Skocz do zawartości

Policja i Centralne Biuro Śledcze ...


Norbert Jezierski
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Na ile - Waszym zdaniem - akcje Policji i CBŚ z ostatnich kilku miesięcy - poprawiły układ na rynku SKP i badań technicznych ?

 

Patrząc z mojego punktu widzenia - jest cała grupa SKP w których BTP można przeprowadzić tylko i wyłącznie za okazaniam autka :D Jeszcze jakiś czas temu było zgoła inaczej ...

 

Nie piszcie oczywiście o swoich stacjach - te są na pewno w 100 % OK - napiszcie ogólne przemyślenia na ten temat. Może o tym, co jest w sąsiednich SKP ? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem co nieco o stacji w sąsiednim mieście dobra flacha i jest pieczątka i jest też stacja gdzie robią trzy razy więcej przeglądów niż pozostałe. To też o czymś może świadczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba ZAWSZE o czymś świadczy ...

 

Jeśli Ty o tym wiesz - wiedzą i i inni ...

Gdzie jest więc nadzór nad SKP ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze. i u nas na wschodzie są stacje gdzie można załatwić sprawę , problem powstał wiele lat temu , gdzie na kilometrze kwadratowym jest parę stacji (u nas 5) więc jak ma wyglądać normalne badanie techniczne?inspektorzy dawali na prawo i lewo pozwolenia na działaloność i do dziś dają niestety.Jak pamietacie był projekt aby ilość stacji odpowiadała ilości aut w danym mieście , ale komuś zależało aby ten wniosek upadł.W tej materii nie ma konkurencji , klienta nie obchodzi profesjonalizm w wykonywaniu badania , tylko aby pieczątka.Zadajcie sobie pytanie: na 10 klintów ilu spytało się o stan techniczny auta??????

To fakt , że naloty (monitoring) stacji doprowadził po części do tego , że zaczynamy patrzeć trzeżwo na to co robimy , ale szlag nas trafia jak odsyłamy klienta a on gdzieś sprawę załatwi pozytywnie....pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem fajnego klienta. Już na wjeździe mi mówi, że mam mu porządnie wytrząść auto, bo mu coś stuka z przodu. Ja do niego - wie pan, że nie przejdzie? ą on, że tak. Zrobiłem przegląd wypisałem usterki na kartce, gościu w pas mi się ukłonił i rzecze, że za dwa dni jest spowrotem na badanie. To jest klient, no nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwal się, jak przyjedzie :D

 

A tak wracając do tematu:

 

A. Jeśli wreszcie ruszy CEPiK :lol:

B. Ktoś z nadzoru będzie chciał zrobić z tego użytek

to A i B => C

C. Można będzie zrobić porządek z nieuczciwymi SKP :D

 

To już nie będzie żaden problem wyłapać przeglądy zrobione w odstępie kilkudziesięciu minut na 2 różnych SKP - jeden z wynikiem negatywnym, a drugi pozytywnym ...

 

Tylko warunek - ktoś musi chcieć ! A z tym jest u nas problem - niestety ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Jak ruszy cepik w normalnej uzytecznej formie to nie bedzie badań za 20 min, z pozytywnym bo jak klient dostanie "negatywa" to gdziekolwiek pojedzie ten negatyw bedzie i już. Ja tylko jednego nie potrafię pojąć: daję negatyw klient płaci 98 i jedzie na inną stacj płaci znów 100 a przeciez większośc tych usterek za 150 mozna spokojnie usunąć. Ktoś mi to wyjasni ?

 

Teves

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierowcy nie zawsze myślą racjonalnie i czasem się obrażają po usłyszeniu informacji o niesprawnych hamulcach i jadą gdzie indziej,może działający CEPiK ukróci ten proceder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też się pochwale: znajomy przyjechał do mnie swoim autkiem - nie moge znaleźć nr silnika/lub skorodowany, poradziłem mu żeby pojechał na warsztat porozkręcają osłony, poczyszczą może coś znajdziemy. Po godzinie znajomy dzwoni, że już nie musze się nim martwić bo właśnie ma już badanie załatwione. To ja się go pytam gdzie były te numery na silniku bo bede mądrzejszy na nastepny raz - a on sie uśmiał i powiedział, że były....w dowodzie rejestracyjnym. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zycie nie zycie są dwie rózne kwestie - zgodność z warunkami technicznymi i sprawność samochodu. Numer silnika do tej drugiej kwestii nic nie ma, do pierwszej jak najbardziej. Ja nie mam sumienia wysyłać kogokolwiek, żeby 200 czy nawet 250 PLN wpkował w błoto. Szczególnie gdy zyjemy nadzieją ze wkońcu ta cholerna bzdura zostanie zlikwidowana.

 

Piotr Barczuk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadałem CB. Moja 87-mka jeszcze gdzieś leży w szafie. Ale mnie pasjonowały połączenia międzynarodowe. Mam potwierdzenia z kilnunastu krajów europejskich. A najdalsze niepotwierdzone poł. to brazylia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam potwierdzenia z tirów na drodze - i na dzień dzisiejszy jest to praktyczniejsze zastosowanie radia CB niż kontakt z Brazylią. Jak dla mnie - CB to rewelacja !

Ale stacjonarka też mnie nęci od czasu do czasu - ale wtedy zadaję sobie takie pomocnicze pytanie - kiedy mam na wszystko znaleźć czas ? I na ogół to nęcenie mi przechodzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.