Skocz do zawartości

Co zmienić na SKP ??


Norbert Jezierski
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ok - nie bierzemy pod uwagę numeru silnika - inne rzeczy są dozwolone :D

Przepisy, urządzenia, prawo pracy ...

 

Najlepiej wg schematu:

 

1.

2.

3.

 

Zapraszam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.zgadzam się przedewszystkim zmniejszyć ilość stacji

2.stacje kontroli powinny być starostwa albo np.takiej firmy jak DEKRA

3.więcej spotkań i dyskusji o przepisach jak je w prowadzać w życie

4.na stanowiskach w starostwie które mają po opieką stacje powinny być osoby które pomagają nam (tak jak pan Bogusław Maćkowiak) a nie wprowadzają w błąd.

5.przedewszystkim przepisy powinny być bardziej czytelne

 

[ Dodano: 12-07-2005, 11:10 ]

przepraszam panie Bogusławie pisząc pana nazwisko pomyliłem się ale i tak wszyscy wiedzą że o pana chodzi (BOGUSŁAW MAĆKOWSKI) :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Stacje kontroli pojazdów powinny zajmować się wyłącznie badaniem stanu technicznego pojazdów, a nie ustalaniem różnego rodzaju danych dla wydziałów komunikacji, urzędów celnych, firm ubezpieczeniowych itp.

2. Instytucje nadzorujące powinny pomagać diagnostom w rozwiązywaniu problemów, a nie tylko kontrolować.

3. Przepisy powinny być jednoznaczne, spójne i czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Przypisac pojazdy do okreslonej stacji w ktorej nalezy wykonac BTP :?:

2.Doprowadzic do jednoznacznej interpretacji przepisow przez zainteresowanych. :!:

3.Uswiadomic ludzi o tym ze pieczatka w dow. rej. nie zapewni bezpieczenstwa na drodze. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

1.wprowadzić obowiązkowe szkolenia okresowe dla diagnostów ( mam na myśli prawdziwe spotkania merytoryczne a nie "pompy" takie jak były dotychczas.

2.przenieść odpowiedzialność za stan techniczny pojazdu z diagnosty na właściciela.

3. wprowadzić jednolitą interpretację przepisów w całym kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.wprowadzić obowiązkowe szkolenia okresowe dla diagnostów

Tak sobie to widzę. Zawsze znajdą sie jednostki szkolące byle jak i diagności, którzy chcą mieć tylko podbity papierek ...

 

2.przenieść odpowiedzialność za stan techniczny pojazdu z diagnosty na właściciela.

Bardzo dobry pomysł. Bardzo szybki do wprowadzenia.

 

3. wprowadzić jednolitą interpretację przepisów w całym kraju

Tak, tak - kłania się polskie "szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie" :lol:

Mamy jednolite przepisy - jednolitej interpretacji jednak nigdy (?) nie będzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Diagnosta pracujący za pieniądze i na zlecenie np. Ministerstwa Infrastruktury czy innej instytucj państwowej.

2.Praca wykonywana w udostępnionych przez przedsiębiorców obiektach,oczywiście odpłatnie.

3.Upragniona niezależność diagnosty od właściciela stacji.

4.Merytorycznie wartościowe szkolenia,/były takie,Poznaniacy wiedzą o czym mówię/ :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Zdecydowanie zmniejszyć ilość stacji.

2.Odpowiedzialność za stan techniczny pojazdu powinna spoczywać na właścicielu, a nie na diagnoście.

3.Przejrzyste i czytelne przepisy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. 2 - odpowiedzialność na właścicielu a nie na diagnoście??

 

jesli przyjechał do Ciebie i go puszczasz to Ty bierzesz odpowiedzialność (wielu nie zna się na samochodach i jeśli BT ok to znaczy że samochód sprawny) i nie można odpowiedzilności zwalić na klienta

 

myślę, że powinno być tak jak w innych krajach /na przegląd jedzie się sprawnym samochodem/

 

1.kasa 2. przegląd 3. wynik: poz. jedzie dalej; neg naprawa ale obowiazkowy wpis do CEPIK i sprawny CEPIK weryfikuje kolejne badanie

 

och ale się rozmarzyłem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, mamy podobne pragnienia zmian, lecz zmiany należy zacząć od ministerstw a szczegółnie od osób, które działają u góry i nie posiadają merytorycznej wiedzy w branży!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiemy co chcemy, ale jak to zrobić!

Wolny rynek - owszem, ale w USA. Do tworzenia sieci potrzebny jest kapitał i stałe przepisy.

Narazie mamy to co mamy robiąc kasę po części przedsiębiorcom i urzędasom RP.

Wiele by zmieniło wprowadzenie ciągłości badań ( tak jak OC ) rok, lub dwa od końca daty następnego badania w dowodzie rej.

Naklejka na szybę z datą następnego badania tego pojazdu i kto wydał ( dla kontrolujących i niby zapominalskich)

Diagnosta to nie urzędnik i nie pracownik instytutu badawczo naukowego, powinien sprawdzać stan techniczny pojazdu pod względem bezpieczeństawa i ekologii bez kontaktu bezpośredniego z klientem.Bolączki klienta powinien wysłuchiwac psycholog .

Skoro stacje urzędowe, to płaca stała. Przeglad sam. gwarancyjnego trwa od 2 do3 godz. na stacje jadą o wiele starsze pojazdy przećwiczone na naszych autostradach.

Akord i bezpieczeństwo - to absurd, ele z czego żyć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym aby:

1-na SKP przyjeżdżały przedstawiciele ubezpieczalni z właścicielami samochodów

2-wszelakie wykryte usterki były odrazu usuwane oczywiście przy przedstawicielach

3-aby diagności zarabiali procentowo od wykonanych przegladów np15-20%?

4-czytelniejsze przepisy, oraz ich kompletne zbiory a nie porozrzucane część tu część tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.