08/15 Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Jak co roku, grupa dziennikarzy związanych z branżą motoryzacyjną ogłosiła wyniki konkursy na najlepszy silnik roku 2007. Bezkonkurcyjny w kategorii "najlepszy z najlepszych" okazł się być BMW 3-litre Twin Turbo Dalsze miejsca zajęły: 2. Lexus Hybrid 5-litre (LS600h) 3. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (Cooper S, Peugeot 207) 4. Renault 1.2-litre Turbo (Clio) 5. Porsche 4.8-litre Turbo (Cayenne) 6. Lexus 4.6-litre (LS460) W podkategorii "najbardziej ekonomiczy silnik" wygrał 1.5 litrowy silnik Toyoty Hybrid Synergy Drive Jako najlepsze połączenie mocy,technologii i charakteru ponownie wybrano jednostkę napędową z fabryki BMW. Tym razem, uznanie w oczach jurorów znalazło 5-cio litrowe v10 Po raz kolejny okazało się, że gusta międzynarodowego jury i gładkokarchich gumbasów ze złotymi łąńcuchami i magnetycznymi łapkami są zbieżne. Wśród napędów do kosiarek, czyli jednostek napędowych do poj 1000cm3 bezkonkurencyjny, zdaniem żurnalistów, jest silnik Toyoty montowany w takich autach jak Toyota Aygo,Citroën C1 i Peugeot 107 Cytuj
prezes100 Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Ciekawy artykuł, tylko gdzie moje ukochane diesle i to w dodatku tradycyjne, a nie te jednorazówki sterowane elektronicznie. Cytuj
Tomek D Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 jes jes jes wreszcie mam auto marki która wygrywa Cytuj
zev78 Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Niestety żaden Diesel nie został w tym roku wyróżniony. Czyżby zaczęły się zmniejszać zapasy frakcji ciężkiej ropy naftowej? Cytuj
08/15 Napisano 14 Maj 2007 Autor Napisano 14 Maj 2007 Niestety żaden Diesel nie został w tym roku wyróżniony. No niby tak, ale w kategori "najbardziej oszczędny". od trzeciego w dół, prawie same diesle. W tym ten, montowany w "naszej" Pandzie. Przecież rzepaku nam chyba nie braknie Właśnie. Jadąc pociągiem do Poznania wiadziałem kilometry pól, na któych żółcił się rzepak. Czy wy, Wielkopolanie, uprawiacie go dla smarzenia frytek z waszych pyr, czy też na paliwo? Cytuj
prezes100 Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Najpierw (pierwsze tłoczenie) do frytek, następnie taki "przepalony" czytaj uszlachetniony do baku. . Co się tyczy diesla 1.3 made by Fiat, to prawdziwa rewelacja. Ma solidnego kopa i rzeczywiście można "zapomnieć" o tankowaniu. Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Ale jest - jak i inne "auta" tego koncernu - na literkę F Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
prezes100 Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Niestety F... to F..., co prawda kiedyś mówiono, że rdzewieją w katalogach, to już dawno jest bzdurą, ale prestiżu to ta marka nie ma za grosz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.