berecik Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Specjaliści z brytyjskiego Departamentu Transportu oraz organizacji Thatcham ogłosili wyniki tegorocznego konkursu British Insurance Car Security Awards - najlepiej zabezpieczonych przed kradzieżą aut.W poszczególnych kategoriach zwyciężyły: - auta małe: Citroen C3 Exclusive (przed MINI 2007 i Volkswagen Polo SE) - klasa niższa średnia: Citroen C4 Exclusive (Volvo C30, Ford Focus Ghia/Titanium, Audi A3) - klasa wyższa średnia: Peugeot 407 Executive (Citroen C5 Exclusive, Volkswagen Jetta, Volkswagen Passat, Toyota Avensis sedan) - klasa wyższa średnia premium: Lexus IS (Jaguar X-Type, BMW Serii 3 sedan, Audi A4) - mini vany: Citroen C4 Picasso Exclusive (Mazda5, Ford C-MAX Titanium) - vany: Ford S-MAX (Ford Galaxy poza wersją LX, Renault Espace poza wersją Authentique) - kabriolety/roadstery: Audi TT Roadster 2007 (VW Eos, Volvo C70, Mazda MX-5, Saab 9-3 Kabriolet) - sportowe: Audi S8 (Peugeot 407 Coupe, Citroen C4 VTS) - małe terenowe: Nissan X-Trail (Toyota RAV4, Honda CR-V 2007 wersja ES oraz EX, Land Rover Freelander 2007, Jeep Compass) - duże terenowe: Audi Q7 (BMW X5 2007, Cadillac SRX, Volkswagen Touareg, Toyota Land Crusier) - klasa wyższa: Citroen C6 (Peugeot 607, Audi A6 sedan, Volvo S80) - luksusowe: Mercedes Klasy S (Lexus LS, Audi A8, Volkswagen Phaeton, Daimler Super Eight) W rankingu producentów zwyciężyło Audi przed Volvo, Volkswagenem i Mazdą. Źródło: Wysokie Obroty Cytuj
Tomek D Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Gdyby te badania były robione w Poznaniu wyniki były by inne. pewnie by się okazało że wszystkie zabezpieczenia są do bani. Cytuj
prezes100 Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Wyniki byłyby takie same, "pseudo" złodzieje testujący zabezpieczenia byli z Polski. Oficjalnie pojechali na "zmywak". Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Kwestia kilku tygodni i wyniki będą inne. Ktoś kogoś zawsze próbuje przerobić. Wieczny wyścig ... Cytuj
blakop Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Hmmm - w większości pozycji przoduje CITROEN Cytuj
zev78 Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Znaczy, że trzeba się za niego zabrać Cytuj
08/15 Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Hmmm - w większości pozycji przoduje CITROEN Najlepszym zabezpieczeniem "francuza" przed kradzieżą jest jego awaryjność. Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Taaaaaaaaaak, taaaaaaaaaak .... Cytuj
blakop Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Typowa Polska rzeczywistość - diagności nie znający się na autach... Ale spokojnie - wiem, że to zazdrość Cytuj
WOJT999 Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Nie ma jak niemiecka technologia mlotek ,przecinak i ta prostota .I tak wszyscy wiedza ,ze francuzi są najodwazniejsci w swiecie pod wzgledem orygianlnosci karoserii np citroen DS ( 08/15 POSZUKAJ W NECIE) megane po 2003 roku i tak mozna by pisac i pisac a golf zawsze bedzie golfem nic sie nie zmieniajacym POZDREAWIAM uzytkownik megane i golfa Cytuj
Tomek D Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 orygianlnosci karoserii np citroen DS A z nowości Citroen C6 Cytuj
WOJT999 Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 o rany co ja narobilem przepraszam nie za tekst tylko za powtorki tego samego Cytuj
prezes100 Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Zaczynam się przekonywać coraz bardziej do aut francuskich (w dalszym ciągu jeżdżę astrą oczywiście z silnikiem isuzu). Wójt tylko nie mów nic o megane II, bo to jest prawdziwe "brzydactwo", spójrz na sprzedaż tego modelu - totalnie leży (poprzednik schodził jak ciepłe bułki) na rynku wtórnym to samo (w Pleszewie utarło się powiedzenie, że to auto kupują ludzie z bujną fryzurą, uczesani wolą tradycyjny design). Cytuj
08/15 Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 WOJT999, nie myl pojeć innowacyjności z niezawodnością. Gdybyś bardziej wgłębił się w temat DS-a i miast z googla czerpał informacje od starszych mechaników wiedziałbyś, jak potwornie usterkowe było to auto i niewdzięczne w naprawie. Rozumiem,że była to cenna za pionierskie podejście do niektórych rozwiązań konstrukcyjnych, lecz dla tych, traktujących samochód czysto utylitarnie, nie jest to żaden argument przemawiającym za jego kupnem. Ja traktuję auta czysto utylitarnie. Tak na marginesie. Jakoś nie zauważyłem by inni producenci rzucili się z adaptacją nowinek z DS w swych późniejszych produktach. Nie ma jak niemiecka technologia mlotek ,przecinak Do naprawy układu common rail podchodzisz z młotkiem i przecinakiem, a do wybitych sworzni w cytrynie z pincetą i perswazją słowną? Nie ma jak niemiecka technologia ........ prostota To nie zarzut. To atut. Pozdro Wojt999. Dawno Cię nie słyszałem. Wiedziałem,ze kiedy po raz enty napisze coś niepochlebnego o autach znad Loary w pewnym momencie nie zdzierżysz i dasz głos. Warto było Cytuj
zev78 Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Ja mam nie francuski samochód, ale mam w nim francuski silnik. Póki co nie mam z nim problemów (odpukać), natomiast słyszałem wiele krytycznych opinii na temat tego silnika. Cytuj
blakop Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Nie przejmuj się zev78 . Mnóstwo chłopaków pokupowało tutaj nieciekawe niemieckie furki i teraz dorabiają do tego teorię bo przykro przyznać się, że wtopili Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Powiem tak - częściej ja pomagam na drodze, niż mi pomagają To zdjęcie zrobiłem kilka godzin temu. Na producenta samochodu teraz nie patrzcie - pomagam wszystkim, którzy mają niesprawne autko Cytuj
boden Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Jeśli to tak wygląda na leżąco , to obawiam się o kierownicę w wersji siedzącej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.