytuj
Psuj Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 ja nadal nie wiem jakie mam ustawić pochylenie koła. przecież ci podałem astra-G coupe 2002 zbieżność 0*- 0*20'P pochylenie 1*25'N - 0*5'P Dane w stopniach i minutach. Reszta nieregulowane. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Jacdiag Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 jednak ja nadal nie wiem jakie mam ustawić pochylenie koła. poluzować nakrętki mocujące amortyzator przy kole - ustawić - dokręcić [ Dodano: 20-04-2007, 12:15 ] najpierw ustawiamy pochylenie potem zbieżność Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.