Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to mówj pierwszy post. Potrzebuję dane do ustawień geometrii zawieszenia opla astry coupe, 2.0turbo (Z20LET) z 2002 roku. Będę wdzięczny za pomoc,

pozdrawiam

cezzar

Napisano

Zbieżność: 0mm-2,36mm

Pochylenie koła: 0,42N-1,92N lub 1,42N-0,08P

Wyprzedzenie sowrznia 3*-5*

Zbieżność tył 2,36+3,54/-2,36 niereg

Pochylenie tył 1*40'N +- 30' niereg

Napisano
Wyprzedzenie sowrznia

Sebastian - co to jest ? Nigdy o czymś takim nie słyszałem ... :sad:

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano

Pochylenie koła: 0,42N-1,92N lub 1,42N-0,08P <== jak to interpretować?

Wyprzedzenie sowrznia 3*-5* <=== jaka różnica dop między P i L?

 

 

Rozumiem że dotyczy to dokładnie astry coupe z silnikiem 2.0T? Bo ponoć są inne kąty jak dla astr z innymi silnikami.

Napisano
Nigdy o czymś takim nie słyszałem

Bo Wy w Wlkp. jesteście jeszcze w tyle za Zachodem :P (ach te literówki :-? - tak to jest jak palce są szybsze od rozumu :cool: )

Pochylenie koła: 0,42N-1,92N lub 1,42N-0,08P <== jak to interpretować?

Po prostu mam dwie różne wersje tych parametrów (obie dla Astra Coupe i nic więcej)

Wyprzedzenie sowrznia 3*-5* <=== jaka różnica dop między P i L?
1*

P.S pamiętaj o obciążeniu pojazdu (kierowca i pasażer po 70kg) i zbiornik napełniony w 50 %

A żeby jeszce namieszać mam 3 wersje Astry Coupe

wszystko jak w poprzednich tylko pochylenie przednich kół 0*40'-1*40'N

Napisano

Dzieki serdeczne, ale uściślijmy, przyjezdzam do ciebie na geometrie astra coupe, 2.0T, 192KM, 2002 rok. Jakie pochylenie przednich kół mi ustawisz?

Pozdrawiam

cezzar

Napisano

astra-G coupe 2002

 

 

zbieżność 0*- 0*20'P

pochylenie 1*25'N - 0*5'P

 

Dane w stopniach i minutach. Reszta nieregulowane.

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano

Właśnie (dużo danych d geometrii) a ustawiamy tylko zbieżnosć.

Natomiast jak pojazd jest (bity) to warto sprawdzić geometrię

Napisano
Właśnie (dużo danych d geometrii) a ustawiamy tylko zbieżnosć.

Natomiast jak pojazd jest (bity) to warto sprawdzić geometrię

 

A jak wymieniamy amortyzatory i odkręcamy kolumnę od zwrotnicy to pochylenie trzeba już ustawiać.

Napisano

Jeżeli auto ma regulowane pochylenie koła to jak najbardziej trzeba je ustawić. Chyba że jest to wartość nieregulowana i wtedy nic nie musisz ustawiać. Powinno być wtedy bez zmian

Napisano
Jeżeli auto ma regulowane pochylenie koła to jak najbardziej trzeba je ustawić. Chyba że jest to wartość nieregulowana i wtedy nic nie musisz ustawiać. Powinno być wtedy bez zmian

 

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz :shock: jednak ja nadal nie wiem jakie mam ustawić pochylenie koła.

Napisano
ja nadal nie wiem jakie mam ustawić pochylenie koła.

 

przecież ci podałem

 

astra-G coupe 2002

 

 

zbieżność 0*- 0*20'P

pochylenie 1*25'N - 0*5'P

 

Dane w stopniach i minutach. Reszta nieregulowane.

:-x

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano
jednak ja nadal nie wiem jakie mam ustawić pochylenie koła.

poluzować nakrętki mocujące amortyzator przy kole - ustawić - dokręcić :idea:

 

[ Dodano: 20-04-2007, 12:15 ]

najpierw ustawiamy pochylenie potem zbieżność :idea:

Wszystkie drogi prowadzą do . . .

... trumny

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.