S.K.P-POZNAŃ Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Czy podstawowa SKP moze przeprowadzac badanie autobusu do 3,5tDMC i nie przekraczających 100km/g ??? Cytuj
Młody8 Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 W Vademecum Diagnosty jest pytanie : Badanie okresowe autobusu o liczbie miejsc 22 ( łącznie z kierowcą ) i dmc równej 3,5t może wykonać stacja kontroli pojazdów o uprawnieniach? Odpowiedź ABE B- pojazdy samochodowe o dmc do 3,5 tony , z wyłączeniem motocykli i motorowerów Cytuj
Jacdiag Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 nie przekraczających 100km/g ??? Żaden autobus nie powinien przekroczyć 100 km/h pewnie chodzi o warunki dodatkowe do 100 to jeśli SKP ma w rozszerzeniu "a" to tak [ Dodano: 19-05-2007, 09:41 ] tylko który autobus do 3,5 t DMC spełni te warunki np. retarder, stabilność toru jazdy ... Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Psuj Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 moze przeprowadzac badanie autobusu do 3,5tDMC Robiłem. chyba z miesiąc temu 16 miejsc z kierowcą, zapłacił 199 + cepik i dostał na pół roku. Aż musiałem zajrzeć do DZ.U żeby sobie przypomnieć warunki techniczne [ Dodano: 19-05-2007, 09:53 ] A pracuję na ABTE Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
stif Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Panowie podpowiedzcie ,zwątpiłem jaki należy dać termin następnego badania w dowodzie rejestracyjnym AUTOBUS ilość miejsc siedzących wraz zkierowcą 15 DMC 3,5 T , Ja muślę iż 6 mc. Dzieki. Cytuj
Psuj Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 AUTOBUS ilość miejsc siedzących wraz z kierowcą 15 DMC 3,5 T Rok. Na pół roku dajesz na autobus powyżej 15 miejsc łącznie z kierowcą. Podstawa prawna Pord art81 ust 3 Okresowe badanie techniczne pojazdu jest przeprowadzane corocznie, z zastrzeżeniem ust 4-7 w ust 4-7 nie ma wymienionego autobusu do 15 miejsc więc podlega corocznie i nie obowiązuje go również zasada 3-2-1 Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
adam1501 Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 autobusu do 15 miejsc więc podlega corocznie i nie obowiązuje go również zasada 3-2-1 Dokładnie tak Cytuj
kowal Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 A kto sprawdzi ten autobus Jest o 6 metrów dłuższy od przegubowych autobusów kursujących obecnie w Krakowie. Ma bowiem aż 24 metry długości i jednorazowo może przewieźć ponad 200 osób. Prawdopodobnie w przyszłym roku taki właśnie pojazd będzie przewoził pasażerów na jednej z miejskich linii. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne chce bowiem przetestować ten autobus na krakowskich drogach. Dużymi zaletami tego długiego pojazdu jest nowoczesny i ekologiczny napęd. Hybrydowe rozwiązanie, łączące silnik Diesla i napęd elektryczny sprawia, że autobus wytwarza niewielką ilość spalin a tym samym jest przyjazny dla środowiska. W dodatku zastosowanie tego rodzaju napędu umożliwia znaczną oszczędność energii, nawet do 35 procent. Mimo wielkości pojazd przyspiesza bez szarpnięć i charakteryzuje się wysoką dynamiką hamowania. Autobus jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Dzięki niskiej podłodze będą oni mogli łatwo do niego wsiąść oraz wysiąść. Konstruktor zadbał również o bezpieczeństwo pasażerów. W pojeździe są bowiem zamontowane kamery. Parametry hybrydowego autobusu: Szybkość do 80 km/h Ciężar całkowity 39 t Przyspieszenie 1,4 m/s2 Silnik trakcyjny silnik asynchroniczny Moc 2 X 160 kW, z możliwością przeciążenia Max. moment obrotowy 2 X 1335* Nm Generator z napedem Diesla ok. 200 kW Źródło: www.mpk.krakow.pl [ Dodano: 15-11-2007, 17:32 ] mały jamnik Cytuj
boden Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 A kto sprawdzi ten autobus Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne na krakowskich drogach. I to wystarczy Cytuj
kontroler2 Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 A kto sprawdza tramwaje i trolejbusy Cytuj
boden Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 A kto sprawdza tramwaje i trolejbusy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne choć nie jestem tego pewien. Swoją drogą , to ta hybryda ma strasznie mało kół . Ciekawe jak oni to rozwiązali , że on się nie załamie [ oceniam to na podstawie zdjęcia ] [ Dodano: 15-11-2007, 19:04 ] Ciężar całkowity 39 t może ma jakieś koła ukryte pod pojazdem ? Cytuj
kowal Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 Wszystkie dopuszczalne parametry przekroczone - długość ,masa ,naciski osi - czyżby miały zmienić się warunki techniczne - o to chodziło w moim pytaniu Cytuj
ijm Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 Osiemnasto metrowe przegubowce juz duzo zamiataja tylami, a co dopiero 24m. Pewnie beda przerabiac petle autobusowe . Cytuj
markes30 Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Osiemnasto metrowe przegubowce juz duzo zamiataja tylami, a co dopiero 24m. Pewnie beda przerabiac petle autobusowe Pętle niech przerabiaja ale gożej będzie jak Okręgówką każą wydłużać kanał z 18 do 24m. Cytuj
kowal Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 24 metry to na styk ,sądze ,że kanał 30 będzie w normie Cytuj
Jackow Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 (...) Ciekawe jak oni to rozwiązali , że on się nie załamie [ oceniam to na podstawie zdjęcia ] może ma jakieś koła ukryte pod pojazdem ? W środku w specjanych stanowiskach po drodze idą pasażerowie, którzy za poręcze niosąc autobus aby się nie złamał. Cytuj
blakop Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Na miniaturce tego nie widać, ale po otworzeniu fotki widać, że ma 4 osie - równomiernie rozłożone. Pętla to pół biedy, ale nie wejdzie w większość uliczek i rond pewnie Cytuj
boden Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 ale nie wejdzie w większość uliczek i rond pewnie A może on ma być na euro2012 i ma jeździć tylko po nowo wybudowanych autostradach. Ciągle do przodu. Gorzej chyba by było z cofaniem. Cytuj
zev78 Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Ale przynajmniej przyspieszenie ma podane zgodnie z SI Cytuj
Jacdiag Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 na tylnej tablicy zamiast long vehicle powinien mieć XXXL ... po drodze idą pasażerowie, którzy za poręcze niosąc autobus aby się nie złamał. coś jak u Flinstonów Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
boden Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Jackow napisał/a: po drodze idą pasażerowie, którzy za poręcze niosąc autobus aby się nie złamał. coś jak u Flinstonów a z tyłu napis "STONOGA" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.