PREZES Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Witam. Mam na przeglądzie VAT VW transporter T5 który został homologowany jako pojazd niekompletny ( do zabudowy). Została na nim dokonana zabudowa izotermiczna, ale w ten sposób, że z zewnątrz tylko wtajemniczona osoba będzie widziała różnicę pomiedzy oryginalnym VAN-em a tym samochodem. Dobudowane nadwozie jest z laminatu i ma swoją ścianę czołową, ale mimo wszystko laminat jest zamocowany do tylnej części kabiny VW, a szczelina została zasilikowana. Aktualnie są 2 ściany oddzielające: nadwizia VW i zabudowy. Co wy na to? VAT 4? Cytuj
Psuj Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Co wy na to? VAT 4? No przestań... Jak już to vat 1 - jeśli wielozadaniowy lub van i jeden rząd siedzeń, bo na fotkach wyraźnie nie widać Cytuj
Psuj Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Miałem podobnego, dałem VAT-4. chyba żartujesz... a widzisz tutaj żeby kabina kierowcy i paka stanowiły rozdzielność konstrukcyjną??? dwa rzędy siedzeń Tylko vat-2 i oczywiście nie spełnia Cytuj
Michu Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Jeden rzad siedzen i przestrzen ladunkowa oddzielona to oczywiscie VAT -1 Cytuj
TOSPOL Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Z dwoma rzędami siedzeń to VAT-2, a on napewno dwoma rzędami siedzeń nie spełnił by warunków dla VAT -2. (wymiary). A jęśli ma jeden rząd siedzeń to VAT -1. Cytuj
Robert OSKP Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Miałem podobnego, dałem VAT-4. ja też bym dał VAT-4, z takiego powodu że pojadz ten był homologowany jako BA, czyli podwozie samochodu ciężarowego z kabiną,a że zostało to podwozie zabudowane w taki sposób ze z zewnątrz nie widać wyraźnej różnicy, a jeżeli chcecie pooglądać podobne zabudowy to prosze http://www.bautex.pl/ Cytuj
Psuj Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 ja też bym dał VAT-4, ponawiam pytanie widzisz tutaj żeby kabina kierowcy i paka stanowiły rozdzielność konstrukcyjną? warto to wyjaśnić. Przy vat1 warto zażądać homo (wielozadaniowy, van), przy vat2 miarka w dłoń, ale przy vat3 i vat4 widzisz co stoi przed tobą i... klops Cytuj
Robert OSKP Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 ale wlasnie o to chodzi wchodzisz do kanału i od spodu widzisz że kabina i zabudowa są fizycznie oddzielone konstrukcje, wychodzisz z kanału i widzisz całość, a w zasadzie wystarczyło by zerwać silikon łączący kabine i zabudowę i od góry tez byś miał oddzielone konstrukcję Cytuj
Psuj Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 od spodu widzisz że kabina i zabudowa są fizycznie oddzielone konstrukcje, Jest to bardzo ciekawa sytuacja i to wiele tłumaczy. Zdjęcia to jednak nie wszystko. W takiej sytuacji... zwracam honor i przyznaje rację - vat4 Cytuj
blakop Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Ja również obstaje przy VAT 4. To, że klient ma fantazję i zamiast zabudować ramę pojazdu "standardowym" pojemnikiem od razu rzucającym się w oczy jako "dostawiona" konstrukcja, tylko z fantazją pobawił się laminatem imitując jednolitą zabudowę nadwozia poprzez kontynuację na niej linii nadwozia kabiny i szczelnie ją do niej montując nie zmienia faktu, iż z założenia jest to osobna konstrukcja powstała w kolejnym etapie zabudowy pojazdu, co z pewnością widać przy bliższych oględzinach, a już na pewno po sposobie "obdukcji" o którym mówi Robert. Cytuj
PREZES Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 Też dałem VAT 4. To są oddzielne konstrukcje. Są dwie ściany grodziowe. Ale ludzie robią wszystko, aby obejść przepisy. Trzeba przyznać - fajny pomysł Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.