kdudka1988 Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Witam ! Prawie już nabyłem dwa charty 210 za okazyjną cene 400zł(może i mniej cena wywoławcza jeszce nie negocjowana) za dwie sztuki problem w tym że są wyrejstrowane i nie ma do nich żadnych dowodów (zostały odebrane waścicielon przy wyrejestrowaniu) ale będe posiadał umowy kupna. Mam pytanie czy legalnym posunięciem będzie kupienie ram z dokumentacją (bo tych wyrejestrowanych zarejestrować sie nie da ) i przełożenie silników do tych ram do których będe mieć dokumentacje ?? Czy potrzebuje coś na te silniki czy poprostu zakładam jade z nimi na przegląd i rejestruje ?? Pozdrawiam Krzysiek Cytuj
Psuj Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Silnik na dzień dzisiejszy jest częścią wymienną i nie trzeba tego nigdzie zgłaszać (w granicach tej samej mocy pojemności i modelu), ale zawsze warto mieć umowę na to co kupujesz. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
blakop Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Wiesz - w przypadku motorowerów to możesz w zasadzie wywinąć dowolny numer tak dziurawe jest prawodastwo w tym zakesie. Myslę jednak, że szczegółowych porad w tym zakresie nie udzieli Ci nikt poważny na tym forum Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.